2023-07-30, 19:13
Medlem
Spritnotas avatar
Vad läser jag?

Grabben som varje video skämtat om kåta brudar med fillers ÄR IHOP med en sån brud, en klon på sitt ex men yngre. Oj, ska man bli FÖRVÅNAD?

"Sen kommer det väl en jävla blåval stor som en högtalare utan körkort på en åker med höns som fet som som Luggens mamma NÄHAHAHA *peka med pekfingret* men hon sa till mig att Vattenmelon är grejer så jag skicka henne till revision åt min kebabvarmkor med Carl Fredrik Alexander Rask på löken HAHAHAHA"

Så denna extremt ytliga grabb dumpade mamman till sitt barn efter 7 år. För en ny brud kritiserar inget med hur han är så de vill OLIKA GREJER som likadana hylla honom för barnets mamma inte ASGARVAR ÅT "då kom en jävla bläckfisk å rösta på Olof Persson - hahaha Olof Palme är död din lökstrut, bästa bruden jag mött fuck 7 pr, Lilkd måste få 22 nya plagg"

Äkta kärlek
Oj då. Vem sig det komma!

Mamma Juila är en tjej som stått ut med ha två barn (en på 2 år och en på 35 år) och nu vill det VUXNA BARNET slippa ansvar och gå till lekparken.
Lycka till Julia, du verkar godhjärtad och tålmodig.
Senast redigerad av Spritnota 2023-07-30 kl. 19:29.
Citera
2023-07-30, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Vad läser jag?

Grabben som varje video skämtat om kåta brudar med fillers ÄR IHOP med en sån brud, en klon på sitt ex men yngre. Oj, ska man bli FÖRVÅNAD?

"Sen kommer det väl en jävla blåval stor som en högtalare utan körkort på en åker med höns som fet som som Luggens mamma NÄHAHAHA *peka med pekfingret* men hon sa till mig att Vattenmelon är grejer så jag skicka henne till revision åt min kebabvarmkor med Carl Fredrik Alexander Rask på löken HAHAHAHA"

Så denna extremt ytliga grabb dumpade mamman till sitt barn efter 7 år. För en ny brud kritiserar inget med hur han är så de vill OLIKA GREJER som likadana hylla honom för barnets mamma inte ASGARVAR ÅT "då kom en jävla bläckfisk å rösta på Olof Persson - hahaha Olof Palme är död din lökstrut, bästa bruden jag mött fuck 7 pr, Lilkd måste få 22 nya plagg"

Äkta kärlek

Kok
Senast redigerad av Xsolariumx 2023-07-30 kl. 19:29.
Citera
2023-07-30, 19:30
Medlem
Spritnotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Kok
Postade innan jag skrev klart. Vad är kok?
Citera
2023-07-30, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Men lägg av. Chrippa är genuin och ärlig. Han skulle aldrig ha clickbait

haha han baitar så mycket trodde först att vi gjorde slut var en klickbait också
Citera
2023-07-30, 22:30
Medlem
Älskar hans merch, "its to die for". Ska klippa en trucker keps 💪🏻
Citera
2023-07-31, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritnota
Vad läser jag?

Äkta kärlek

Mamma Juila är en tjej som stått ut med ha två barn (en på 2 år och en på 35 år) och nu vill det VUXNA BARNET slippa ansvar och gå till lekparken.
Lycka till Julia, du verkar godhjärtad och tålmodig.

Så mycket fillers
Citera
2023-07-31, 03:18
Medlem
899krs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zsarp
Älskar hans merch, "its to die for". Ska klippa en trucker keps 💪🏻
Never back down! 💪🏻💪🏻
Citera
2023-07-31, 03:44
Medlem
Hamprs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starlink
Du måste väl förstå hans ironi?

Absolut inte. Folk är sjuka i huvudet och har sjuka åsikter, speciellt här på flashback där man anonymt kan skita ur sig både de ena och det andra.
Ett annat exempel på detta är folk som tycker att reallokal's ex maria är snygg och attraktiv.
Citera
2023-07-31, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr
Absolut inte. Folk är sjuka i huvudet och har sjuka åsikter, speciellt här på flashback där man anonymt kan skita ur sig både de ena och det andra.
Ett annat exempel på detta är folk som tycker att reallokal's ex maria är snygg och attraktiv.

Vad och hur har Maria med allt detta att göra?
Citera
2023-07-31, 06:17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hampr

Nu har det inget med denna tråden att göra men härligt att du tror du har tolkningsföreträde om Maria är atraktiv eller inte
Citera
2023-07-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu har det inget med denna tråden att göra men härligt att du tror du har tolkningsföreträde om Maria är atraktiv eller inte
Alla här verkar tro att dem har tolkningsföreträde angående om linnea och julia är fula eller inte. Märkligt.
Citera
2023-07-31, 10:10
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xsolariumx
Alla här verkar tro att dem har tolkningsföreträde angående om linnea och julia är fula eller inte. Märkligt.
Tycker du, jag tycker att denna tråd håller ganska hög nivå och att det har varit förvånansvärt lite slag under bältet.

Jag måste ha missat alla diskussioner ang utseende. Att diskutera utseende är väldigt larvigt, inget förhållande håller 7 år för att någon är snygg.

Att Julia fått sympatier här är inte så konstigt. I denna separation har Chrille betet sig väldigt respektlöst. Det spelar ingen roll att han bedyrar att han Julia och dottern alltid kommer att vara en familj, när han samtidigt slaskar mule och tindra med ögonen åt nya unga flickvännen en kvart efter att relationen med Julia tog slut.

Chrille är en person som säger sig vara rak och ärlig. Han är en offentlig person som väljer att dela detta på sin kanal, då får han oxå tugga i sig att människor har åsikter.

Jag skulle kunna säga vad jag tyckte direkt till honom om vi träffades, men att skriva det direkt i mitt eget namn som kommentar på något av hans social media vill jag inte. Kanske skäms jag lite för att jag bryr mig om en youtubers och inte riktigt vill att min familj och mina arbetskamrater skall kunna läsa mina kommentarer. Det betyder ju inte att jag skulle ha problem att stå för mina åsikter inför Chrille.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in