2023-08-03, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Vilka exakt var involverade i trekanten ? Bianca assistenten och John ? Är inte han gift ?
Enligt ryktena är hans fru positiv till trekant det vill säga hon är med på detta kalas. För hon är lite svag för en del kvinnliga kroppar.
Citera
2023-08-03, 00:14
Medlem
Ska man vara krass.
Så är inte Bianca en okej arbetschef.
Man undrar hur hon nyttjar sina arbetsanställda?
De kanske tycker det är okej att göra sexuella tillfredställningar på henne.
Men, mår de bra psykiskt efteråt de har gjort detta?
Citera
2023-08-03, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Enligt ryktena är hans fru positiv till trekant det vill säga hon är med på detta kalas. För hon är lite svag för en del kvinnliga kroppar.
Du har så rätt så! Exakt så ligger det till! Det bjuds in tredje, fjärde parter, och gjorts under många år. Bara nu det uppmärksammas då paret Guidetti flyttat hem till Sverige igen. Och Bianca har väl alltid varit frispråkig om hur hon älskar kvinnor och önska att hon va flata, och det enda hon kollar på är lesbisk porr. Hur attraherad hon är av kvinnor men inte kan bli kära i dem. Skönt att allihopa hittat varandra nu!

BTW: Rosanna Charles, Sanna Gs parhäst, bästis och manager, sägs ju haft ett förhållande ett tag med en tjej för första gången, men på ngn höger lyckats hålla denna bruden hemlig, och Rosanna själv verkar inte riktigt redo att komma ut ur garderoben offentligt än.
Citera
2023-08-03, 02:45
Medlem
Ryktet säger ju att Bianca blivit pullad av sin assistent och att hon också opererat fittan.
Citera
2023-08-03, 04:49
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Ska man vara krass.
Så är inte Bianca en okej arbetschef.
Man undrar hur hon nyttjar sina arbetsanställda?
De kanske tycker det är okej att göra sexuella tillfredställningar på henne.
Men, mår de bra psykiskt efteråt de har gjort detta?

Skulle gärna sett det som en av mina arbetsuppgifter
Citera
2023-08-03, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Ryktet säger ju att Bianca blivit pullad av sin assistent och att hon också opererat fittan.

Ja och allt kan läsas om på exonphspoiler på Instagram. Hon är tvungen att skriva saker hon vet är sanningar som ”ryktet säger” för att inte bli stämd för förtal. Så allt hon säger ”ryktet säger” har hon fått bevisat eller vet är sanning
Citera
2023-08-03, 06:18
Citat:
Ursprungligen postat av Devlindiablo
http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/

vad är hennes talang ens? Sjunger hon? Dansar hon lr är hon känd för hennes mamma varit känd? Och försvarade hennes pappas misshandel och hot mot hennes mamma. Medans hennes mamma skrev en bok om det och grät ut i media under 2 års tid!
Ful som stryk som hon försökt operera bort flertal ggr, svälter även sig själv. Sjukt dålig förebild för unga tjejer.
Citera
2023-08-03, 09:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banandemokrat
Ja och allt kan läsas om på exonphspoiler på Instagram. Hon är tvungen att skriva saker hon vet är sanningar som ”ryktet säger” för att inte bli stämd för förtal. Så allt hon säger ”ryktet säger” har hon fått bevisat eller vet är sanning
Ja exakt. Jag skiter ju i om dom pullar skiten ur varandra, men det kan ju bli liiite jobbigt för B nu när det är ute i det öppna. Undrar om det står i arbetsbeskrivningen? "Pulla chef vid behov"

Är hon lesbisk?
Citera
2023-08-03, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koping-king
Ja exakt. Jag skiter ju i om dom pullar skiten ur varandra, men det kan ju bli liiite jobbigt för B nu när det är ute i det öppna. Undrar om det står i arbetsbeskrivningen? "Pulla chef vid behov"

Är hon lesbisk?

Snarare experimentell. På bekostnad av en dyrkande assisten som är tonåring
Citera
2023-08-03, 09:53
Senaste ryktet, som jag fått bekräftat för mig av två oberoende källor, gör gällande att Bianca haft en fyrkant med två andra killar, samt hör och häpna, utflippade Linda Skugge. Detta ska ha skett i Stockholm för ca två veckor sen.
Citera
2023-08-03, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89
Senaste ryktet, som jag fått bekräftat för mig av två oberoende källor, gör gällande att Bianca haft en fyrkant med två andra killar, samt hör och häpna, utflippade Linda Skugge. Detta ska ha skett i Stockholm för ca två veckor sen.
Hon sa nyligen i en podd att hon knullar randoms på toan på nattklubbar.🤢
Citera
2023-08-03, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinlo89

Har aldrig hänt. Bianca skulle ALDRIG knulla någon som Skugge. Hon har en extremt hög ribba för looks
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in