2023-08-04, 07:31
Medlem
T2Franks avatar
[quote=booosss|85288365]
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas

Ok, ja jag tänkte väl.

Enligt dokument postat här så hade hennes biträde ett visst datum på sig att komma med förelägganden. Det är allt
2023-08-04, 14:35
Medlem
desammlass avatar
[quote=T2Frank|85288983]
Citat:
Ursprungligen postat av booosss

Enligt dokument postat här så hade hennes biträde ett visst datum på sig att komma med förelägganden. Det är allt

ja vet om allt detta och så skönt att folk förstår att sprida fel information hjälper inte
2023-08-04, 16:45
Bannlyst
Varför får vi inga printscreens, eller inspelade lives länkar för?

Så jävla synd. Svårt lita på ord. Bevis behövs. Ni som kommer åt dessa lives borde hjälpa oss andra
se vad galningen sysslar med nu
2023-08-04, 17:34
Medlem
minopoliss avatar
Kom in i hennes live tidigare idag och fattade inte vad som pågick.
Hon har alltså liveat för ca 150 pers när hon varit på hennes kompis barns skola, någon hon verkar känt i max 2 veckor, och filmat på sina skor när en lärare och mamman står och pratar om hur barnet är i skolan, privata detaljer som absolut inte borde ses av 150 främlingar. Detta pågick i ca 10 minuter.

Hur kan mamman vara okej med detta, om hon ens är medveten? Jag vet att Emelie inte har konsekvenstänk men tycker detta var illa till och med för henne.
2023-08-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minopolis
Kom in i hennes live tidigare idag och fattade inte vad som pågick.
Hon har alltså liveat för ca 150 pers när hon varit på hennes kompis barns skola, någon hon verkar känt i max 2 veckor, och filmat på sina skor när en lärare och mamman står och pratar om hur barnet är i skolan, privata detaljer som absolut inte borde ses av 150 främlingar. Detta pågick i ca 10 minuter.

Hur kan mamman vara okej med detta, om hon ens är medveten? Jag vet att Emelie inte har konsekvenstänk men tycker detta var illa till och med för henne.

Jag hann inte se livesändningen, men såg att de lagt upp en "ursäkt" alldeles nyss där mamman i fråga tar på sig ansvaret och säger att de glömde stänga av osv..

Ja ni, vad ska man säga.
2023-08-04, 19:20
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyllo
Jag hann inte se livesändningen, men såg att de lagt upp en "ursäkt" alldeles nyss där mamman i fråga tar på sig ansvaret och säger att de glömde stänga av osv..

Ja ni, vad ska man säga.
såg hela jag förstår att folk har i mot Emelie men hur sjuk är man inte om man delar en 6 årig killes diagnoser och problematik som inte har något med Emelie att göra
2023-08-04, 19:35
Medlem
Var i videon framgår hans ålder samt hans diagnoser?
Åldern uppgav du själv precis så antar att du är en närstående och därmed blir upprörd.

Köper till 100% att man blir upprörd men rikta ditt fokus på Emelie istället som var fullt medveten om att hon sände live.

Att hon än en gång lyckas manipulera en av sina vänner som går ut på story och tar på sig skulden och hävdar att de ”glömde” stänga av är bara sjukt.
Senast redigerad av WhySoSerious1 2023-08-04 kl. 19:40.
2023-08-04, 19:40
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhySoSerious1
Var i videon framgår hans ålder samt hans diagnoser?
Åldern uppgav du själv precis så antar att du är en närstående och därmed upprörd.

Köper till 100% att man blir upprörd men rikta ditt fokus på Emelie istället som var fullt medveten om att hon sände live.

Att hon än en gång lyckas manipulera en av sina vänner som går ut på story och tar på sig skulden och hävdar att de ”glömde” stänga av är bara sjukt.

jag är långt i från närstående men har egna barn och detta är inte riktat mot Emelie utan ett oskyldigt barn som inte har något med Emelie och göra så där av tycker jag de är fel och dela de de sägs en del privat i klippet som är riktat mot sonen och inte mot Emelie där av blir jag faktiskt riktigt arg för barnet i fråga kan inte försvara sig
2023-08-04, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Varför får vi inga printscreens, eller inspelade lives länkar för?

Så jävla synd. Svårt lita på ord. Bevis behövs. Ni som kommer åt dessa lives borde hjälpa oss andra
se vad galningen sysslar med nu

https://youtube.com/@MammaKaatt
Brukar vara duktig att dela hennes lives.
2023-08-04, 20:32
Medlem
Citat:
Länk till när Bumbiblöjan sänder live från vännens fritids där vännen diskuterar sonens beteende/diagnoser med en av pedagogerna.

Hoppas både både fritids och vännen anmäler henne. Låter som det är på Vittraskolan i Helsingborg.

https://files-upload.com/drive/s/lMIHxad2dUSlP3kqtUQWrsZxr0fSuB

Känner rent spontant att mamman till detta barnet som väljer dumbi som en lämplig vän och sällskap är själv mentalt efterbliven.
Kom igen vad fan håller du på med? Tar med en förrymd dagcenter patient till ditt barns skola och diskuterar dessa saker inför henne……vilken idiot!

Antar hon redan har utredning på sig hos socialtjänsten, och nu lyckas hon få några anmälningar till ska hon vara så säker på😂👍
Att Emelie Dumbi väljer att göra en så pass efterbliven sak som att filma detta bör inte förvåna någon vid detta laget.

Stackars barn att behöva ha Emelie i sin närvaro.
Vad tänker morsan med?
2023-08-04, 20:42
Medlem
Urnabombarens avatar
Citat:
Länk till när Bumbiblöjan sänder live från vännens fritids där vännen diskuterar sonens beteende/diagnoser med en av pedagogerna.

Hoppas både både fritids och vännen anmäler henne. Låter som det är på Vittraskolan i Helsingborg.

https://files-upload.com/drive/s/lMIHxad2dUSlP3kqtUQWrsZxr0fSuB
Nu vet jag inte vilka diagnoser det rör sig om, men ville inte Emelie ha ihjäl barn med ADHD o liknande?
2023-08-04, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urnabombaren
Nu vet jag inte vilka diagnoser det rör sig om, men ville inte Emelie ha ihjäl barn med ADHD o liknande?

Jo det var väl något sånt 🤭 och hon fattar inte att hon hade suttit först i kön för en spruta i gumpen!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in