Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Ja, om man bortser från det högst omogna i att vuxna beter sig som nätmobbande barn förstår jag inte det massiva stödet för Hanif. Av ordväxlingen att döma kröp väl han tyst tillbaka in i hålet han kom ifrån.
Sen undrar jag om Strandhälls sista replik är korrekt citerad i sin helhet eller om man klippt ut en lösryck del.
Att inte flashback-högern reser sig upp och applåderar i alla fall den delen är ju än mer besynnerligt?
Är det bekräftat att Stradhäll är alkoholist?
Nu är inte jag speciellt imponerad av långa utbildningar men Magdalena bör rimligen ha ett hyfsat iq med tanke på vilken utbildning hon tragglat sig igenom. Dessutom ser hon ganska fräsch ut för sin ålder och har ett aktivt friluftsliv som största intresse så jag har svårt att tänka mig att hon är helt alkoholiserad.
Håller med, det är väldigt märkligt och bekymmersamt, att politiker och opinionsbildare skriver så infantila twitter-inlägg inför öppen ridå. Dock har jag alltid tyckt att Bali är en förvuxen och obehaglig femåring med islamistskägg. Strandhäll verkar vara en stark människa, gått igenom många svåra saker i livet. Jag delar inte allt hon står för, men tycker hon är ett föredöme i mycket.