2023-08-01, 10:47
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Tror inte det är bra för Chrippas hjärta att läsa i denna tråden
🍎🍏 Alla äpplen är inte söta & goda.
Citera
2023-08-01, 11:04
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Tror inte det är bra för Chrippas hjärta att läsa i denna tråden
🍎🍏 Alla äpplen är inte söta & goda.
Jag tycker att Chrippa reagerar lite som Margaux efter the trapphus gate. Med förvåning och lite kränkthet över att inte hela cyberspace bara vill dem väl och är ja sägare.
Citera
2023-08-01, 11:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Jag tycker att Chrippa reagerar lite som Margaux efter the trapphus gate. Med förvåning och lite kränkthet över att inte hela cyberspace bara vill dem väl och är ja sägare.

Han säger att han tycker det är kul, att han typ inte bryr sig men hans beteende visar något helt annat.
Dessa influenser.. Finns många nu. Dom kan styra vad som ska visas i deras kommentarsfält. Scrollar man så ser man oftast bara hjärtan och ryggdunk.
Lite svårare här på Flashback. Därför dom *hatar* Flashback och alla som skriver här.
Vi har inga liv, vi är skit, "white trash" mm.
DET tycker JAG är lite lustigt
Citera
2023-08-01, 11:19
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum

Han är van vid att folk ryggdunkar och tycker att han är så sköööön. Så det blir ett jobbigt uppvaknande när folk vänder sig emot honom och begär att han ska bete sig som en vuxen person i situationer som kräver det.
Citera
2023-08-01, 11:40
Medlem
Tippar på en ny video ikväll där han vräker ur sig något osammanhängande som han själv skrattar åt. Sen imorgon kommer Linnea och Cazzzandraaaa oj vilket content de kommer bli då!
Citera
2023-08-01, 11:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tippar på en ny video ikväll där han vräker ur sig något osammanhängande som han själv skrattar åt.

Varför tippa på nåt som kommer ge pengarna tillbaka?

Blir en 10 min oklippt video som han förberett för 5 min innan. Timlönen är nog bra just nu men det kommer inte hålla i längden.
Citera
2023-08-01, 11:49
Medlem
Negerkucks avatar
Memmo har gått i konkurs. Chrippas favorithobby är borta 😭
En intäkt mindre. Nu raseras allt illa kvickt. Kan det vara karma?
Citera
2023-08-01, 11:52
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck

“Karma is a Bitch!”
Citera
2023-08-01, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuudVanNistelrooy
Haha. Det värsta med Chrippa är inte att han lämnat Julia etc etc, förhållande tar slut, det händer överallt och hela tiden,

Nej, det värsta är att han, på riktigt, tror att ALLA vill ha hans livsstil. Kommentarer som "ni har bara 4 veckors semester", kan bo i Marbella 6 månader etc etc.... En vacker dag kommer influenceryrket dö ut, precis som allt annat Chrippa, och då kommer du stå där och behöva gå tillbaka till ditt, enligt vad jag antar du då tycker, skitjobb på Toyota med dina 4 veckors semester och svenssonlön. Vare sig du vill eller inte kommer du aldrig bli rik lik din brorsa, du har det säkerligen gött nu, men hypen kommer att lägga sig och när dina 15-åriga tittare växer upp och börjar med annat i livet kommer dina views och därefter samarbeten sakta men säkert dö ut. Då blir det flyttlasset hem till sveriges mest WT-täta stad, Mjölby.

Visa lite respekt till folket som SLITER där ute. Du sitter med ett hittepåjobb och enligt egen utsaga har ett företag reggat i Spanien - dvs betalar inte skatt i Sverige (men detta har du påpekat många gånger när andra inte gör, oops...)

Dyra kläder och resor kommer aldrig rädda ditt svaga självförtroende och trasiga barndom. Lex Jocke.

Var lite ödmjuk, din lilla tomte. Samhället hade havererat utan de riktiga arbetarna.

PS: Om du vill utbyta bild på respektive bankkonto/avanzakonto så är jag all ears, DMa mig så kan du se efter om det bara är fattiglappar som hänger här.

Det tog inte många minuter efter mitt inlägg ena inkomstkällan snart försvinner...
Citera
2023-08-01, 12:05
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck

Då lär de frysa utbetalningarna till kreatörerna för den senaste tiden också. Mager månad ahead.
Citera
2023-08-01, 12:53
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Tippar på en ny video ikväll där han vräker ur sig något osammanhängande som han själv skrattar åt. Sen imorgon kommer Linnea och Cazzzandraaaa oj vilket content de kommer bli då!

https://www.icegif.com/wp-content/uploads/despicable-me-fangirling.gif
Citera
2023-08-01, 13:01
Medlem
Sällan skådat en "man" i denna ålder med sådan låg självkänsla. Måste ha med Jockes framgång att göra. Småstadspojken måste konstant hävda sig och skryta om sitt lilla liv som konstant är i skuggan av brorsan. Lika osäker som en fjortonårig brud ungefär. Och vafan är det för fel på hans läppar ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in