Citat:
Ursprungligen postat av
Dyngraukman
Hej en vän undrar vad det är för kvaliteten på MDMA generellt nuförtiden? För det är väldigt tillgängligt och till vad jag tycker är ett jävla lågt pris i jämförelse med när jag pysslade med det. Tänker framförallt på hur det ser ut på darknet!
Det jag menar med kvalitet är, om det brukar vara bankat med något eller om det rent utsagt är snarlika RCs?
För man läser ju att folk stoppar i sig 300 mg + om kvällarna. Och jag brukade nöja mig med en knapp på 120-150 mg förr i tiden, på en hel kväll liksom.
Detta är sjukt svårt att svara på då MDMA blir aldrig som första gångerna man tar det, det är i alla fall min erfarenhet. Lätt att tro då att det man köper är skit fastän man helt enkelt inte kan få samma effekt av det igen.
Du har nog helt enkelt kommit till den punkten att det verkar inte på dig som det gjorde första gångerna. När jag tar MDMA nuförtiden känns det mer som ett kort milt tjackrus plus hemsk AT. Är det för att grejerna är sämre nu? Vem vet. Nej, den drogen hade sin glanstid i ens liv en kort stund.
Detta tycker jag är bra med MDMA. Man har sin korta flört med det tills det inte ger något längre. Tänk om det funkat som tjack att återdosera och vara vaken i dagar, ja, jävlar, snacka om Messiaskomplex man skulle ha