2023-08-08, 22:01
Medlem
preben12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Finns det nåt skäl till att Kane inte alls är ombytt i dagens cupfinal (träningsmatch) mot Barca? Är han i München?

En hel del spelare som startade mot Shaktar reste inte till Barcelona. Kane, Maddison, Udogie, Romero, Kulusevski, Höjbjerg. Så går nog inte läsa in för mycket i att han inte var med idag.
Citera
2023-08-08, 22:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Så killen som omyndighetsförklarat Neville i 3 år försöker håna dig med att Neville sagt arze är titelutmanare? Jag ger härmed redan upp och rekommenderar er göra samma.
Han har inte hånat mig ? Låt honom vara glad när en expert äntligen säger Arsenal och inte bara massa påhitt ifrån honom
Citera
2023-08-08, 22:03
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Nu har Tottenham spelat sin sista träningsmatch där man med ett väldigt b-betonat lag står upp mot ett Barcelona som nästan har sin starkaste startelva.

Tankar kring spelet
Är som dag och natt från när Mourinho, Nuno och Conte var tränare. Spelarna har en helt annan intensitet och offensivt ser det stundtals briljant ut. Tror man många lag kommer ha problem att stoppa Tottenhams anfall i år. Defensivt ser det bra ut i det första presspelet men däremot så ser det fortfarande skakigt ut defensivt när motståndarna kommer igenom pressen och får ha bollen nära straffområdet. Man kommer nog släppa in en del mål denna säsongen, i alla fall under hösten.

Målvakt
Vicario ser okej ut. Påminner lite om Lloris när han kom 2012. Bra mållinjesmålvakt men behöver bli bättre med fötterna.

Det måste kännas underbart att se offensiv och glad taktik efter alla år av själsdödande fotboll?

Vicario är 26 år, har svårt att se att han kommer kunna utveckla sina fötter så mycket. Ni borde verkligen ha värvat Raya!
Citera
2023-08-08, 22:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Finns det nåt skäl till att Kane inte alls är ombytt i dagens cupfinal (träningsmatch) mot Barca? Är han i München?
Går att skylla på att man hade B-laget efter överkörningen
Citera
2023-08-08, 22:05
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är ju nästan exakt det han säger och svårt tolka det på annat sätt Om han skulle beta sitt liv så hade han valt City och då måste det ju vara dom han tror på?

Haha precis.😁 Känns larvigt att inte vara ärlig med vad han tror. Men så är han ju en riktigt kass pundit också.
Citera
2023-08-08, 22:07
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Haha precis.😁 Känns larvigt att inte vara ärlig med vad han tror. Men så är han ju en riktigt kass pundit också.
Tycker Carra är värre! Gamla spelare som inte kan lägga klubbkärlek åt sidan borde inte få vara där. Henry och Micah är mer neutrala och mycket enklare att lyssna på
Citera
2023-08-08, 22:13
Medlem
Drickbacks avatar
Lite nyanser i Neville… mina ord? Nopp… ingen nämnd ingen hängd.

amie Carragher...

Har aldrig någonsin irriterat mig så mkt över ngn expert, kommentator eller liknande som det jag gör med de här två hjärndöda köttbullarna, hur fan kan Sky ens ha de här idioterna studion? De två sämsta ”experterna” ever.

Det sagt, så är inte Carragher lika störd som det G. Neville är.

Både G. Neville och Carragher kommer med en massa idiotiska uttalanden hela jävla tiden, som är helt utan substans. Dessutom så är de båda alldelsen för enögda och icke-objektiva till att vara ”experter”, speciellt Gary fuckings Neville.

Visst, men när var det senast som Gary Neville sa ngt som ej är idiotiskt? Den råttan har helt klart rekordet för flest korkade uttalanden av en pundit.

Och därmed går vi vidare, om 70 t börjar årets PL.
Är väl knappats någon som kommer sitta bänkad 😉
Senast redigerad av Drickback 2023-08-08 kl. 22:15.
Citera
2023-08-08, 22:15
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:

Förhandlar på sista biten med det nya kontraktet med Levy.
Citera
2023-08-08, 22:18
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Lite nyanser i Neville… mina ord? Nopp… ingen nämnd ingen hängd.

amie Carragher...

Har aldrig någonsin irriterat mig så mkt över ngn expert, kommentator eller liknande som det jag gör med de här två hjärndöda köttbullarna, hur fan kan Sky ens ha de här idioterna studion? De två sämsta ”experterna” ever.

Det sagt, så är inte Carragher lika störd som det G. Neville är.

Både G. Neville och Carragher kommer med en massa idiotiska uttalanden hela jävla tiden, som är helt utan substans. Dessutom så är de båda alldelsen för enögda och icke-objektiva till att vara ”experter”, speciellt Gary fuckings Neville.

Visst, men när var det senast som Gary Neville sa ngt som ej är idiotiskt? Den råttan har helt klart rekordet för flest korkade uttalanden av en pundit.
Du har många bra poänger men Carra har rekordet för mest idiotiska och enögda uttalanden, när han var så jäkla säker på att Real hade noll chans att vinna CL och att dom skulle ryka mot PSG, sen Chelsea, sen City, finalen var inte ens värd att spela för Liverpool skulle sopa mattan med Real.. Fick väl även betala Micah efter finalen? Och hans jävla tjat om Gerarrd hela tiden, är dom tillsammans eller?
Citera
2023-08-08, 22:19
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Han var grym på att ta Arsenal till fjärdeplatser

Verkligen, med tanke på vilken trupp han förfogade över sista åren.
Citera
2023-08-08, 22:19
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Tycker Carra är värre! Gamla spelare som inte kan lägga klubbkärlek åt sidan borde inte få vara där. Henry och Micah är mer neutrala och mycket enklare att lyssna på

Jasså, jag tycker Carra inte borde få vara i studion när det diskuteras Liverpool, men när det gäller alla andra lag tycker jag att han är mycket bättre. Problemet jag har med Neville är att han inte kan dölja sitt hat för vissa lag, så hans analyser är alltid värdelösa. Dock ska sägas att när Neville började som pundit så tyckte jag att han var bra. Men sen dess har han blivit en businessman och spenderar mer tid på sina företag samt att tjafsa om Brexit/politik, och mindre tid till att kolla på fotboll.

Edit: tyvärr älskar England ex-lirare i studion, och dom flesta är värdelösa. Ferdinand, M Owen, Hargreaves 😁, Redknapp.
Senast redigerad av jontepsg 2023-08-08 kl. 22:22.
Citera
2023-08-08, 22:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jasså, jag tycker Carra inte borde få vara i studion när det diskuteras Liverpool, men när det gäller alla andra lag tycker jag att han är mycket bättre. Problemet jag har med Neville är att han inte kan dölja sitt hat för vissa lag, så hans analyser är alltid värdelösa. Dock ska sägas att när Neville började som pundit så tyckte jag att han var bra. Men sen dess har han blivit en businessman och spenderar mer tid på sina företag samt att tjafsa om Brexit/politik, och mindre tid till att kolla på fotboll.
Räcker att nämna Lampard eller Scholes för att Carra ska sitta i två timmar och prata om hur bra Gerrard var Ut med båda och in med Balotteli?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in