2023-08-04, 19:42
Medlem
Borde hon inte istället fråga varför hennes partikompis Arlan Shakarabi kom till Sverige trots uppehållstillstånd i Storbritanien
Citera
2023-08-04, 20:00
Medlem
Ouch, alkis-/BIB-piken tog hårt, den satt nog mitt i prick har jag en känsla av. Jag är knappast något större fan av Bali men Strandhäll har ju sänkt sig till otroligt låga nivåer ett flertal tillfällen nu. Att våra politiker beter sig såhär är direkt skämmigt faktiskt. Offentlig smutskastning och "cancel culture" på Twitter är riktigt ovärdigt och liknar inget annat än YouTube-dramatik. Har dom nåt otalt går det utmärkt att skicka ett privat meddelande istället för att lufta såhär trams öppet för allmän beskådan.
Citera
2023-08-04, 20:05
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Annika är verkligen psykiskt sjuk och har en otroligt intensiv blick som är väldigt ovanlig och endast bärs av riktiga psykon. Vad hon har på folk är för mig en gåta men att hon fortfarande är aktuell tyder på att hon är omtyckt av någon anledning av folk med makt. Sjukt obehaglig är hon. Hanif är ju provokatör och blatte och liten så den som endast framstår är ju Annika oh Annika. När ska hon inse? Oh Annika, psykiskt störda Annika.
Citera
2023-08-04, 20:06
Avstängd
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smoerrebom
Mer oprofessionellt twittrande från den sk makteliten i landet. självklart kommer det att gå åt helvete för Sverige när det bara är en massa nollor som lyfts upp. De här hororna förtjänar att hängas i lyktstolpar.
I irakiska mott hade man hängt hela regeringen och satt Rosenbad i brand. Hemsk och barbariskt men summa summarum hade det inte varit oförtjänt.
Citera
2023-08-04, 20:11
Medlem
Rimberts avatar
Annika Strandhäll är sannerligen en obehaglig person.
Inte konstigt att hennes man hängde sig för att bli fri från henne.
Citera
2023-08-04, 20:20
Medlem
Alkoholist Strandhäll och Arga Magda

Delar låg iq, noll samvete men mest

Bag in Box vin

Alla timmar på dygnet 😂😂😂
Citera
2023-08-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15

Bag in Box vin

Citat Gotterfunken 🙏

Hon är den svenska parkbänkshoran förkroppsligad.

Bedagad blondin, högljudd och ett vulgärt obildat fyllo som tror hon kan väldigt mycket om livet.

Nu fattas bara nätstrumpor och korta kjolar efter 50 med systemkasse i handen, full av livsvisdom.

🥊🥊🥊
Citera
2023-08-04, 20:32
Medlem
JustZlatans avatar
Vad hade Strandhäll varit utan en politisk karriär? Troligtvis långtidssjukskriven så hon slipper jobba och bara casha in.
Citera
2023-08-04, 20:48
Avstängd
Strandhäll är grym, hon plockade ner skäggbarnet Bali på mattan, och gjorde en blöt fläck av honom. Heja Strandhäll!
Citera
2023-08-04, 21:09
Medlem
Strandhäll är en gåta för sig. Hon är väl född på 70-talet men känns ändå äldre och mossigare än alla mammor jag känt i hela mitt liv. Plus det en twittrare utan självkontroll och koll. Undrar hur mkt BIB det går åt hos hennes partikamrater när de ser hur Strandhäll twittrar loss
Citera
2023-08-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HermanSerman
Strandhäll är grym, hon plockade ner skäggbarnet Bali på mattan, och gjorde en blöt fläck av honom. Heja Strandhäll!

Ja, om man bortser från det högst omogna i att vuxna beter sig som nätmobbande barn förstår jag inte det massiva stödet för Hanif. Av ordväxlingen att döma kröp väl han tyst tillbaka in i hålet han kom ifrån.

Sen undrar jag om Strandhälls sista replik är korrekt citerad i sin helhet eller om man klippt ut en lösryck del.

Att inte flashback-högern reser sig upp och applåderar i alla fall den delen är ju än mer besynnerligt?

Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15

Bag in Box vin

Är det bekräftat att Stradhäll är alkoholist?

Nu är inte jag speciellt imponerad av långa utbildningar men Magdalena bör rimligen ha ett hyfsat iq med tanke på vilken utbildning hon tragglat sig igenom. Dessutom ser hon ganska fräsch ut för sin ålder och har ett aktivt friluftsliv som största intresse så jag har svårt att tänka mig att hon är helt alkoholiserad.
Citera
2023-08-04, 21:13
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdhundrafog

Citat:
Annika: När du ändå helt utan orsak eller kunskap slår under bältet kan jag väl göra detsamma. Vad är det som gör att en vuxen man är inne på porrsidor med ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen” och groomar 16 åringar som ”läxhjälp”. Kommer nu blocka dig.

Mycket intressant, men det är det här stycket jag är mest intresserad av. Annika vet jag är en alkoholiserad kossa utan vett men detta höjde mina ögonbryn lite. Har Bali blivit påkommen med att porrsurfa ”extremely painful anal amateur seduces reluctant teen” eller vad handlar detta om?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in