2023-08-21, 23:19
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sett till förutsättningarna måste Brighton vara bäst efter 2 omgångar.
Om förutsättningarna är att kolla tabellen och vilka som gjort flest mål och sådant oviktig så visst. West Ham har ändå imponerat mest och kommer leka med Brighton i nästa omgång
Citera
2023-08-21, 23:20
Medlem
Citat:
Sett till förutsättningarna måste Brighton vara bäst efter 2 omgångar.
Verkligen såg deras match från gårdagen innan på dagen..de har nog jävligt skön stämning o truppen,De har kul,även om en boll tappas blir inga sura miner armar som viftas hit o dit.
De zerbi har gjort magi med laget och tror det va guld värt bli av med caicedo, verkar varit en sur pusselbit sista halvåret i omklädningsrummet, och att de ändå presterade så bra slutet av förra säsongen säger nåt om truppen.

Jag och en vän ska ha samtal middag mm,ett ämne,vad behöver Brighton göra för stanna som ett topplag och även utmanar om en cl plats
Citera
2023-08-21, 23:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Hade de någon farlighet menar du? Ett inlägg som nickas bort är inte farligt. Det var nåt skott 2 meter över också.
Så det var inte alls farligt när Ramsdale snubblar och CP spelare får bollen?
Citera
2023-08-21, 23:21
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Så det var inte alls farligt när Ramsdale snubblar och CP spelare får bollen?

Och sköt 2 meter över, ja det var det farligaste de hade.
Citera
2023-08-21, 23:24
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Och sköt 2 meter över, ja det var det farligaste de hade.
Det spelar ju ingen roll... Fortfarande farlighet. Nästa gång står någon där och bara dunkar in den. Vad hade Arsenal förutom straffen då? Bara skott över/utanför eller på målvakt. Förstår att du vill försvara Arsenal, men detta var inte mästarklass och borde vara skrämmande hur dåliga dom var efter ett rött kort.
Citera
2023-08-21, 23:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Verkligen såg deras match från gårdagen innan på dagen..de har nog jävligt skön stämning o truppen,De har kul,även om en boll tappas blir inga sura miner armar som viftas hit o dit.
De zerbi har gjort magi med laget och tror det va guld värt bli av med caicedo, verkar varit en sur pusselbit sista halvåret i omklädningsrummet, och att de ändå presterade så bra slutet av förra säsongen säger nåt om truppen.

Jag och en vän ska ha samtal middag mm,ett ämne,vad behöver Brighton göra för stanna som ett topplag och även utmanar om en cl plats
Instämmer, ni kan fundera på vilket lag De Zerbi bör träna i framtiden.
Citera
2023-08-21, 23:31
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Instämmer, ni kan fundera på vilket lag De Zerbi bör träna i framtiden.
Chelsea från och med januari?
Citera
2023-08-21, 23:31
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Om förutsättningarna är att kolla tabellen och vilka som gjort flest mål och sådant oviktig så visst. West Ham har ändå imponerat mest och kommer leka med Brighton i nästa omgång
Oj jag glömde bort världens bästa lag..
Ni får gärna vinna över alla topplag utom Liverpool fast nu lär väl några hävda att Liverpool inte är ett topplag.
Citera
2023-08-21, 23:34
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Oj jag glömde bort världens bästa lag..
Ni får gärna vinna över alla topplag utom Liverpool fast nu lär väl några hävda att Liverpool inte är ett topplag.
Nej, nu ska vi inte överdriva! Vi kommer ta stabila 58 poäng

Skulle mer vilja hävda att Chelsea inte är ett topplag, om man nu vill vara sådan
Citera
2023-08-21, 23:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Chelsea från och med januari?
Vad har stackars Zerbi gjort för ont? Är ett straff, värre än ett straffläger i Sibirien.
Citera
2023-08-21, 23:37
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vad har stackars Zerbi gjort för ont? Är ett straff, värre än ett straffläger i Sibirien.
Vad hade Potter gjort? Är man så dum att ta det steget så tycker jag inte synd om dom

Vart kan du se han annars? Bayern?
Citera
2023-08-21, 23:37
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Lyssna. Arsenal har inte hittat flytet i spelet så som förra säsongen. Men det går inte att gnälla efter 6p på två matcher, vad mer ska göras liksom?

Visst, Nottingham hemma ska vinnas alla dagar om man aspirerar på titel. Men CP borta är en svår match. I ärlighetens namn hade inte CP en enda farlighet, inte ens efter det ooootroligt billiga röda.

Två av 19 andra lag har börjat bättre, men det är Arsenal det ska hackas på. Jag sover gott i alla fall.
Bry dig inte om dessa agitatorer. Jag är imponerad över att du orkar med dom.

Något säger mig att dessa kommentarer inte levererades här inne när Man City vann över Crystal Palace med 1-0 på Selhurst Park. En viss norrman gjorde mål då…på straff i slutet av matchen.

Kul med Brighton men kom ihåg att Luton och Vargarna inte är något skrämmande motstånd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in