2023-07-31, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Men hejda dig! Inget av det jag skriver är förakt! Chrille om någon får väl ha förståelse för att människor har lite raljerande språk. Han beskriver ju sig själv på följande vis.

Han medverkar dessutom i Trollhättans för att han utryck sig på ett sätt som uppfattats som mordhot.

Självklart har Chrille känslor, men den som ger sig in i leken får leken tåla. Och Chrille har mer än en gång utryckt sig på ett sätt som kan såra andra människor.

Självklart vet jag inte vad som händer bakom kulisserna, men det betyder inte att jag inte har rätt att tycka om det jag ser.

Hälsa Chrille att jag är i Mjölby till halv tio i kväll. Vill han snacka med mig kan han skicka ett dm.
Uppfattas det som mordhot när man i samma mening säger att hans döda morfar ska ta sig upp ur graven? Bara där bör en vettig person förstå att det är satir och inte ett HOT.hahaha

Oj men det är väldigt konstigt att samma personer som hatar är samma personer som är precis kränkta av hans beteenden? För annars hade ni onte hatat. 2 fel gör inte 1 rätt.

Givetsvis får du tycka exakt vad du vill men då får du ju åtminstone ha belägg för dina tröga åsikter eller IALLAFALL stå för vem du är, tönt. Argumentet ”jag vill nt att mina kollegor ska se” håller inte eller så gör det det men det tyder bara på att du hatar den du egentligen är när du sitter hemma å hatar anonymt på nätet lol
& eftersom du inte vet vad som sker bakom kulisserna så spricker det argumentet också, du VET inte sanningen därav kan du inte ha en åsikt eftersom du inte har hela perspektivet. Herregud

Skicka du ett DM själv jag känner inte honom
Citera
2023-07-31, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Ingen i denna tråd hatar, om Chrille känner så beror det nog på att kritiken han får är begfogad.
Det är ju för att vissa saker tas bort, ingenting som någon skrivit i denna tråden är befogad kritik.

Massa skit om Julia med någon Arab och massa äckliga påståenden om henne, Att chrille e en dålig pappa, linnea har fillers/är ett barn osv. Det är hjärndöda och töntiga inlägg som är helt utan underlag.
Citera
2023-07-31, 14:14
Medlem
Vad kommer den egoistiska mansbebisen lägga upp för clickbait idag? Blir väl nått skit som vanligt, han låter käften jobba, det är så vår hardworking man jobbar. Han som predikar om prioriteringar om svenska skattemedel, skattar själv inte ens här

Btw så har vi frågat Julia Chrippa, hon är lagom road. Allt var ju fine enligt dig
Citera
2023-07-31, 14:43
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelhjelm
Vad och hur har Maria med allt detta att göra?
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Absolut inte. Folk är sjuka i huvudet och har sjuka åsikter, speciellt här på flashback där man anonymt kan skita ur sig både de ena och det andra.
Ett annat exempel på detta är folk som tycker att reallokal's ex maria är snygg och attraktiv.

Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu har det inget med denna tråden att göra men härligt att du tror du har tolkningsföreträde om Maria är atraktiv eller inte
Det är din uppfattning om att jag tror att jag själv har tolkningsföreträde. Bara för att du har den uppfattningen betyder det inte att det faktiskt är så.
Det jag förde fram var att folk är sjuka i huvudet och har sjuka åsikter. Att maria skulle vara snygg och attraktiv är en sådan åsikt. Det jag trycker på här inte den subjektiva delen av att tycka om någon annans utseende, utan att man tycker att en totalt ogenuin människa är attraktiv - såväl fysiskt som psykiskt.

Varsågod och skit ur er mer grejer.
Citera
2023-07-31, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Vad kommer den egoistiska mansbebisen lägga upp för clickbait idag? Blir väl nått skit som vanligt, han låter käften jobba, det är så vår hardworking man jobbar. Han som predikar om prioriteringar om svenska skattemedel, skattar själv inte ens här

Btw så har vi frågat Julia Chrippa, hon är lagom road. Allt var ju fine enligt dig
Vad har Julia sagt?
Citera
2023-07-31, 16:55
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Uppfattas det som mordhot när man i samma mening säger att hans döda morfar ska ta sig upp ur graven? Bara där bör en vettig person förstå att det är satir och inte ett HOT.hahaha

Oj men det är väldigt konstigt att samma personer som hatar är samma personer som är precis kränkta av hans beteenden? För annars hade ni onte hatat. 2 fel gör inte 1 rätt.

