2023-07-29, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nasse1897
Matchen verkar inte visas där ens?

Tar också gärna emot tips på hur man ser matchen.
Verkar finnas 2 alternativ:

US, showtime - 90$
UK: TNT Sport (PPV) 29£

Har genom VPN försökt signa via TNT men betalningen går inte igenom varken med mitt paypal eller kontokort. Förmodligen eftersom båda är reggade i sverige.

90$ Känns saftigt att hosta upp för en match.

TIPS MOTTAGES
https://www.fite.tv/watch/spence-jr-vs-crawford/2pdf0/

Ser ut att funka?

Aldrig använt fite.tv själv dock. Legit?
Citera
2023-07-29, 22:24
Medlem
Brottargalnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2215
Sägs att fite.tv funkar. Någon som köpt PPV av dem i Sverige?

Aldrig köpt där för boxning men för MMA har det fungerat utan problem.
Citera
2023-07-29, 23:53
Medlem
Citat:
https://www.fite.tv/watch/spence-jr-vs-crawford/2pdf0/

Ser ut att funka?

Aldrig använt fite.tv själv dock. Legit?

Aa hittade till slut Jag köpte iaf, 250:- och hoppas på de bästa. Enligt reddit ska den vara legit
Citera
2023-07-29, 23:56
Medlem
Citat:
Aa hittade till slut Jag köpte iaf, 250:- och hoppas på de bästa. Enligt reddit ska den vara legit
Själv går jag och lägger mig. Imorgon när jag vaknar hoppas jag se att Crawford har ett record på 40-0 och 31 KO. Samt läsa din recension av hur smidigt och bra det var att köpa PPV på Fite.tv

Därefter ska jag se om jag kan hitta matchen på Youtube.
Citera
2023-07-30, 12:37
Medlem
Citat:
Själv går jag och lägger mig. Imorgon när jag vaknar hoppas jag se att Crawford har ett record på 40-0 och 31 KO. Samt läsa din recension av hur smidigt och bra det var att köpa PPV på Fite.tv

Därefter ska jag se om jag kan hitta matchen på Youtube.

Stark köprek på fite! Absolut ingenting att klaga på. Funkade klockrent, kommer definitivt köra de framöver.

Och vilken lekstuga för crawford. Trodde aldrig de skulle gå så enkelt
Isaac cruz är också riktigt uppfriskande att se. Förstår att han kallas pitbull haha
Citera
2023-07-30, 19:17
Medlem
Citat:
Stark köprek på fite! Absolut ingenting att klaga på. Funkade klockrent, kommer definitivt köra de framöver.

Och vilken lekstuga för crawford. Trodde aldrig de skulle gå så enkelt
Isaac cruz är också riktigt uppfriskande att se. Förstår att han kallas pitbull haha
Ja, helt galen utklassning. Gillar också Spences ödmjukhet i förlusten. Två mästare det där, verkligen!
Citera
2023-07-30, 22:16
Medlem
tatans avatar
Citat:
Källa på att han får behålla sina bälten? Det är ju en match om undisputed?

Tror för övrigt inte att utgången är särskilt självklar. Mer 50/50-match än denna har jag svårt att minnas. Möjligen första mötet mellan Canelo och GGG.

Sägs att fite.tv funkar. Någon som köpt PPV av dem i Sverige?
Tack för tipset fite.tv vart ju riktigt bra
Citera
2023-08-06, 01:45
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Returmötet mellan Joshua och Whyte är inställd pga att Whyte fastnat i en dopingkontroll. Fan vad detta året suger för tungvikt, ännu en fajt som går i kras helt sanslöst är det!

Bästa lösningen är att flytta upp Hrgovic till main event som AJ:s motståndare så inte tungviktsklassen dras ner i skiten ännu mer.
Citera
2023-08-06, 01:47
Medlem
ricardo22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Returmötet mellan Joshua och Whyte är inställd pga att Whyte fastnat i en dopingkontroll. Fan vad detta året suger för tungvikt, ännu en fajt som går i kras helt sanslöst är det!

Bästa lösningen är att flytta upp Hrgovic till main event som AJ:s motståndare så inte tungviktsklassen dras ner i skiten ännu mer.
Och boxning som har sin chans just nu när mma tungvikt är den sämsta någonsin.
Citera
2023-08-10, 06:50
Medlem
Kim.igen nu, vi har en kille som pratar svenska, bornpå en ö där folket är etniksa svenskar som borde tillhöra Sverige och killen är född i Stockholm och ska möta Joshua om 2 dagar och ingen skriver något?

Hoppas Helenius kan skrälla då han har riktig power, tyvärr stor risk han blir knockad själv istället...
Citera
2023-08-10, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bergelius
Kim.igen nu, vi har en kille som pratar svenska, bornpå en ö där folket är etniksa svenskar som borde tillhöra Sverige och killen är född i Stockholm och ska möta Joshua om 2 dagar och ingen skriver något?

Hoppas Helenius kan skrälla då han har riktig power, tyvärr stor risk han blir knockad själv istället...
Svårt se Roberts ha nån chans ,utan blir sönder plockad rond för rond,men visst en ren träff kan ändra allt,
Citera
2023-08-10, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Svårt se Roberts ha nån chans ,utan blir sönder plockad rond för rond,men visst en ren träff kan ändra allt,

Ja tyvärr är det nog så, men man ska aldrig räkna bort honom. Lite underskattad pga tidigare axelskadan osv och att han sprang in i wilders näve första ronden..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in