Citat:
Uppfattas det som mordhot när man i samma mening säger att hans döda morfar ska ta sig upp ur graven? Bara där bör en vettig person förstå att det är satir och inte ett HOT.hahahaMen hejda dig! Inget av det jag skriver är förakt! Chrille om någon får väl ha förståelse för att människor har lite raljerande språk. Han beskriver ju sig själv på följande vis.
Han medverkar dessutom i Trollhättans för att han utryck sig på ett sätt som uppfattats som mordhot.
Självklart har Chrille känslor, men den som ger sig in i leken får leken tåla. Och Chrille har mer än en gång utryckt sig på ett sätt som kan såra andra människor.
Självklart vet jag inte vad som händer bakom kulisserna, men det betyder inte att jag inte har rätt att tycka om det jag ser.
Hälsa Chrille att jag är i Mjölby till halv tio i kväll. Vill han snacka med mig kan han skicka ett dm.
Han medverkar dessutom i Trollhättans för att han utryck sig på ett sätt som uppfattats som mordhot.
Självklart har Chrille känslor, men den som ger sig in i leken får leken tåla. Och Chrille har mer än en gång utryckt sig på ett sätt som kan såra andra människor.
Självklart vet jag inte vad som händer bakom kulisserna, men det betyder inte att jag inte har rätt att tycka om det jag ser.
Hälsa Chrille att jag är i Mjölby till halv tio i kväll. Vill han snacka med mig kan han skicka ett dm.
Oj men det är väldigt konstigt att samma personer som hatar är samma personer som är precis kränkta av hans beteenden? För annars hade ni onte hatat. 2 fel gör inte 1 rätt.
Givetsvis får du tycka exakt vad du vill men då får du ju åtminstone ha belägg för dina tröga åsikter eller IALLAFALL stå för vem du är, tönt. Argumentet ”jag vill nt att mina kollegor ska se” håller inte eller så gör det det men det tyder bara på att du hatar den du egentligen är när du sitter hemma å hatar anonymt på nätet lol
& eftersom du inte vet vad som sker bakom kulisserna så spricker det argumentet också, du VET inte sanningen därav kan du inte ha en åsikt eftersom du inte har hela perspektivet. Herregud
Skicka du ett DM själv jag känner inte honom