2023-08-03, 14:46
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Ja exakt. Jag skiter ju i om dom pullar skiten ur varandra, men det kan ju bli liiite jobbigt för B nu när det är ute i det öppna. Undrar om det står i arbetsbeskrivningen? "Pulla chef vid behov"

Är hon lesbisk?

Tjejer kan idag hångla med varandra eller ha sex med varandra utan att vara bi eller homo. Män kan det inte.
Citera
2023-08-03, 14:50
Medlem
zsarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Har aldrig hänt. Bianca skulle ALDRIG knulla någon som Skugge. Hon har en extremt hög ribba för looks
Som Guidetti ? Haha..
Citera
2023-08-03, 14:50
Medlem
zsarps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hon sa nyligen i en podd att hon knullar randoms på toan på nattklubbar.🤢

Cocaine behavior
Citera
2023-08-03, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Cocaine behavior
Hon är verkligen ett billigt luder.
Citera
2023-08-03, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Som Guidetti ? Haha..

Nu pratar vi slicka fitta
Citera
2023-08-04, 05:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mjonjoka
Hon sa nyligen i en podd att hon knullar randoms på toan på nattklubbar.🤢

Kanske bör testa sig för klamme ?
Mysig tjej att gifta sig med.
Citera
2023-08-04, 09:43
Hon säger i en podd att de enda "sexiga" killarna från Sverige är hennes bror och John Guidetti.

Det säger väl en del om hennes smak av killar.

Svenska influensertjejer med sthlmshype är nog det mest osexiga som finns. De har otroligt mycket att lära av tjejerna från vårt grannland Norge. Där har vi en sexig befolkning med världens finaste språk.
Citera
2023-08-05, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!

Hon är ju känd för sina föräldrar. Och hon har precis som Blondinbella slagit mynt av att sälja smink och mode till hennes följare, som jag gissar är fjortisar.

Hennes skicklighet ligger väl i hennes marknadsföring och att hon sålde sitt företag.
Citera
2023-08-06, 12:16
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Har aldrig hänt. Bianca skulle ALDRIG knulla någon som Skugge. Hon har en extremt hög ribba för looks

Själv har Bianca tätt sittande ögon, hårt utseende, ser ut som fyrtio plus med alla ingrepp.
Citera
2023-08-06, 17:22
Medlem
Råkade se eller höra början av en repris på Biancas talkshow innan jag hann byta kanal. Där snacka hon massa skit om sin egen mamma. Att hon var jättetråkig och dödade alltid en fest så fort hon kom in i rummet. Trevlig och omtänksam dotter det där.
Nu var det nog egentligen sig själv hon pratade om men förde över sin tråkighet på sin mamma istället eftersom mamma fått för mycket beröm för att vara glad och rolig.
Citera
2023-08-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Själv har Bianca tätt sittande ögon, hårt utseende, ser ut som fyrtio plus med alla ingrepp.

Jag tycker att hon är väldigt vacker, rik och framgångsrik! Hur ser du ut?
Citera
2023-08-06, 17:57
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tycker att hon är väldigt vacker, rik och framgångsrik! Hur ser du ut?

Jag är naturlig, inte opererad. Och ingen golddigger, vilket är fult i mina ögon. Ytliga människor är inte särskilt vackra, tycker jag. Det säger mycket om vår tid att Bianca ses som en förebild.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in