2023-08-03, 00:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
Jag har inte kunnat sova. Jag undrar hur fan det här har kunnat pågå så länge.
Nämen? Har du legat sömnlös över att en person på internet inte beter sig som du vill? Kanske matkulturen också har sprungit iväg för dig?

Citat:
Hon måste ha spelat bort minst en halvmiljon ifrån andra stackare.
Sen förstår jag inte heller riktigt varför man lånar till en som Bumbi.
Alla borde veta vid det här laget vad som händer om man Swishar henne.
Dumskallar får skylla sig själva.

Citat:
Är Ängelholms komun oansvariga?
Borde alla galningar flytta dit? få bidrag och lalla hur man vill. Är det vad Ängelholm står för?
Ja, det är precis vad Ängelholms kommun strävar efter. Kommunsloganen är till och med "Ängelholm, dårarnas paradis".

Du kan säkert flytta dit och ta del av gemenskapen själv ifall du vill.
2023-08-03, 01:26
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Jag har inte kunnat sova. Jag undrar hur fan det här har kunnat pågå så länge.

Hon måste ha spelat bort minst en halvmiljon ifrån andra stackare.
Sen förstår jag inte heller riktigt varför man lånar till en som Bumbi.
Alla borde veta vid det här laget vad som händer om man Swishar henne.

Men hur kan hon ens få ha Swish när det är till bedrägerier mest bara ?
Jag fattar ingenting nu.

Är hon proffs bedragare, eller bara sjuk? Kanske både och. Men varför åker hon inte dit?
Vet andra som blivit av med Pension för jävligt små saker.
Den här Bumbi får ju härja hur fan hon vill, dag efter dag. Hur?

Får vissa frikort göra vad dom vill eller vad fan är detta? Är Ängelholms komun oansvariga?
Borde alla galningar flytta dit? få bidrag och lalla hur man vill. Är det vad Ängelholm står för?

de är för att de tar tid de är 3 olika myndigheter som ska samarbeta och efter i natt så finns de svart på vit hur hon faktist lurar f-kassan och skatteverket medvetet så de blir nog mycket enklare för dom nu och även för polisen
2023-08-03, 04:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av desammlas
de är för att de tar tid de är 3 olika myndigheter som ska samarbeta och efter i natt så finns de svart på vit hur hon faktist lurar f-kassan och skatteverket medvetet så de blir nog mycket enklare för dom nu och även för polisen

Efter inatt? Vad har nu stjärnan gjort? 😂
2023-08-03, 05:43
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluntzillo
Efter inatt? Vad har nu stjärnan gjort? 😂

ja berättat om sitt arbete på onlyfans och räknat vad hon tjänar där och visat allt i liven så som vad hon får där i från och mycket annat gott
2023-08-03, 07:51
Medlem
Muppetys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Ja, det är precis vad Ängelholms kommun strävar efter. Kommunsloganen är till och med "Ängelholm, dårarnas paradis".

Jag trivs i.a.f. jättebra i Ängelholm. Jag får bra hjälp av kommunen. Jag känner många inom psykiatrin här, men icke denne Emelie.

Har även haft god man via Överförmyndarnämnden här, men jag valde bort det för ett tag sen. En förvaltare kan man inte välja bort. Man får ca 700 kr i veckan till mat o sånt. Inte spela bort 30 000 kr på en gång, möjligen om man sparar en del i krypto.
2023-08-03, 07:58
Avslutad
Helarious igår när Vadärproblemet gapade på Bumbi för att hon hotat hänga ut en vän, namn Carita. Namn adress och telefonnumer etc etc
Själv hjälpte han till på alla sätt. Namn och adress direkt i podden. Det tog typ 30 sek att hitta denna Carita. Men visst, Vadärproblemet, som tyckte att dena Carita var en jättetrevlig kvinna, tyckte att han skulle hjälpa henne. Vad han inte insåg vad att han gick Bumbis ärrende och hängde ut Carita själv
2023-08-03, 08:55
Medlem
ingabekymers avatar
Citat:
Jag vet inte något om PM. Är helt ny här.
Är det förbjudet skriva ut hennes mail? Yrkes folk åt myndigheter har väl öppna mail adresser?

Kan jag googla hennes Email via namn och myndighet hon jobbar på?

När kan folk PM mig annars? Är färsking här, kanske måste ge det någon vecka eller antal inlägg?
Du har säkert redan fått svaret men 50 inlägg under en viss tid typ är gränsen.
2023-08-03, 10:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nämen? Har du legat sömnlös över att en person på internet inte beter sig som du vill? Kanske matkulturen också har sprungit iväg för dig?

Dumskallar får skylla sig själva.

Hehe. Märklig kommun det där.

Citat:

Okey. Låter bra

Citat:
ja berättat om sitt arbete på onlyfans och räknat vad hon tjänar där och visat allt i liven så som vad hon får där i från och mycket annat gott

Finns det länk till materialet? vi vill se detta

Citat:
Ursprungligen postat av Muppety
Jag trivs i.a.f. jättebra i Ängelholm. Jag får bra hjälp av kommunen. Jag känner många inom psykiatrin här, men icke denne Emelie.

Har även haft god man via Överförmyndarnämnden här, men jag valde bort det för ett tag sen. En förvaltare kan man inte välja bort. Man får ca 700 kr i veckan till mat o sånt. Inte spela bort 30 000 kr på en gång, möjligen om man sparar en del i krypto.

Ja det blir bra när hon får 700 kr i veckan till mat och så

Citat:
Ursprungligen postat av ingabekymer
Du har säkert redan fått svaret men 50 inlägg under en viss tid typ är gränsen.

Okey, hur länge? har inte fått något.

Kan ingen vara snäll och lägga ut hennes senaste videos där hon outar allt om hen själv.
2023-08-03, 10:15
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Hehe. Märklig kommun det där.

Okey. Låter bra

Finns det länk till materialet? vi vill se detta

Ja det blir bra när hon får 700 kr i veckan till mat och så

Okey, hur länge? har inte fått något.

Kan ingen vara snäll och lägga ut hennes senaste videos där hon outar allt om hen själv.

jag kan inte länka något just nu pga av att de kan skada utredningen om man säger så
Senast redigerad av desammlas 2023-08-03 kl. 10:20.
2023-08-03, 12:27
Medlem
Satt på rost igår kväll i Ängelholm o käka. Vem tror ni jag ser hoppa in i en ganska fin merca som någon snubbe i 50-60 års åldern körde? Hennes pappa?
2023-08-03, 12:38
Medlem
T2Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno
Satt på rost igår kväll i Ängelholm o käka. Vem tror ni jag ser hoppa in i en ganska fin merca som någon snubbe i 50-60 års åldern körde? Hennes pappa?

Om du inte snackar skit så har du väl regnummer? Eftersom Emelie är din favorit person så borde du väl kollat detta direkt så hade du redan haft ett svar.

Sluta med ditt skitsnack nu. Du vill bara sprida rykten
2023-08-03, 12:45
Medlem
desammlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaptenuno

årets lögn hennes pappa bor inte i ängelholm utan i bollebygd varför skulle han åka till ängelholm dessutom är han äldre än den åldern du säger
Senast redigerad av desammlas 2023-08-03 kl. 12:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in