2023-08-01, 22:10
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Fan vad tragisk du är, helt seriöst. Du sitter här dagarna i ända och strider för någon som du sett på TV och blivit bögkär i. Tror du att Chrippa värdesätter ditt stöd? Killen värdesätter inte ens sin egen familj. Du är INGET för honom, din sopa.

Jag är tragisk, Chrippa är tragiskt, Rask är tragisk. Låt mig få veta, vem är inte tragiskt enligt dig? Hahaha, du måste må bra som tycker illa om allt och alla som inte pussar dina fötter och tycker som du. Väx upp.
Citera
2023-08-01, 22:13
Medlem
GreenBastards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Percy77
Lagt märket till att majoriteten av dem chrippa följer är 15-20 åriga tjejer , behövde inte skrolla långt för att hitta ett gäng 16/15 åringar vilket fan är lite oroväckande om inte äckligt, utgår ifrån att han inte har 200 stycken kusiner i dem yngre tonåren..

Han kanske inte ska göra narr av den där Rasmusson i sina videos mer, de verkar ju vara på samma nivå. Rasmusson och Chrippa i samarbete eller collab heter det väl för såna där häftiga Youtubers nuförtiden: "Vi provar dumpen. Lyckas vi fly från Patrik Sjöberg?"
Citera
2023-08-01, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBastard
Han kanske inte ska göra narr av den där Rasmusson i sina videos mer, de verkar ju vara på samma nivå. Rasmusson och Chrippa i samarbete eller collab heter det väl för såna där häftiga Youtubers nuförtiden: "Vi provar dumpen. Lyckas vi fly från Patrik Sjöberg?"

Verkligen, bra skrivet 😆
Citera
2023-08-01, 22:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Naw, är du arg? Triggar detta ämne dig så enormt mycket? Stackare.
Du behöver inte skydda chrippa i precis allting, jag håller med om att mycket som skrivs här är skit men folk måste ju få diskutera och ha en åsikt han är ju trots allt offentlig.
Citera
2023-08-01, 22:23
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jepp1234
Du behöver inte skydda chrippa i precis allting, jag håller med om att mycket som skrivs här är skit men folk måste ju få diskutera och ha en åsikt han är ju trots allt offentlig.

Skyddar inte honom, känner inte killen. Jag har min åsikt, för man får väl ha en åsikt även om den inte är som alla andras också? Jag ifrågasätter nivån på folks bajskastning, ingen bevisar att jag har fel på att nivån är låg.
Citera
2023-08-01, 22:41
Medlem
Citat:
Skyddar inte honom, känner inte killen. Jag har min åsikt, för man får väl ha en åsikt även om den inte är som alla andras också? Jag ifrågasätter nivån på folks bajskastning, ingen bevisar att jag har fel på att nivån är låg.

Han är en egoistisk idiot som värdesätter sig själv först i alla lägen. Pissar på folk som lider av psykisk ohälsa och framhäver sig själv som någon Don Juan!

Tycker du sköna, ärliga, genuina människor gör sånt får det stå för dig!
Citera
2023-08-01, 22:50
Medlem
Odd3lishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Han är en egoistisk idiot som värdesätter sig själv först i alla lägen. Pissar på folk som lider av psykisk ohälsa och framhäver sig själv som någon Don Juan!

Tycker du sköna, ärliga, genuina människor gör sånt får det stå för dig!

Man kan ju diskutera huruvida vem som bestämt att det är något fult att värdesätta sig själv eller vara egoistisk. Världen är tuff och man äter eller äts, bara att välja.
Citera
2023-08-01, 23:05
Medlem
Citat:
Man kan ju diskutera huruvida vem som bestämt att det är något fult att värdesätta sig själv eller vara egoistisk. Världen är tuff och man äter eller äts, bara att välja.

Hade aldrig i mitt liv haft någon i min närhet med dessa osköna drag. Man ger och tar i relationer! Chrippa är den typen som skulle kunna ta en polares tjej och kunna leva på det utan dåligt samvete. Därför tror jag även att han varit otrogen!

Han har flertalet gånger under kort tid visat att han värdesätter sig själv först, till och med före C. Sådana människor ska sänkas!
Citera
2023-08-01, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Sällan skådat en "man" i denna ålder med sådan låg självkänsla. Måste ha med Jockes framgång att göra. Småstadspojken måste konstant hävda sig och skryta om sitt lilla liv som konstant är i skuggan av brorsan. Lika osäker som en fjortonårig brud ungefär. Och vafan är det för fel på hans läppar ?

Äntligen nämner någon hans äckliga jävla läppar som man stör sig sönder på. Tror han har missbrukat "lypsyl" hela livet, han ser ut som en sådan typ, säkert nässpray också hahah.
Citera
2023-08-01, 23:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Swolenballs
Tror han har missbrukat "lypsyl" hela livet, han ser ut som en sådan typ, säkert nässpray också hahah.

Han använder Lypsyl och nässpray ja.
Citera
2023-08-01, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han använder Lypsyl och nässpray ja.

Jag stör mig enormt mycket på människor som använder såna produkter haha, vet inte riktigt varför men varför i helvete kan man inte bara stå ut med lite obehag i någon timma så löser det sig självt.
Citera
2023-08-02, 00:17
Medlem
Ingen video idag från våran hardworking man.
Man lär ju ha semester ibland när man jobbar så hårt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in