2023-07-30, 08:16
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Döh! Ta på dig din jävla Häckentröja och håll med mig istället!

Vi vet ju alla att alla ni Bajare är lite smyg-Häcken. Du med din tröja, eran ledning som alltid dreglar över våra spelare. Ännu så länge är det bara Laddkingen som tagit steget över och konverterat, tyvärr lyckades han ju hamna i Flashback-finkan just när han skulle göra kaos härinne. Men jag räknar med att fler följer och du är nog en av dom första...

Nu begär jag inte att du med din späda penis skall förstå detta. Men gårdagens match var det bästa som kunde hända. Spelarna fick en hård omstart och är nu redo att lattja med deltagarna igen.
Vadå?

Jag är helt enig i att gårdagen var fenomenal. Elfsborg förlorade och Sadiq fick rött kort pga våldsamt utfall. Avstängningar blir kostsamma när man dubblar.
Citera
2023-07-30, 08:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Vadå?

Jag är helt enig i att gårdagen var fenomenal. Elfsborg förlorade och Sadiq fick rött kort pga våldsamt utfall. Avstängningar blir kostsamma när man dubblar.
Nejnejnej. Du förstår fortfarande inte Kukräven. Det verkar som att det framförallt är du och Fredrik som har lite svårt att förstå. Nästa gång ni gömmer er ihop i din källare kan väl ni prata ihop er och hjälpa varandra att komma till insikt?
Citera
2023-07-30, 08:51
Avslutad
Citat:
Döh! Ta på dig din jävla Häckentröja och håll med mig istället!

Vi vet ju alla att alla ni Bajare är lite smyg-Häcken. Du med din tröja, eran ledning som alltid dreglar över våra spelare. Ännu så länge är det bara Laddkingen som tagit steget över och konverterat, tyvärr lyckades han ju hamna i Flashback-finkan just när han skulle göra kaos härinne. Men jag räknar med att fler följer och du är nog en av dom första...

Nu begär jag inte att du med din späda penis skall förstå detta. Men gårdagens match var det bästa som kunde hända. Spelarna fick en hård omstart och är nu redo att lattja med deltagarna igen.

Du citerade fel. Piff kanske har rätt, vad fan är det du dricker för nu blev jag själv sugen på det.

Kan ni inte köra resten av säsongen med 10 man på plan?
Citera
2023-07-30, 08:58
Medlem
Citat:
Nejnejnej. Du förstår fortfarande inte Kukräven. Det verkar som att det framförallt är du och Fredrik som har lite svårt att förstå. Nästa gång ni gömmer er ihop i din källare kan väl ni prata ihop er och hjälpa varandra att komma till insikt?

Vad fan blandar du in mig för Tycker det är ganska komiskt att du efter varannan match toksågar allt och alla och har gett upp allt för att nästa gång ni råkar vinna så är ni oslagbara
Jag vet inte hur många jag ska behöva säga att det blir inget guld för er, bara för att ni råkade vinna mot ellos som gav er matchen, herregud vad dom drog ner tempot med en man mer och släppte hela sin planhalva helt fri mot era 3 offensiva spelare och vilket försvarsspel på målen.
Och hur länge klarar abrahamsson rädda er.
Det här var ett resultat som passade oss som handen i handsken, ellos torskar o förhoppningsvis förlorar självförtroend och spelartappen kommer snart börja kännas med.
Ni blir mer o mer slitna, avstängningar, skador och flyt sióm snart runnit ut. Nej det här var det bästa som kunde hända.
Passa på att titta på sadiq igen för nu lär han nog vara borta 3 matcher Simpanponken skadad, traore borta, en tränare som tror allt för mycket på trpcevski som säkert får starta nästa igen.
Släpper du hybrisen lite o verkligen tänker efter så vet du innerst inne att om ni tar en europaplats så har ni tur.
Citera
2023-07-30, 08:58
Medlem
Pillenfilles avatar
Du visste det hela tiden trazke: (FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2023

Vid torsk hade ni förmodligen varit 10 pinnar från första platsen efter 18, men nu är ni med.
Citera
2023-07-30, 08:59
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Edvardsen drog på sig tredje gula mot Sirius förra säsongen. Detta ledde till att vi var tvungna att matcha övriga anfallare hårdare och vilket till skador. Det var dock under gruppspelet och schemat var mer hektiskt förra året. 3 vilodagar vs 4 vilodagar i snitt, pga Qatar-VM.

Mer löpmeter pga 10 man + färre spelare att fördela matchminuter på pga avstängning = objektiv nackdel när man dubblar.