Givetsvis får du tycka exakt vad du vill men då får du ju åtminstone ha belägg för dina tröga åsikter eller IALLAFALL stå för vem du är, tönt. Argumentet ”jag vill nt att mina kollegor ska se” håller inte eller så gör det det men det tyder bara på att du hatar den du egentligen är när du sitter hemma å hatar anonymt på nätet lol
& eftersom du inte vet vad som sker bakom kulisserna så spricker det argumentet också, du VET inte sanningen därav kan du inte ha en åsikt eftersom du inte har hela perspektivet. Herregud

Skicka du ett DM själv jag känner inte honom
Vet du, dina okvädesord bekommer mig inte det minsta, helt enkelt för att jag vet att de inte är Sanna.
Citera
2023-07-31, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Vad har Julia sagt?
Allt är nog inte fine trots allt. Julia är nog otroligt sårad efter allt som hänt.
Han är ju inte ärlig med allt, de kan vi alla hålla med om.
Att han sitter och klagar på skattesmitare och soc fall, det visar på en sak. Han är ett själv, säkert jagad av myndigheterna själv. Fast han vill att man ska tro att han är en rik kille.
Dessutom har ju ingen bra stil med sitt barn. Åka bil utan bilstol t ex.. 30 meter? Nä du, skitsnack! Bra farsa? Nä, då hade hon suttit fast i bilen.
En bra farsa slår sig inte på bröstet och skriker ut för alla att han är de. Han finns där för sitt barn, utan att snacka skit.
Citera
2023-07-31, 18:04
Medlem
899krs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane

JAG LÄMNADE JULIA *svarar på frågor*
Citera
2023-07-31, 18:20
Medlem
899krs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gummigubben89
Allt är nog inte fine trots allt. Julia är nog otroligt sårad efter allt som hänt.
Han är ju inte ärlig med allt, de kan vi alla hålla med om.
Att han sitter och klagar på skattesmitare och soc fall, det visar på en sak. Han är ett själv, säkert jagad av myndigheterna själv. Fast han vill att man ska tro att han är en rik kille.
Dessutom har ju ingen bra stil med sitt barn. Åka bil utan bilstol t ex.. 30 meter? Nä du, skitsnack! Bra farsa? Nä, då hade hon suttit fast i bilen.
En bra farsa slår sig inte på bröstet och skriker ut för alla att han är de. Han finns där för sitt barn, utan att snacka skit.
Är du verkligen någon slags ängel själv då? Verkar som att du bara väljer att fokusera på det negativa. Ska vi inte istället jämföra de bra saker han faktiskt har gjort för sitt barn med det "dåliga"?
Citera
2023-07-31, 20:41
Bannlyst
CHRIPPA- Den här är till dig.

Har följt dig chrippa, jag är okey med din cp stil mot tjejerna om du informerat och kommit överens att du drar lite sjuka skämt för tittarnas skull, om det är okey med tjejerna, att du inte menar något på allvar, och att du som plåster på såret även bjuder tjejerna på resor, mat och annat, då de är med i detta sjuka contentet.

Många Incels avgudar dig säkert chrippa. Leker du Andrew Tate type eller?

Vi friska starka människor är okey med att du bytt partner även, det är inte så lätt med en fet kvinna för alla.
Det kan vara svårt för vissa att bli tänd på en fet kvinna i sängen. Och det finns dom som
har porrskador som tänder endast på ligga med feta kvinnor.
Inte kul om man inte tänder på feta kvinnor, jobbigt få upp snoppen med vet jag om man
är den som tänder på nättare damer.

Till alla som inte förstår det är feta dårar själva endast. Inget att lyssna på.
Eller så tänder dom på feta personer. Alla är olika. Vi alla måste respektera detta med.

Jag tror Chrippa var kvar med Julia så länge endast för barnets skull. Nu när barnet kan gå och prata +lite och annat, så var det dags separera.
Nu kan även Chrippa ta hand om Chloe ibland, men endast så länge han inte riskerar hennes liv utan bälte och på cp elsparkcyklar. Jag menar nu Behövs inte Julias tutte med bröstmjölk och liknande.

