2023-08-05, 00:04
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Haha man måste ändå älska Levy han är en av oss en riktig jude

Jag lovar att han bråkar om småpengar med Bayern!
Judar brukar älska pengar och detta känns bara idiotiskt och kan sluta i NOLL kronor och en besviken Kane som Bayern inte vill ha nästa säsong..

"Nu uppger ESPN att Bayern Münchens bud ligger på totalt 120 miljoner euro. Det motsvarar 1,4 miljarder kronor. Tyskarna erbjuder 100 miljoner euro plus 20 miljoner euro i bonusar." Hur jävla mycket kräver han ?
Citera
2023-08-05, 00:05
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Minns faktiskt inte vad han var uppe i. Han gick ju rätt billigt till Chelsea ändå. Men säkert runt 30-40m pund?!

Jag har faktiskt Martinelli #35 19/20 hemmatröjan(den snyggaste hemmatröjan på många år), älskade honom från första matcherna. På den tiden fanns det inte mycket att glädjas över som gooner, så när Martinelli och Saka började spela i alaget och gjorde bra ifrån sig så fanns det ändå något att glädjas över. ☺️

Var nog nåt sånt ja. Otrolig affär för Leicester när dom fick honom. Ja, fyfan jag har ESR från den tiden
Citera
2023-08-05, 00:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Judar brukar älska pengar och detta känns bara idiotiskt och kan sluta i NOLL kronor och en besviken Kane som Bayern inte vill ha nästa säsong..

"Nu uppger ESPN att Bayern Münchens bud ligger på totalt 120 miljoner euro. Det motsvarar 1,4 miljarder kronor. Tyskarna erbjuder 100 miljoner euro plus 20 miljoner euro i bonusar." Hur jävla mycket kräver han ?

Yes men Kane har sagt att om affären inte blir av så skriver han nytt kontrakt med oss

Bayern får sluta snåla helt enkelt och hosta upp om dom vill ha Kane
Citera
2023-08-05, 00:07
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12

Det hela känns så typiskt brittisk media. Bayern hade vunnit bundesligan med en 17 åring och ändå hade ingen utanför Tyskland tagit dom på allvar sen för första gången någonsin ska dom snåla tyskarna buda 1.4 miljarder på Kane som man kan hämta gratis om 6 månader? För mycket bullshit.
Citera
2023-08-05, 00:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Yes men Kane har sagt att om affären inte blir av så skriver han nytt kontrakt med oss

Är han verkligen att lita på 🤔
Citera
2023-08-05, 00:09
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Det börjar lukta mysko. Han låtsas att han vill testa på en riktig storklubb men ber pappa Levy skydda honom så han kan stanna i sin trygga miljö där alla får illusionen om att det är en världsklasspelare
Citera
2023-08-05, 00:10
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Är han verkligen att lita på 🤔

Gerrard menar du?
Citera
2023-08-05, 00:10
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Jag orkar inte vara barnslig men, Dembele gick gör 150 miljoner euro eftersom Barcelona var villiga betala det. Martinelli må vara värd 70 miljoner euro hos dina källor men ingen har någonsin visat intresse för honom så i en marknadsekonomi är han värd 0. Inse de och citera inte mig så slipper du mig i natt.

Ja, men nu pratar vi om värdet på Transfermarkt. Där va inte Dembele värd riktigt lika mycket som han gick för. Det som vi pratar om här. Så du behöver inte lägga dig i här om du inte tänker dela samma som oss.
Citera
2023-08-05, 00:11
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Om Kane sagt det så förstår jag att Levy inte ens vill träffa Bayern, var har du hört/läst det? Kanske Kane försöker tvinga fram en rekordsumma från Bayern. 150m euro, behåller du eller säljer?
Citera
2023-08-05, 00:11
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Det hela känns så typiskt brittisk media. Bayern hade vunnit bundesligan med en 17 åring och ändå hade ingen utanför Tyskland tagit dom på allvar sen för första gången någonsin ska dom snåla tyskarna buda 1.4 miljarder på Kane som man kan hämta gratis om 6 månader? För mycket bullshit.
Ja, förmodligen.. BVB ger ju dom titeln även när det behövs..

Har jävligt svårt att se att Bayern ska bryta sitt transfertänk för honom, men någon gång måste dom väl göra det?
Citera
2023-08-05, 00:12
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Om Kane sagt det så förstår jag att Levy inte ens vill träffa Bayern, var har du hört/läst det? Kanske Kane försöker tvinga fram en rekordsumma från Bayern. 150m euro, behåller du eller säljer?
Vad är det för rekord? Brittisk spelare eller?
Citera
2023-08-05, 00:13
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Var nog nåt sånt ja. Otrolig affär för Leicester när dom fick honom. Ja, fyfan jag har ESR från den tiden

Ja jag valde mellan någon av dom tre, slutade med Martinelli för han gjorde mig gladast just då. Men nu önskar jag att jag köpt Saka #77 i gula bortatröjan också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in