2023-07-31, 22:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av booosss
CHRIPPA- Den här är till dig.

Har följt dig chrippa, jag är okey med din cp stil mot tjejerna om du informerat och kommit överens att du drar lite sjuka skämt för tittarnas skull, om det är okey med tjejerna, att du inte menar något på allvar, och att du som plåster på såret även bjuder tjejerna på resor, mat och annat, då de är med i detta sjuka contentet.

Många Incels avgudar dig säkert chrippa. Leker du Andrew Tate type eller?

Vi friska starka människor är okey med att du bytt partner även, det är inte så lätt med en fet kvinna för alla.
Det kan vara svårt för vissa att bli tänd på en fet kvinna i sängen. Och det finns dom som
har porrskador som tänder endast på ligga med feta kvinnor.
Inte kul om man inte tänder på feta kvinnor, jobbigt få upp snoppen med vet jag om man
är den som tänder på nättare damer.

Till alla som inte förstår det är feta dårar själva endast. Inget att lyssna på.
Eller så tänder dom på feta personer. Alla är olika. Vi alla måste respektera detta med.

Jag tror Chrippa var kvar med Julia så länge endast för barnets skull. Nu när barnet kan gå och prata +lite och annat, så var det dags separera.
Nu kan även Chrippa ta hand om Chloe ibland, men endast så länge han inte riskerar hennes liv utan bälte och på cp elsparkcyklar. Jag menar nu Behövs inte Julias tutte med bröstmjölk och liknande.

Enda jag stör mig mycket på är att han inte tar normal pappa ansvar.
Han kunde varit utan att gymma helt par dagar, vilat kroppen och varit med sin dotter helt ut.
Men om man verkligen behövde gymma för man har adhd eller liknande, då hade han kunnat beställa
taxi och ge 100kr dricks kontant som tack , fast det var kort körning.
Alla hade varit glada då. Och hans dotter säker.

Hjälm hjälper nästan inget i sådant osäkert färdmedel som elsparkcykel.
Det är även Olagligt som fan.

Tror det blir enorma böter även med hjälm på dottern.

Polis hade direkt stannat dom även om båda haft hjälm.
Det var TOTALT Olagligt köra sådär dumt 100% förbjudet ha barn sådär, även om de haft kvartsmiljonkronors rymdhjälmar.

Poliserna hade säkert orosanmält Chrippa till Socialen. Deras skyldighet vid såhär grovt oansvarigt
beteende med små barn. Totalt sjukt och vidrigt gjort.

Man gör inte såhär mot stackars små barn.

Jag hoppas han inser och är man nog, och pappa nog erkänna att han gjorde helt fel, och att det aldrig ska hända igen. En riktig man kan erkänna när den gjort total fail. Och lova att den aldrig
mer riskerar att ens barn råkar ut för samma misstag igen.
Det där kan sluta med döden om någon idiot kör på dom.
Eller rullstol för Chloe livet ut om dom ramlar.

Ett hjul kan låsa på såndär skrot Kina skit. hjullager kan gå sönder.
Allt kan hända.

Och det är extremt olagligt även med hjälm. Om polis kört förbi hade han fått mycket att förklara.
Och ingen ursäkt hade fungerat.

Nästa gång tar du taxi chrippa. Eller väntar tills du får ditt körkort tillbaka.
Gör aldrig det här igen med ditt lilla barn. Och ha henne i trygg godkänd stol med bälte i bilen med.

Lalla hur du vill med vuxna, men aldrig med små barn.
Det accepteras ej

Du får även 50tal orosanmälningar av folk jag känner om vi ser det hända igen.

Gränser finns, och du har paserat dom rejält nu chrippa. Låt det vara sista gången du leker med
småbarns liv som en dåre fan.

Ok Mr. Duktig.
Citera
2023-07-31, 22:29
Medlem
Hejsan Chrippa!

Lite frågor till dig av ren nyfiken

1. Hur har det gått med din konkurs som inleddes 2022? (Man är ju lite nyfiken för hur du har lyckats bli en sån jävla entrepenör)

2. Vad tjänar du för astronomiska summor dagsläget? (Med tanken på att gemene man inte har råd med din livsstil)

Med vänliga hälsningar
En jävla fattig blåbyxad egenföretagare
Citera
2023-07-31, 22:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Du tror att du är rik för att du kan köpa en beggad Datejust och en ful jävla fiskehatt för tre lax? Snälla...

Den fiskehatten är så jävla ful men för han handlar det om värdet. 3k är sjukt.
Citera
2023-07-31, 22:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Alltså vad i helvete.

Gick in på denna tråden nu enbart för att chrippa själv nämnde det i sin senaste video.

Skriver sällan här heller.

Men herregud vad folk ska ha åsikter om andra. Varför sköter ni inte bara er själva?
Gillar ni honom inte så ge fan i att ens kolla på honom och följa honom.

Ta hand om era egna eländiga liv!

Hey Ho!

Fast nu gör du ju exakt samma sak som du förespråkar andra att inte göra

Varför sköter du inte dig själv?

Ta hand om ditt egna eländiga liv!

Men sedan är det ju uppenbart ja att några här inne har nån psykisk nedsättning.
Citera
2023-07-31, 22:35
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ja, tänk så skönt det vore om alla bara tyckte lika och ingen ifrågasatte något. En värld utan konflikter där man inte behöver tänka. Man kan gå omkring och vara ett jävla får. Som du.

Det du försöker relatera till är politik. Chrippa är en youtuber. Fan har det med konflikter i världen att göra mr international?
Citera
2023-07-31, 22:37
Medlem
Mikessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Fast nu gör du ju exakt samma sak som du förespråkar andra att inte göra

Varför sköter du inte dig själv?

Ta hand om ditt egna eländiga liv!

