2023-10-27, 07:51
Medlem
Von.pigpelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag kan nog ställa mig bakom Bumbi, jag förstår inte varför det är sånt grovt hat i denna tråd mot henne? Man kan ju ogilla en person, men varför skriva långa inlägg med nästan enbart fula skällsord i? Har hon blåst just er på pengar, eller varför önskar ni henne en massa olycka? Gillar ni inte henne, så varför ägna tid för hat, varför inte bara strunta i henne?

Mig har hon inte gjort något, möjligen att önskat att jag var död, men det kan jag förlåta henne för. Dock förstår jag vad hon menade med det uttalandet...

Det som är det underbara med vårt land och Flashback, vi alla får tycka olika ❤️🌹 smaken är som baken, delad. Ha en bra dag
2023-10-27, 09:52
Medlem
Sinnesförvirrads avatar
Citat:

Mig har hon inte gjort något, möjligen att önskat att jag var död, men det kan jag förlåta henne för. Dock förstår jag vad hon menade med det uttalandet...

Vet du om att utanför "Crazyworld" så önskar man inte att andra vore döda.
Senast redigerad av Sinnesförvirrad 2023-10-27 kl. 09:55.
2023-10-27, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1967-04-01
Jag tycker Bumbi och Chrille verkar trevliga.

Säga 3 positiva saker de gör🤔 eller 2 positiva saker. Bara det är saker du gör eller din dotter/son eller mamma gör eller saker du skulle bli stolt om de gjorde
2023-10-27, 11:51
Medlem
Fan vad hon verkar vara manisk idag 😂
2023-10-27, 12:10
Medlem
Förstår inte riktigt varför hon just nu är så manisk att försvara sitt rykte, horandet är visserligen ganska nytt men den här tråden har över 200 sidor av inlägg som utförligt förklarar och bevisar att hon stjäl och lurar folk på pengar. Min personliga favorit är klippet när hon får chansen att försvara sig och berätta sin åsikt i en podd för psykisk ohälsa för ersättning om 1000kr och istället bestämmer sig för att hon ska stjäla pengarna och inte alls ställa upp på en intervju.

Det kommer aldrig gå att reparera hennes rykte, bästa lösningen är att försvinna från internet och hoppas på att folk glömmer bort henne efter ett par år.

Denna stinkande köttbit till människa förstör allt vackert och fint i sin närhet likt en sjukdom.
2023-10-27, 12:29
Medlem
LaPrincipessas avatar
Nu säger hon i sin live att hon tror att Chrille har kommit i hennes hårinpackning och hon tror att hon har det i sitt hår nu…
2023-10-27, 12:55
Medlem
Marcusdemortes avatar
Sist Chrille skulle till Bumbi så förvirra han bort sig i fel trappuppgång så boende där fick visa han rätt. Enligt boende där var han redlöst berusad.
2023-10-27, 12:58
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaPrincipessa
Nu säger hon i sin live att hon tror att Chrille har kommit i hennes hårinpackning och hon tror att hon har det i sitt hår nu…
hon ljuger givetvis men jävlar vad jag mår illa att näthoran och pundaren skulle få barn ihop
2023-10-27, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Von.pigpelt
Länken dör om 2 dagar. https://streamable.com/l85muh
Tusen tack
2023-10-27, 17:25
Medlem
https://ibb.co/GsnRYmB

Här är Dumbis överkkagan till FK. Att hennes systrar inte kunde hjälpa till och formulera det. Men alla vet ju att systrarna skiter i Bumbi
2023-10-27, 17:39
Medlem
peterpanps avatar
Citat:
Jag kan nog ställa mig bakom Bumbi, jag förstår inte varför det är sånt grovt hat i denna tråd mot henne? Man kan ju ogilla en person, men varför skriva långa inlägg med nästan enbart fula skällsord i?

Nu är det du som förtalar. Jag varken hatar henne, eller har skrivit något med grovt hat.

Tycker snarare att det är trist att du hittar på saker, och tar till halmgubbar och personangrepp på detta sätter. Trist sätt att föra debatt på!

Citat:
Har hon blåst just er på pengar, eller varför önskar ni henne en massa olycka? Gillar ni inte henne, så varför ägna tid för hat, varför inte bara strunta i henne?

Nej. Bumbi har inte lyckats blås mig på pengar, och hon kommer inte heller lyckas göra så. Chrille har inte heller begått övergrepp på min dotter. Är du nöjd med detta svar?

En fråga till dig; om du inte varken vill diskutera Bumbi och Co (inklusive Chrille), eller läsa oss andra göra det, vad gör du då i denna tråden?

Känns lite produktivt och slöseri med din tid att läsa trådar som du inte har något intresse av innehållet?

Men vad vet jag. Det är bara så jag tänker om trådar och forum. Skippar att läsa de som jag inte gillar och de som jag inte är intresserad av. Blir enklare så. Men det är jag det.
Senast redigerad av peterpanp 2023-10-27 kl. 17:42.
2023-10-27, 21:15
Medlem
Charmig snubbe… Not!
Citat:
Ursprungligen postat av Marcusdemorte
Sist Chrille skulle till Bumbi så förvirra han bort sig i fel trappuppgång så boende där fick visa han rätt. Enligt boende där var han redlöst berusad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in