Citat:
Ursprungligen postat av
wastaah
Har 4 problem med poe:
Grafiken ser smst ut.
Trading "upplevelsen" r hemsk.
Combat knns som att man slss med kryckor.
Endgame gr det inte att se ett skit vad som hnder, bakgrunden r mrk men skrmen tcks av 100 hgt lysande spells fyllda med bloom s man inte ser vart man ens gr.
Kommer ngot av detta att tgrdas i tvan eller r det bara mer fluff? Isf r det tyvrr ganska ointressant.
Grafiken r bra och klart frbttrad frn frsta spelet, men det var s jvla mycket skit p skrmen i frsta spelet att det var som titta p en krossad myrstack, garanterad huvudvrk och ospelbart i grupp spel.
Sen alla fula julgranspynt till microtransactions folk har gr spelet frfrligt i stderna , hr kan GGG lra sig av D4 fast det r vl fr sent att ta bort allt sdant.
Animationer sg dliga ut i frra trailern men tycks frbttrade nu i alla fall, fr se nr det slpps och om spelet r s eller om trailers snyggt dljer hur det ser ut nr man spelar sjlv.
Trading i POE var alltid det drygaste med alla afk och asiatiska bottar , fixa ett AH eller ta bort skiten.
Personligen vill jag verkligen gilla det hr men r s besviken p nuvarande POE att mitt intresse r svalt tills vidare, Chris Wilsons mannar har mycket att bevisa innan jag lter ngon hype pverka mig.