2023-08-01, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Vad tycker RASK om Chrippa?
Spola till 16:00
https://youtu.be/i4IKLJ6O5i8
( se där.. ja skrev ju att jag tyckte Chrippa börjar bli lite lik Rask, han säger samma. )

Nämner ungefär det vi sagt! Men hej vad vet vi? Vi vill ju vara som Chrippa!
Citera
2023-08-01, 21:21
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Nämner ungefär det vi sagt! Men hej vad vet vi? Vi vill ju vara som Chrippa!

Precis..
Citera
2023-08-01, 21:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Så det du säger är att när C är hos Julia så ska Chrippa enbart sitta hemma och vänta på att han ska träffa henne igen? Varför i helvete skulle det vara fel att roa sig när man ändå inte har sitt barn?
Jag lider med er som inte får hitta på saker för att ni har barn, ni har fattat det helt fel. Lyckliga föräldrar = Lyckliga barn.

Du är den mest besatta i denna tråd, varför lägger du inte denna tiden på dina barn istället?

Du verkar missat att han åkt massa gånger när de var ihop jävla sär.
Citera
2023-08-01, 21:29
Avslutad
Citat:
Lyssna du?

Robinson med dom 3
Jag finner inga ord.
Visst är det komiskt?
Pengar betyder inget för den känslomässigt närvarande farsan Rask🙄
Jäklar vad han låtsas som att han har vuxit och mår så bra idag...
Herregud vad han rättfärdigar sig själv, vad sa han hos Anjo? Att han är fåfäng och bryr sig otroligt mycket om att se bra och cool ut.

Chrippa har jobbat ihop sina pengar, Rasken har fått ärva sin farfar och har inte lyft ett finger för sin familj
Citera
2023-08-01, 21:33
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Jag finner inga ord.
Visst är det komiskt?
Herregud vad han rättfärdigar sig själv, vad sa han hos Anjo? Att han är fåfäng och bryr sig otroligt mycket om att se bra och cool ut.

Chrippa har jobbat ihop sina pengar, Rasken har fått ärva sin farfar och har inte lyft ett finger för sin familj

Både ja & nej..
Ja vet inte?... Knepiga herrar detta bägge 2
Fast på olika sätt.
Citera
2023-08-01, 21:39
Avslutad
Hur kan han ens börja skrika i sin video över att han har jobbat 8 timmar per dag som svetsare lmao..vi i vården jobbar minst 16-18 timmar per pass och ännu mer under sommar och jul perioden. Han är bortskämd. Det är ju hans fel att han fått Julia att må så jävla dåligt att hon gick upp i vikt och blev arbetslös… jag gillar Julia hon känns genuin och har tyvärr fått utstå rejält med psykisk misshandel och offentlig förnedring så som han pratar om henne.. narcissist. Förövrigt kollade nyss rask rant om chrippa.. han prickade in varenda detalj. Håller med i allt fullständigt eftersom det är verklighet. Bara chrippa som är verklighets frånvarande och lever i förnekelse.
Citera
2023-08-01, 21:39
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Lyssna du?

Robinson med dom 3
Jag lyssnade. Jag har dock ingen koll på Rask bakåt, detta var det första jag såg av honom.

Men jag tyckte att han hade sunda tankar, vettiga och välgrundade. Han tänkte lite som jag tänker om Chrippa och han sammanfattade det bra.
Citera
2023-08-01, 21:44
Avslutad
Så omogen som chrippa är så är det ett under att dom var tillsammans så pass länge men det helt klart Julias förtjänst eftersom hon är så lättsam hon har inte en känslo styrd personlighet. Nä Fyfan Julia förtjänar mycket bättre så ändå skönt för henne att bli av med helvetet tillslut.

Det kommer garvas nått rejält när chrippas förhållande med den nya fallerar för att han blev grundlurad såklart hon vill utnyttja honom bara.

Han bör sluta med sitt testo så mycket som han pratar om sex och kuk så betyder ju det att han har svårt att få upp den. Snorren trillar väll av snart eller blir blåslagen av allt testo.

Btw vore ju kul om Julia gjorde en total glow-up.. rasar ner i vikt, fräschar upp håret och får ett bra jobb, flyttar ihop med nån snygg o bra kille. Chrippa kommer ju dregla och se vad han förlorade det hoppas jag!
Senast redigerad av Kvalster69 2023-08-01 kl. 21:53.
Citera
2023-08-01, 22:03
Medlem
Lagt märket till att majoriteten av dem chrippa följer är 15-20 åriga tjejer , behövde inte skrolla långt för att hitta ett gäng 16/15 åringar vilket fan är lite oroväckande om inte äckligt, utgår ifrån att han inte har 200 stycken kusiner i dem yngre tonåren..
Citera
2023-08-01, 22:05
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odd3lish
Naw, är du arg? Triggar detta ämne dig så enormt mycket? Stackare.

Fan vad tragisk du är, helt seriöst. Du sitter här dagarna i ända och strider för någon som du sett på TV och blivit bögkär i. Tror du att Chrippa värdesätter ditt stöd? Killen värdesätter inte ens sin egen familj. Du är INGET för honom, din sopa.
Citera
2023-08-01, 22:08
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Jag finner inga ord.
Visst är det komiskt?

Jo, fast här ger jag nog Rask +1
Citera
2023-08-01, 22:10
Medlem
Citat:
Jag finner inga ord.
Visst är det komiskt?

Tror inte det är många kronor på Chrippas sparkonto. Det åker ut lika snabbt som de går in!

Tycker Rask har rätt i att kritisera Chrippa efter allt skit han har hört genom åren. Med det sagt så håller jag även med dig angående hur Rask är, men det finns det redan en tråd om.

Mitt bet är att när Chrippas influencer karriär är över då har han inte något på sparandet och då är det tillbaka till BT som gäller. Tror inte heller detta förhållande varar särskilt länge och gör de mot förmodan de så kommer Chrippa inte bli en särskilt närvarande far.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in