Men ni ska dock ha en fet eloge för 3 raka vinster på 3 röda. Malmö förra året, Varberg i år och nu Elfsborg. Det är fan klass.
Citera
2023-07-30, 08:59
Medlem
Citat:
Just nu ligger vi på ett publiksnitt på över 5000. Synd att vi har några matcher kvar mot mindre lag som inte fyller bortasektionen särskilt väl. Men vi har MFF och AIK kvar hemma.

Alla kan ju inte fylla en bortasektion som Häckens 50 man
Citera
2023-07-30, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Störa vilket lag som helst? Vad du än dricker vill jag också ha det så att jag också kan drömma om att mitt lag kan störa vilket som helst

han dricker hybrisjuice, bryggd av tjack-börje på hisingen
Citera
2023-07-30, 09:08
Medlem
Citat:
Edvardsen drog på sig tredje gula mot Sirius förra säsongen. Detta ledde till att vi var tvungna att matcha övriga anfallare hårdare och vilket till skador. Det var dock under gruppspelet och schemat var mer hektiskt förra året. 3 vilodagar vs 4 vilodagar i snitt, pga Qatar-VM.

Mer löpmeter pga 10 man + färre spelare att fördela matchminuter på pga avstängning = objektiv nackdel när man dubblar.

Men ni ska dock ha en fet eloge för 3 raka vinster på 3 röda. Malmö förra året, Varberg i år och nu Elfsborg. Det är fan klass.

Ehm kan inte minnas att schemat var mer hektiskt förra året, var samma vilodagar som det brukar vara, qatar-vm började inte förrän slutet av november. Alltid undanflykter utan att kolla fakta från dig
Ja dom må ha klarat vinna med en man mindre men idag borde dom haft 2 röda, hovlands brutalfula sula mot smalbenet är rött så det skriker om det.
Citera
2023-07-30, 09:22
Medlem
Generalanderssons avatar
Har en aldrig så liten fråga till alla er soffexperter.. Vilket lag tror du/ni tar hem SM guldet denna säsong?
Citera
2023-07-30, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Störa vilket lag som helst? Vad du än dricker vill jag också ha det så att jag också kan drömma om att mitt lag kan störa vilket som helst

Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Du citerade fel. Piff kanske har rätt, vad fan är det du dricker för nu blev jag själv sugen på det.

Kan ni inte köra resten av säsongen med 10 man på plan?
Aj fan! Men du kan gott höra det också! Det är ju trots allt din radarpartner.

Det verkar ju inte spela någon större roll. Fan Rygaard var ju utanför plan 5 min i andra halvlek också. Inte ens 11 mot 9 skapade Elfsborg tryck. Hade Hovland blivit utvisad i första så kanske styrkeförhållandena varit jämna dock? 🤔
Citera
2023-07-30, 09:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Vad fan blandar du in mig för Tycker det är ganska komiskt att du efter varannan match toksågar allt och alla och har gett upp allt för att nästa gång ni råkar vinna så är ni oslagbara
Jag vet inte hur många jag ska behöva säga att det blir inget guld för er, bara för att ni råkade vinna mot ellos som gav er matchen, herregud vad dom drog ner tempot med en man mer och släppte hela sin planhalva helt fri mot era 3 offensiva spelare och vilket försvarsspel på målen.
Och hur länge klarar abrahamsson rädda er.
Det här var ett resultat som passade oss som handen i handsken, ellos torskar o förhoppningsvis förlorar självförtroend och spelartappen kommer snart börja kännas med.
Ni blir mer o mer slitna, avstängningar, skador och flyt sióm snart runnit ut. Nej det här var det bästa som kunde hända.
Passa på att titta på sadiq igen för nu lär han nog vara borta 3 matcher Simpanponken skadad, traore borta, en tränare som tror allt för mycket på trpcevski som säkert får starta nästa igen.
Släpper du hybrisen lite o verkligen tänker efter så vet du innerst inne att om ni tar en europaplats så har ni tur.

Var och varannan match? Jag var väl tydlig hela våren med att vi såg bättre ut än MFF trots att vi låg rätt långt efter? Att jag började tveka efter några skitinsatser som kröntes med matcherna mot Klaksvik och Värnamo kanske inte är så jäkla konstigt? Helst inte med tanke på att Elfsborg pulveriserade Djurgården borta i samma omgång, inte fan kunde jag tro att vi skulle leka så med Elfsborg efter dessa förutsättningar?

Citat:
Ursprungligen postat av Pillenfille
Du visste det hela tiden trazke: (FB) En ny jävla säsong... - Allsvenskan 2023

Vid torsk hade ni förmodligen varit 10 pinnar från första platsen efter 18, men nu är ni med.

Tyvärr hade du nog inte med poängförlusten mot Värnamo sist i din beräkning.

Men Elfsborg kommer få problem så småningom, precis som man visste att MFF:s flyt skulle ta slut till sist.

Citat:

Orkade bara läsa det sista men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in