Men sedan är det ju uppenbart ja att några här inne har nån psykisk nedsättning.

Klankar ju hellre ner på internetkrigare på flashback, om någon nu tog åt sig
Citera
2023-07-31, 22:37
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Den fiskehatten är så jävla ful men för han handlar det om värdet. 3k är sjukt.

Det mesta han har på sig är jävligt fult, men dyrt, Det är så han hävdar sig. Du ser aldrig människor med riktga pengar spöka ut sig på det sättet. De behöver helt enkelt inte det för att uppleva att de är värda något.
Citera
2023-07-31, 22:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HarryD
1. Hur har det gått med din konkurs som inleddes 2022? (Man är ju lite nyfiken för hur du har lyckats bli en sån jävla entrepenör)

Är det bolaget för Youtubekanalen eller vad?
Citera
2023-07-31, 22:40
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikesson
Det du försöker relatera till är politik. Chrippa är en youtuber. Fan har det med konflikter i världen att göra mr international?

Du skriver att man inte ska ha åsikter om andra - antar att du menar att man inte ska ha NEGATIVA åsikter. Men livet funkar inte så som du tror, det finns konflikter överallt, hela tiden. Att tala om för folk att de inte ska tycka olika är nåt jävla sossebullshit din omgivning försöker pracka på dig och du tror att det är för att du ska må bra. Du är ett får.
Citera
2023-07-31, 22:40
Avstängd
Citat:
Det mesta han har på sig är jävligt fult, men dyrt, Det är så han hävdar sig. Du ser aldrig människor med riktga pengar spöka ut sig på det sättet. De behöver helt enkelt inte det för att uppleva att de är värda något.

Ja lite tragiskt att se. Jocke är väl lite lika dan. Tror fattig barndom sitter hårt rotat. Verkligen ingen smak.
Citera
2023-07-31, 22:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Tycker du, jag tycker att denna tråd håller ganska hög nivå och att det har varit förvånansvärt lite slag under bältet.

Jag måste ha missat alla diskussioner ang utseende. Att diskutera utseende är väldigt larvigt, inget förhållande håller 7 år för att någon är snygg.

Att Julia fått sympatier här är inte så konstigt. I denna separation har Chrille betet sig väldigt respektlöst. Det spelar ingen roll att han bedyrar att han Julia och dottern alltid kommer att vara en familj, när han samtidigt slaskar mule och tindra med ögonen åt nya unga flickvännen en kvart efter att relationen med Julia tog slut.

Chrille är en person som säger sig vara rak och ärlig. Han är en offentlig person som väljer att dela detta på sin kanal, då får han oxå tugga i sig att människor har åsikter.

Jag skulle kunna säga vad jag tyckte direkt till honom om vi träffades, men att skriva det direkt i mitt eget namn som kommentar på något av hans social media vill jag inte. Kanske skäms jag lite för att jag bryr mig om en youtubers och inte riktigt vill att min familj och mina arbetskamrater skall kunna läsa mina kommentarer. Det betyder ju inte att jag skulle ha problem att stå för mina åsikter inför Chrille.

Är ni en fet kvinna?
Om du är smal, skulle du vilja ha en extremt fet man då?

Fattar du att vi män måste få UPP den där saken för att ens kunna ha sex?
En mänsklig rättighet. Och att normala har svårt att tända på jättefeta kvinnor.
Men det finns några med perversa fetisher som föredrar ha sex med feta kvinnor enbart.

Julia kommer lätt hitta sådan typ.
Chrippa är ju en person som tränar och tänker på hälsa och kropp. Det blev helt fel med Julia
bara därför. Han höll kvar länge på grund av barnet bara. Att den hann bli lite större, och inte
i behov av mammas feta tutte, så han kan umgås med det även separerad.

Acceptera detta. Alla tänder inte på feta. Gör du det om du har bra kropp själv?
Svara ärligt eller lägg ner din diskussion snälla.

Kan du fatta att Chrippa inte fick upp den till slut ? För att Julia vägrade kakor, och motion.
Hon var för lat. Passade inte alls en vältränad person förstår du väl? Var som natt och dag
mellan dom.

En riktig kvinna håller sig i form för sin man för att vara attraktiv.
Specielt åt en man som betalar för allt. Julia sket fan i allt detta. Hon borde ha tänkt till fan.
Citera
2023-07-31, 22:46
Medlem
För att slå ner några saker mansbebisen säger.

Nej Chrippa jag vill inte byta liv med dig, du tror det är något privilegium att resa och att vi andra inte kan göra det. Jag skulle kunna köpa ditt hus i Monaco du suktar efter, men jag vill inte. Jag trivs bra med mitt liv och jag behöver inte materiella ting för att vara lycklig. Jag har min familj jag väljer att spendera tid med. Vi har ett hus, en ny bil och ungarna får kärlek och det de behöver.

Jag vill inte bli någon influencer som du tror är något alla suktar efter. Jag vill inte fläka ut mitt liv på nätet, inte heller vill jag vara i något rampljus.

Du har totalt kommit fel på det, du är skadad av influencer världen samtidigt som du ligger inne med en åldernoja som heter duga. Där yta och cash spelar roll, jag lovar dig att om C eller någon annan blivit sjuk hade du fått upp andra ögon för vad som verkligen är viktigt.

Sen har jag med min livserfarenhet sett hur personer som framhäver sig själva som genuina, lojala ärliga osv är de som minst är det. Jag har gillat dig till viss del, men du är ju inne i någon psykos och du ser det inte själv.
Den där överlägsna jag vet bättre än alla andra attityden, lägg ner med den! Vidrigt beteende.

Och snart blir du blåst, och jag har försökt få dig att förstå det, men kärleken är blind. Kom ihåg att vi är några här som flaggat för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in