Citat:
CHRIPPA- Den här är till dig.
Har följt dig chrippa, jag är okey med din cp stil mot tjejerna om du informerat och kommit överens att du drar lite sjuka skämt för tittarnas skull, om det är okey med tjejerna, att du inte menar något på allvar, och att du som plåster på såret även bjuder tjejerna på resor, mat och annat, då de är med i detta sjuka contentet.
Många Incels avgudar dig säkert chrippa. Leker du Andrew Tate type eller?
Vi friska starka människor är okey med att du bytt partner även, det är inte så lätt med en fet kvinna för alla.
Det kan vara svårt för vissa att bli tänd på en fet kvinna i sängen. Och det finns dom som
har porrskador som tänder endast på ligga med feta kvinnor.
Inte kul om man inte tänder på feta kvinnor, jobbigt få upp snoppen med vet jag om man
är den som tänder på nättare damer.
Till alla som inte förstår det är feta dårar själva endast. Inget att lyssna på.
Eller så tänder dom på feta personer. Alla är olika. Vi alla måste respektera detta med.
Jag tror Chrippa var kvar med Julia så länge endast för barnets skull. Nu när barnet kan gå och prata +lite och annat, så var det dags separera.
Nu kan även Chrippa ta hand om Chloe ibland, men endast så länge han inte riskerar hennes liv utan bälte och på cp elsparkcyklar. Jag menar nu Behövs inte Julias tutte med bröstmjölk och liknande.
Enda jag stör mig mycket på är att han inte tar normal pappa ansvar.
Han kunde varit utan att gymma helt par dagar, vilat kroppen och varit med sin dotter helt ut.
Men om man verkligen behövde gymma för man har adhd eller liknande, då hade han kunnat beställa
taxi och ge 100kr dricks kontant som tack , fast det var kort körning.
Alla hade varit glada då. Och hans dotter säker.
Hjälm hjälper nästan inget i sådant osäkert färdmedel som elsparkcykel.
Det är även Olagligt som fan.
Tror det blir enorma böter även med hjälm på dottern.
Polis hade direkt stannat dom även om båda haft hjälm.
Det var TOTALT Olagligt köra sådär dumt 100% förbjudet ha barn sådär, även om de haft kvartsmiljonkronors rymdhjälmar.
Poliserna hade säkert orosanmält Chrippa till Socialen. Deras skyldighet vid såhär grovt oansvarigt
beteende med små barn. Totalt sjukt och vidrigt gjort.
Man gör inte såhär mot stackars små barn.
Jag hoppas han inser och är man nog, och pappa nog erkänna att han gjorde helt fel, och att det aldrig ska hända igen. En riktig man kan erkänna när den gjort total fail. Och lova att den aldrig
mer riskerar att ens barn råkar ut för samma misstag igen.
Det där kan sluta med döden om någon idiot kör på dom.
Eller rullstol för Chloe livet ut om dom ramlar.
Ett hjul kan låsa på såndär skrot Kina skit. hjullager kan gå sönder.
Allt kan hända.
Och det är extremt olagligt även med hjälm. Om polis kört förbi hade han fått mycket att förklara.
Och ingen ursäkt hade fungerat.
Nästa gång tar du taxi chrippa. Eller väntar tills du får ditt körkort tillbaka.
Gör aldrig det här igen med ditt lilla barn. Och ha henne i trygg godkänd stol med bälte i bilen med.
Lalla hur du vill med vuxna, men aldrig med små barn.
Det accepteras ej
Du får även 50tal orosanmälningar av folk jag känner om vi ser det hända igen.
Gränser finns, och du har paserat dom rejält nu chrippa. Låt det vara sista gången du leker med
småbarns liv som en dåre fan.
Har följt dig chrippa, jag är okey med din cp stil mot tjejerna om du informerat och kommit överens att du drar lite sjuka skämt för tittarnas skull, om det är okey med tjejerna, att du inte menar något på allvar, och att du som plåster på såret även bjuder tjejerna på resor, mat och annat, då de är med i detta sjuka contentet.
Många Incels avgudar dig säkert chrippa. Leker du Andrew Tate type eller?
Vi friska starka människor är okey med att du bytt partner även, det är inte så lätt med en fet kvinna för alla.
Det kan vara svårt för vissa att bli tänd på en fet kvinna i sängen. Och det finns dom som
har porrskador som tänder endast på ligga med feta kvinnor.
Inte kul om man inte tänder på feta kvinnor, jobbigt få upp snoppen med vet jag om man
är den som tänder på nättare damer.
Till alla som inte förstår det är feta dårar själva endast. Inget att lyssna på.
Eller så tänder dom på feta personer. Alla är olika. Vi alla måste respektera detta med.
Jag tror Chrippa var kvar med Julia så länge endast för barnets skull. Nu när barnet kan gå och prata +lite och annat, så var det dags separera.
Nu kan även Chrippa ta hand om Chloe ibland, men endast så länge han inte riskerar hennes liv utan bälte och på cp elsparkcyklar. Jag menar nu Behövs inte Julias tutte med bröstmjölk och liknande.
Enda jag stör mig mycket på är att han inte tar normal pappa ansvar.
Han kunde varit utan att gymma helt par dagar, vilat kroppen och varit med sin dotter helt ut.
Men om man verkligen behövde gymma för man har adhd eller liknande, då hade han kunnat beställa
taxi och ge 100kr dricks kontant som tack , fast det var kort körning.
Alla hade varit glada då. Och hans dotter säker.
Hjälm hjälper nästan inget i sådant osäkert färdmedel som elsparkcykel.
Det är även Olagligt som fan.
Tror det blir enorma böter även med hjälm på dottern.
Polis hade direkt stannat dom även om båda haft hjälm.
Det var TOTALT Olagligt köra sådär dumt 100% förbjudet ha barn sådär, även om de haft kvartsmiljonkronors rymdhjälmar.
Poliserna hade säkert orosanmält Chrippa till Socialen. Deras skyldighet vid såhär grovt oansvarigt
beteende med små barn. Totalt sjukt och vidrigt gjort.
Man gör inte såhär mot stackars små barn.
Jag hoppas han inser och är man nog, och pappa nog erkänna att han gjorde helt fel, och att det aldrig ska hända igen. En riktig man kan erkänna när den gjort total fail. Och lova att den aldrig
mer riskerar att ens barn råkar ut för samma misstag igen.
Det där kan sluta med döden om någon idiot kör på dom.
Eller rullstol för Chloe livet ut om dom ramlar.
Ett hjul kan låsa på såndär skrot Kina skit. hjullager kan gå sönder.
Allt kan hända.
Och det är extremt olagligt även med hjälm. Om polis kört förbi hade han fått mycket att förklara.
Och ingen ursäkt hade fungerat.
Nästa gång tar du taxi chrippa. Eller väntar tills du får ditt körkort tillbaka.
Gör aldrig det här igen med ditt lilla barn. Och ha henne i trygg godkänd stol med bälte i bilen med.
Lalla hur du vill med vuxna, men aldrig med små barn.
Det accepteras ej
Du får även 50tal orosanmälningar av folk jag känner om vi ser det hända igen.
Gränser finns, och du har paserat dom rejält nu chrippa. Låt det vara sista gången du leker med
småbarns liv som en dåre fan.
Ok Mr. Duktig.