2023-07-30, 02:40
Medlem
[quote=Sokoke.Cute|85229399]Jag har aldrig nånsin fattat grejen att ta sprutet i munnen och sen spotta ut. För mig känns det som ett tråkigt avslut liksom och ibland är det svårt att kunna spotta också eftersom det kommer i halsen -- men najs att det funkar för dig. Tror inte att jag skulle kunna ta sprutet i munnen och sen spotta ut och få kunden att tycka att det är en sexig grej så själv gör jag det bara när jag har lust att svälja och verkligen vill känna smaken. /QUOTE]

Kunden är ju medveten om att jag inte kommer svälja, jag ber dem ge ett tecken när det är på gång och då kan man ju stänga matstrupen så det inte kommer i halsen. Då kan man hålla det i munnen tills han är helt klar för att sedan gå och spotta i närmsta handfat.
Citera
2023-07-30, 13:52
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Du skrev ju att det skulle vara otäckt att åka båt med en främling...? Äh dåligt skämt.

Men skämt å sido, även om jag självklart förstår att det kan vara obekväma situationer där man kanske till och med känner sig hotad. (menar självklart att det en annan sak)

Får ni en liten kick av det?

Inte kanske en kick men att det känns lite äventyrligt. Som att gå runt mitt i natten i Tokyo.

Jag skulle känna så. Men även om jag förstått att det är stammisarna som är eftertraktade, skulle jag hellre vara helt utan.

Jag tror att jag skulle uppskatta livet man bygger runt jobbet mer än själva jobbet i sig. Ha ett hemligt liv som drar in lite fickpengar tycker jag låter otroligt lockande. Sen just att ha sex skulle jag se mer som ren arbetstid.

Är det något du känner igen dig i eller vill du känna dig så trygg och säker som möjligt? Jag tänker om man är inne på bdsm och sub, blir det ännu mer lockande att träffa någon för första gången på ett lite halv risky ställe bara för kicken.

Jag känner inte alls igen mig. För mig är säkerhet och trygghet prio 1 när jag sexarbetar. Det är en riskfylld och udda bransch nog som det är så att utsätta mig för en massa extra risker skulle aldrig falla mig in. Avtändande och otäckt bara.

Citat:
Ursprungligen postat av 40milesfromthesun

Kunden är ju medveten om att jag inte kommer svälja, jag ber dem ge ett tecken när det är på gång och då kan man ju stänga matstrupen så det inte kommer i halsen. Då kan man hålla det i munnen tills han är helt klar för att sedan gå och spotta i närmsta handfat.

Jag vet hur man rent tekniskt gör men jag tror inte att jag skulle kunna göra den där grejen att gå och spotta i ett handfat till nåt sexigt. För mig skulle det kännas weird och typ som att kunden blir påmind om att jag inte vilja svälja hans sperma.
Citera
2023-07-30, 15:32
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Jag känner inte alls igen mig. För mig är säkerhet och trygghet prio 1 när jag sexarbetar. Det är en riskfylld och udda bransch nog som det är så att utsätta mig för en massa extra risker skulle aldrig falla mig in. Avtändande och otäckt bara.

Jag håller med. Det är jätteviktigt för mig att känna mig trygg när jag sexarbetar. I förlängningen blir det ju också en bättre upplevelse för kunden om jag känner mig trygg och avslappnad. Tyvärr har jag varit med om kunder som inte verkar bry sig överhuvudtaget om att jag har det bra, vilket gör det svårt att leverera en bra upplevelse. Som tur är så är de kunderna en minoritet.

När jag började sexarbeta var jag mycket mer riskbenägen och "kicksökande" än jag är idag. Skäms nästan när jag tänker tillbaka på vissa saker som jag har gjort. 🙈 Som tur är så har ju allt gått bra.
Senast redigerad av FestligPersika 2023-07-30 kl. 15:36.
Citera
2023-07-30, 17:26
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Jag vet hur man rent tekniskt gör men jag tror inte att jag skulle kunna göra den där grejen att gå och spotta i ett handfat till nåt sexigt. För mig skulle det kännas weird och typ som att kunden blir påmind om att jag inte vilja svälja hans sperma.

För mig som sexköpare spelar det ingen roll, när jag väl sprutat är jag nöjd. Jag förväntar mig aldrig att de ska svälja efter CIM. Dock är vi väl alla olika så en del vill det verkligen, men tja så länge du gör det klart före så ser jag inget problem med att spotta ut.
Citera
2023-07-30, 19:41
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:

Ja jag misstänkte att det var så. Särskilt som FestligPersika säger samma sak. Men det är antagligen för att jag romantiserar lite också. Jag förstår att för en ung tjej är man betydligt mer utsatt och ser inte på det likadant.

