2023-08-04, 21:14
Medlem
Libertarismuss avatar
Att ifrågasätta varför en person av annan etnisk bakgrund än den traditionellt svenska har kommit till Sverige är rasistisk och djupt problematiskt. Hur kan Socialdemokraterna tillåta en nazist att vara riksdagsledamot?
Citera
2023-08-04, 21:16
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Mer oprofessionellt twittrande från den sk makteliten i landet. självklart kommer det att gå åt helvete för Sverige när det bara är en massa nollor som lyfts upp. De här hororna förtjänar att hängas i lyktstolpar.
Ja, riktigt pinsamt att se makthavarna sitta och skriva spydiga kommentarer till varandra på Twitter. Men så går det när man ger kvinnan rösträtt, allt går åt helvete.
Citera
2023-08-04, 21:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Ja, om man bortser från det högst omogna i att vuxna beter sig som nätmobbande barn förstår jag inte det massiva stödet för Hanif. Av ordväxlingen att döma kröp väl han tyst tillbaka in i hålet han kom ifrån.

Sen undrar jag om Strandhälls sista replik är korrekt citerad i sin helhet eller om man klippt ut en lösryck del.

Att inte flashback-högern reser sig upp och applåderar i alla fall den delen är ju än mer besynnerligt?

Är det bekräftat att Stradhäll är alkoholist?

Nu är inte jag speciellt imponerad av långa utbildningar men Magdalena bör rimligen ha ett hyfsat iq med tanke på vilken utbildning hon tragglat sig igenom. Dessutom ser hon ganska fräsch ut för sin ålder och har ett aktivt friluftsliv som största intresse så jag har svårt att tänka mig att hon är helt alkoholiserad.

Håller med, det är väldigt märkligt och bekymmersamt, att politiker och opinionsbildare skriver så infantila twitter-inlägg inför öppen ridå. Dock har jag alltid tyckt att Bali är en förvuxen och obehaglig femåring med islamistskägg. Strandhäll verkar vara en stark människa, gått igenom många svåra saker i livet. Jag delar inte allt hon står för, men tycker hon är ett föredöme i mycket.
Citera
2023-08-04, 21:21
Medlem
Tuors avatar
Inte undra på att hennes man tog bort sig själv.

Tänk er att behöva leva med henne. Tvi vale.
Citera
2023-08-04, 21:23
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Håller med, det är väldigt märkligt och bekymmersamt, att politiker och opinionsbildare skriver så infantila twitter-inlägg inför öppen ridå. Dock har jag alltid tyckt att Bali är en förvuxen och obehaglig femåring med islamistskägg. Strandhäll verkar vara en stark människa, gått igenom många svåra saker i livet. Jag delar inte allt hon står för, men tycker hon är ett föredöme i mycket.

En korkade fyllekärring som inte ens vet hur man betalar en räkning är inget föredöme.
Citera
2023-08-04, 21:24
Medlem
bullbulles avatar
Citat:

Kan du ge något exempel där hon är ett föredöme tack?
Citera
2023-08-04, 21:25
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snaidisten
Bra, bra! Låt hårfrisörskan fortsätta veva. Nästan jämnt mellan blocken nu och Strandhälls fylletweets hjälper ju inte de rödas sak.
Det är dock anmärkningsvärt hur gränslös hon är. Snacka om att inte förstå sitt eget bästa.

Kan riktigt se det framför mig hur hon ler och trycker på send med vinglaset i handen.
Vilket haveri hon är!

Nästan jämt mellan blocken??
Citera
2023-08-04, 21:26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
En korkade fyllekärring som inte ens vet hur man betalar en räkning är inget föredöme.

Äh! Jag tycker hon visar att hon är en vanlig människa med fel och brister, vilket är positivt och ett vinnande koncept i längden.
Citera
2023-08-04, 21:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av bullbulle
Kan du ge något exempel där hon är ett föredöme tack?

Att hon biter ifrån, rymdörfilar och tar ner Bali på jorden är det senaste...exempelvis.
Citera
2023-08-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smaksak1234
Varför valde han Sverige?
Jag tror inte att en 4-åring själv valde land, päronen hjälpte nog till en del..
Citera
2023-08-04, 21:33
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Äh! Jag tycker hon visar att hon är en vanlig människa med fel och brister, vilket är positivt och ett vinnande koncept i längden.

Problemet är att hon har betydligt fler brister än en vanlig människa.

Hela hon är en brist.
Citera
2023-08-04, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awkwardman
Nästan jämt mellan blocken??
Enligt Aftonbladet idag
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/xgWMPp/demoskop-1-9-procentenheter-skiljer-blocken-at
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in