Gud, så roligt ni skriver! Skulle jag svara på allt det här känns det som att jag smutsar ner tråden, men jag måste svara lite.
Det första var när du skrev om straps för att din kille inte gillade det. Haha vad jobbigt med en brud som verkligen tänder på det, man vet någonstans i bakhuvudet att förr eller senare...! Sen att det lätt till ett bättre sexliv. Jag trodde 100℅ att det skulle vara tvärtom. Bara, sliten efter jobbet och det sista man vill är ligga med någon.
Ja sen stämmer det med svartsjuka, skulle han veta att du gick och saknade en av kunderna eller liknande skulle det nog bli sura minen ska du se. Nej jag stoppar här annars drar det iväg.
lillies var ju klockren annars. Exakt så jag tänkte. Men eftersom jag skrev det där en lördag natt tror jag, blev det lite yrt. Nej men precis. Kikar lite runt hörnet efter snuten när man är ute och rekar 20 minuter i förtid. Nej men jag lovar att efter en vecka på jobbet skulle jag se det precis som er.
Aaa det oxå, det där med att köpare vill inbilla sig att tjejen njuter. Det är en kill grej. Killar älskar att "bre på" när dom pratar om att legat med någon. Många känner ett behov av det. Sen att gå igång på olika saker... det hade jag velat diskutera flera sidor. För man vet att har det kommit dit, då har han garanterat 4 till helt skruvade kinks han tog sig igenom för att komma dit. Man kan ju inte bara vakna en dag och bara, den där lampan är rätt het nu när jag kikar närmare. Eller det kanske var kläder lol det känner jag igen mig lite i haha som att lukta på läder.
Nej nu slutar jag! Tack så mycket för svaren.