För en man kan känslan av att känna sig hjälplös i en sexuell situation, särskilt om det är på riktigt, absolut inte vara negativ. Det är därför jag skriver att jag romantiserar.

Men det måste ju finnas fler aspekter som lockar förutom bara pengarna. Och nu jag menar inte att medvetet utsätta sig för någon säkerhets risk på det sättet. Utan småsaker i vardagen.
Citera
2023-07-31, 07:17
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag håller med. Det är jätteviktigt för mig att känna mig trygg när jag sexarbetar. I förlängningen blir det ju också en bättre upplevelse för kunden om jag känner mig trygg och avslappnad. Tyvärr har jag varit med om kunder som inte verkar bry sig överhuvudtaget om att jag har det bra, vilket gör det svårt att leverera en bra upplevelse. Som tur är så är de kunderna en minoritet.

När jag började sexarbeta var jag mycket mer riskbenägen och "kicksökande" än jag är idag. Skäms nästan när jag tänker tillbaka på vissa saker som jag har gjort. 🙈 Som tur är så har ju allt gått bra.

100%

Det är sjukt hur många som kontaktar en är som inte tänker på att sexarbetaren behöver känna sig trygg under en träff, det är ju drf man screenar bland annat Det finns så klart de som tänder på att sexarbetaren är i en utsatt position och på riktigt känner sig osäker men tack och lov så finns det ju de som har koll på läget och vill träffa en sexarbetare som är pepp och glad. 😊

Jag var mer riskbenägen innan jag jobbat upp mina bokningsrutiner. Det är vanligt att kunder uppger fel portnummer och istället bor mitt över eller intill. I början tyckte jag att det var ok men nu skulle jag aldrig träffa nån som gör så. Det skulle inte ens hända nu eftersom jag screenar men om det ändå skulle hända så skulle jag vända på klacken. Jag minns särskilt en träff utanför stan där kunden sa att han bodde i en viss port men han bodde inte alls där, han hade nåt slags kontor eller nåt kombinerat med hobbyrum nere i ett ombyggt källarförråd. Skitläskigt!! Mörkt o med tunga gamla järndörrar. 😱 Fattar inte att jag gick ner där, jag var jätterädd men träffen gick bra. Kunden var snäll och såg bra ut och sexet var najs faktiskt. Träffade honom flera ggr men det hade ju kunnat gå riktigt jädra illa om han hade varit elak, ingen hade ju hört mig där nere. 😨
Citera
2023-07-31, 07:31
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burksaltet
För mig som sexköpare spelar det ingen roll, när jag väl sprutat är jag nöjd. Jag förväntar mig aldrig att de ska svälja efter CIM. Dock är vi väl alla olika så en del vill det verkligen, men tja så länge du gör det klart före så ser jag inget problem med att spotta ut.

Jag gör faktiskt ingen skillnad på jobb och privata sexuella kontakter när det gäller att svälja. För mig personligen är det ett trist avslut att gå iväg och spotta ut men alla gillar ju som sagt olika. Tar jag sperman i munnen så vill jag svälja liksom o det vill jag bara om jag verkligen tänder på personen. Att gå iväg och spotta ut signalerar att man tycker att sperman -- el handlingen i sig -- är äcklig och avtändande. Det behöver så klart inte vara så men för mig känns det så. Att ta nåns sperma i munnen är sexigt och intimt för mig så det är en handling jag spar till privata kontakter -- min sambo.

Jag gör nästan bara gfe och då är ju hela grejen att det ska vara mysigt, kramigt och nära så då blir det ju konstigt om man går iväg och spottar. Inte så autentiskt liksom. 🤷‍♀️

Jag skulle tycka att det var avtändande om min sambo sprang iväg och torkade av sig mitt squirtande. Skulle kännas som att han tycker att det är äckligt o för mig skulle det vara avtändande, men det här får vi släppa nu för det är inte ämnet i tråden. Tydligt är att sexarbetare och kunder tänker olika kring detta och det är fint att man hittar nån som gillar r det man själv gillar. 😊
Citera
2023-07-31, 08:03
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ja jag misstänkte att det var så. Särskilt som FestligPersika säger samma sak. Men det är antagligen för att jag romantiserar lite också. Jag förstår att för en ung tjej är man betydligt mer utsatt och ser inte på det likadant.

För en man kan känslan av att känna sig hjälplös i en sexuell situation, särskilt om det är på riktigt, absolut inte vara negativ. Det är därför jag skriver att jag romantiserar.

Men det måste ju finnas fler aspekter som lockar förutom bara pengarna. Och nu jag menar inte att medvetet utsätta sig för någon säkerhets risk på det sättet. Utan småsaker i vardagen.

