Citat:
Ursprungligen postat av
Xsolariumx
Alla här verkar tro att dem har tolkningsföreträde angående om linnea och julia är fula eller inte. Märkligt.
Tycker du, jag tycker att denna tråd håller ganska hög nivå och att det har varit förvånansvärt lite slag under bältet.
Jag måste ha missat alla diskussioner ang utseende. Att diskutera utseende är väldigt larvigt, inget förhållande håller 7 år för att någon är snygg.
Att Julia fått sympatier här är inte så konstigt. I denna separation har Chrille betet sig väldigt respektlöst. Det spelar ingen roll att han bedyrar att han Julia och dottern alltid kommer att vara en familj, när han samtidigt slaskar mule och tindra med ögonen åt nya unga flickvännen en kvart efter att relationen med Julia tog slut.
Chrille är en person som säger sig vara rak och ärlig. Han är en offentlig person som väljer att dela detta på sin kanal, då får han oxå tugga i sig att människor har åsikter.
Jag skulle kunna säga vad jag tyckte direkt till honom om vi träffades, men att skriva det direkt i mitt eget namn som kommentar på något av hans social media vill jag inte. Kanske skäms jag lite för att jag bryr mig om en youtubers och inte riktigt vill att min familj och mina arbetskamrater skall kunna läsa mina kommentarer. Det betyder ju inte att jag skulle ha problem att stå för mina åsikter inför Chrille.