Citat:
Ursprungligen postat av
Arbetsskygg
Nämen? Har du legat sömnlös över att en person på internet inte beter sig som du vill? Kanske matkulturen också har sprungit iväg för dig?
Dumskallar får skylla sig själva.
Ja, det är precis vad Ängelholms kommun strävar efter. Kommunsloganen är till och med "
Ängelholm, dårarnas paradis".
Du kan säkert flytta dit och ta del av gemenskapen själv ifall du vill.

Hehe. Märklig kommun det där.
Citat:
Ursprungligen postat av
desammlas
de är för att de tar tid de är 3 olika myndigheter som ska samarbeta och efter i natt så finns de svart på vit hur hon faktist lurar f-kassan och skatteverket medvetet så de blir nog mycket enklare för dom nu och även för polisen
Okey. Låter bra
Citat:
Ursprungligen postat av
desammlas
ja berättat om sitt arbete på onlyfans och räknat vad hon tjänar där och visat allt i liven så som vad hon får där i från och mycket annat gott
Finns det länk till materialet? vi vill se detta
Citat:
Ursprungligen postat av
Muppety
Jag trivs i.a.f. jättebra i Ängelholm. Jag får bra hjälp av kommunen. Jag känner många inom psykiatrin här, men icke denne Emelie.
Har även haft god man via Överförmyndarnämnden här, men jag valde bort det för ett tag sen. En förvaltare kan man inte välja bort. Man får ca 700 kr i veckan till mat o sånt. Inte spela bort 30 000 kr på en gång, möjligen om man sparar en del i krypto.
Ja det blir bra när hon får 700 kr i veckan till mat och så
Citat:
Ursprungligen postat av
ingabekymer
Du har säkert redan fått svaret men 50 inlägg under en viss tid typ är gränsen.
Okey, hur länge? har inte fått något.
Kan ingen vara snäll och lägga ut hennes senaste videos där hon outar allt om hen själv.