Det är ganska så vanligt att utomstående romantiserar sexarbete men för de flesta jag har pratat med så är det verkligen ett jobb. Visst att det är speciellt o inte nåt som passar alla men det är ju inte riktigt så att det är nåt man sysslar med för att man söker kickar, man gör det för att man får betalt. Sen vet jag att det finns sexarbetare som tänder på att sälja sex men de flesta tror jag inte gör det. Jag själv spar mitt kicksökande till privatlivet.

Visst att jag i början tyckte att det var spännande med hela grejen att leva dubbelliv o hamna i olika situationer o på olika ställen men nu är det egentligen bara de enkla pengarna som lockar. 💰 Jag pluggar o det är skönt att kunna fokusera på studier i lugn ro, slippa csn under en lång utbildning och kunna jobba på vaniljjobbet lagom mkt. Nu träffar jag dessutom i stort sett bara stammisar som jag verkligen gillar så det är det så klart "nåt annat som lockar" än bara pengarna. Det är ju personer jag tycker är roliga och kul att träffa men det är ju inte spännande på nåt sätt. Jag har några kunder som har kinks jag inte sysslar med privat men jag skulle väl inte säga att det är spännande. Det är fel ord -- men jag tycker att det är intressant. 😊

Jag pratade med två manliga sexarbetare igår faktiskt och de höll med mig om att det är viktigt att känna sig trygg. De säljer sina tjänster till män och en är alltid sub och bottom men han går inte alls igång på att verkligen känna sig utsatt och otrygg under träffar. Vi var alla överens om att det är stooooor skillnad på fantasi, lek och verklighet i det avseendet. Lite som det här med våldtäktsfantasier. Jag kan tända på sånt men i mina fantasier o när man kör rape play så har jag ju kontroll över situationen. Jag tänder på det med min sambo som jag är trygg med -- att bli våldtagen på riktigt av en kund el nån annan vore ju totalt vidrigt.

Min sambo var också med i diskussionen, han är hetero och har ingen erfarenhet av att sälja el köpa sex. Han sa att han tänder på att vara hjälplös på låtsas (vi switchar ganska mkt) men att det skulle vara obehagligt om det vore på riktigt så han känner inte igen sig i att känslan av att på riktigt vara hjälplös i en sexuell situation absolut inte kan vara negativ för en man. Han läste ditt inlägg flera ggr och sa att det inte är representativt för alla män.
Citera
2023-07-31, 20:47
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Det är ganska så vanligt att utomstående romantiserar sexarbete men för de flesta jag har pratat med så är det verkligen ett jobb. Visst att det är speciellt o inte nåt som passar alla men det är ju inte riktigt så att det är nåt man sysslar med för att man söker kickar, man gör det för att man får betalt. Sen vet jag att det finns sexarbetare som tänder på att sälja sex men de flesta tror jag inte gör det. Jag själv spar mitt kicksökande till privatlivet.

Visst att jag i början tyckte att det var spännande med hela grejen att leva dubbelliv o hamna i olika situationer o på olika ställen men nu är det egentligen bara de enkla pengarna som lockar. 💰 Jag pluggar o det är skönt att kunna fokusera på studier i lugn ro, slippa csn under en lång utbildning och kunna jobba på vaniljjobbet lagom mkt. Nu träffar jag dessutom i stort sett bara stammisar som jag verkligen gillar så det är det så klart "nåt annat som lockar" än bara pengarna. Det är ju personer jag tycker är roliga och kul att träffa men det är ju inte spännande på nåt sätt. Jag har några kunder som har kinks jag inte sysslar med privat men jag skulle väl inte säga att det är spännande. Det är fel ord -- men jag tycker att det är intressant. 😊

Jag pratade med två manliga sexarbetare igår faktiskt och de höll med mig om att det är viktigt att känna sig trygg. De säljer sina tjänster till män och en är alltid sub och bottom men han går inte alls igång på att verkligen känna sig utsatt och otrygg under träffar. Vi var alla överens om att det är stooooor skillnad på fantasi, lek och verklighet i det avseendet. Lite som det här med våldtäktsfantasier. Jag kan tända på sånt men i mina fantasier o när man kör rape play så har jag ju kontroll över situationen. Jag tänder på det med min sambo som jag är trygg med -- att bli våldtagen på riktigt av en kund el nån annan vore ju totalt vidrigt.

Min sambo var också med i diskussionen, han är hetero och har ingen erfarenhet av att sälja el köpa sex. Han sa att han tänder på att vara hjälplös på låtsas (vi switchar ganska mkt) men att det skulle vara obehagligt om det vore på riktigt så han känner inte igen sig i att känslan av att på riktigt vara hjälplös i en sexuell situation absolut inte kan vara negativ för en man. Han läste ditt inlägg flera ggr och sa att det inte är representativt för alla män.