Enda jag stör mig mycket på är att han inte tar normal pappa ansvar.
Han kunde varit utan att gymma helt par dagar, vilat kroppen och varit med sin dotter helt ut.
Men om man verkligen behövde gymma för man har adhd eller liknande, då hade han kunnat beställa
taxi och ge 100kr dricks kontant som tack , fast det var kort körning.
Alla hade varit glada då. Och hans dotter säker.

Hjälm hjälper nästan inget i sådant osäkert färdmedel som elsparkcykel.
Det är även Olagligt som fan.

Tror det blir enorma böter även med hjälm på dottern.

Polis hade direkt stannat dom även om båda haft hjälm.
Det var TOTALT Olagligt köra sådär dumt 100% förbjudet ha barn sådär, även om de haft kvartsmiljonkronors rymdhjälmar.

Poliserna hade säkert orosanmält Chrippa till Socialen. Deras skyldighet vid såhär grovt oansvarigt
beteende med små barn. Totalt sjukt och vidrigt gjort.

Man gör inte såhär mot stackars små barn.

Jag hoppas han inser och är man nog, och pappa nog erkänna att han gjorde helt fel, och att det aldrig ska hända igen. En riktig man kan erkänna när den gjort total fail. Och lova att den aldrig
mer riskerar att ens barn råkar ut för samma misstag igen.
Det där kan sluta med döden om någon idiot kör på dom.
Eller rullstol för Chloe livet ut om dom ramlar.

Ett hjul kan låsa på såndär skrot Kina skit. hjullager kan gå sönder.
Allt kan hända.

Och det är extremt olagligt även med hjälm. Om polis kört förbi hade han fått mycket att förklara.
Och ingen ursäkt hade fungerat.

Nästa gång tar du taxi chrippa. Eller väntar tills du får ditt körkort tillbaka.
Gör aldrig det här igen med ditt lilla barn. Och ha henne i trygg godkänd stol med bälte i bilen med.

Lalla hur du vill med vuxna, men aldrig med små barn.
Det accepteras ej

Du får även 50tal orosanmälningar av folk jag känner om vi ser det hända igen.

Gränser finns, och du har paserat dom rejält nu chrippa. Låt det vara sista gången du leker med
småbarns liv som en dåre fan.
Citera
2023-07-31, 21:16
Medlem
Luftiss avatar
Ny video, nu är han märkvart irriterad och svamlar smått osammanhängande och har fått klippa en hel del i videon innan han postat den.

Samma tugg om att "vi" inte har råd att åka på festival i Kroatien. Vad fan har detta med saken att göra? Är det ett argument mot att du beter dig som en jävla tonåring - att du har pengar? Tror du på riktigt att resten av ditt liv kommer att vara sus och dus bara för att du har lite internet-fame just nu? Du tror att du är rik för att du kan köpa en beggad Datejust och en ful jävla fiskehatt för tre lax? Snälla...

Sen det här med att du påstår dig vara en så bra farsa - en bra förälder slår inte sönder sin egen familj p g a att man hittat en yngre och snyggare tjej. Det bästa för Lillen hade väl varit att växa upp med båda sina föräldrar närvarande? Vuxna människor kan jobba på sina problem och lösa dem. Men inte du, för det är viktigare att pappa får knulla en 23-åring och bara träffa ungen sporadiskt. Patetiska jävla vider, jag hoppas att du landar riktigt hårt sen.
Citera
2023-07-31, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftis
Ny video, nu är han märkvart irriterad och svamlar smått osammanhängande och har fått klippa en hel del i videon innan han postat den.

Samma tugg om att "vi" inte har råd att åka på festival i Kroatien. Vad fan har detta med saken att göra? Är det ett argument mot att du beter dig som en jävla tonåring - att du har pengar? Tror du på riktigt att resten av ditt liv kommer att vara sus och dus bara för att du har lite internet-fame just nu? Du tror att du är rik för att du kan köpa en beggad Datejust och en ful jävla fiskehatt för tre lax? Snälla...

Sen det här med att du påstår dig vara en så bra farsa - en bra förälder slår inte sönder sin egen familj p g a att man hittat en yngre och snyggare tjej. Det bästa för Lillen hade väl varit att växa upp med båda sina föräldrar närvarande? Vuxna människor kan jobba på sina problem och lösa dem. Men inte du, för det är viktigare att pappa får knulla en 23-åring och bara träffa ungen sporadiskt. Patetiska jävla vider, jag hoppas att du landar riktigt hårt sen.
Chrippa kommer bli gräddrumpa nr 2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in