Nej reprentivt för alla män vet jag att det inte är. Jag har oxå full förståelse att män som träffar andra män inte heller känner igen sig. Det skulle inte jag heller göra. Men när jag skriver på riktigt så menar jag i några sekunder under akten. Vilket kan vara svårt med en sambo. Jag skulle skälvklart inte vilja bli rånmördad i någon mullestuga ute i skogen jag heller. Jag vet inte hur jag ska förklara. Bara för att du är sub betyder inte att du är masochist, så man kan utveckla rätt sjuka kinks. (Har jag hört lol) jag glömmer det ibland.

Intressant ändå hur mycket ni ser det som ett jobb. Då är det oxå lätt att förstå prissättningen. Får man inte ut så mycket av det emotionellt vill man ju ha pröjs. Sen att dom begår ett brott kostar ju oxå en del så klart.

Vad kul att du svarade så bra. Jag blev lite klokare i alla fall.
Citera
2023-08-01, 08:24
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Nej reprentivt för alla män vet jag att det inte är. Jag har oxå full förståelse att män som träffar andra män inte heller känner igen sig. Det skulle inte jag heller göra. Men när jag skriver på riktigt så menar jag i några sekunder under akten. Vilket kan vara svårt med en sambo. Jag skulle skälvklart inte vilja bli rånmördad i någon mullestuga ute i skogen jag heller. Jag vet inte hur jag ska förklara. Bara för att du är sub betyder inte att du är masochist, så man kan utveckla rätt sjuka kinks. (Har jag hört lol) jag glömmer det ibland.

Intressant ändå hur mycket ni ser det som ett jobb. Då är det oxå lätt att förstå prissättningen. Får man inte ut så mycket av det emotionellt vill man ju ha pröjs. Sen att dom begår ett brott kostar ju oxå en del så klart.

Vad kul att du svarade så bra. Jag blev lite klokare i alla fall.

De sexarbetare jag har pratat med föredrar att leva ut sina kinks i sitt privata sexliv eftersom man för det mesta inte tänder sexuellt på sina kunder. Visst kan man ju tända på specifika sexuella situationer o handlingar men det ger ju faktiskt inte så mycket om man liksom inte är grundkåt så att säga. Du fattar kanske vad jag menar, svårt att förklara. De som säger att de tänder på att sälja sex verkar tända på att nån betalar dem och att de på så vis har nån slags makt över situationen o personen -- nån sorts power trip typ. Jag vet inte riktigt eftersom jag själv inte får kickar av att sälja sex men det är nåt jag hört av andra. För de allra, allra flesta är det verkligen ett jobb. Det närmaste jag kommer kickar i jobbet är kunderna med speciella kinks, jag har t ex några stammisar som gillar att bli tagna med strap. Min sambo är inte alls intresserad av att bli påsatt o det är inget jag tänder på men jag tycker att det är roligt att prova olika typer av straps och analleksaker för män. Nåt jag inte skulle ha erfarenhet av annars. Tycker också att det kul med de som har materialfetischer, privat har jag aldrig träffat nån som så totalt kickar igång på material. De flesta kan ju gilla nåt annorlunda som omväxling men att så totalt bli kåt på ett material är på en helt annan nivå och kul att få uppleva. 😊

Det har diskuterats flera ggr i tråden men många frågar hur det funkar att ha en privat relation när man sexarbetar. Om partnern fattar att det verkligen bara handlar om ett jobb så är det inga problem. Jag tänder inte på mina kunder o det finns noll att vara svartsjuk på. Jag tror inte att nån av mina kunder misstänker nåt men ofta när jag blir slickad så ligger jag och funderar på vad jag behöver köpa när jag ska storhandla. Alltså verkligen ligger o tänker på vad jag ska göra med pengarna. 🙈 😂 Det är ju vanligt att kunder säger att det är så härligt med en kåt tjej som verkligen njuter av sex osv så det är ju många som romantiserar sexarbete och tror att det är nåt vi gör av kåthet. Jag blir aldrig klok på om det är nåt de verkligen tror el om det är nåt som "lindrar" situationen för dem -- alltså typ tar bort lite av skammen att de köper sex. Vet inte hur många ggr jag läst män som skrivit att tjejen njöt så mkt att hon skulle kunna gjort det gratis osv. Jag hör det inte så ofta irl eftersom det inte är nåt man pratar så öppet om men min sambo har hamnat i några såna diskussioner med kompisar o bekanta och det sjukt hur delusional många är. 🤪

Jag är tacksam att min sambo 100% fattar att det är ett jobb o jag upplever som sagt inte att sexarbetet påverkar vårt förhållande negativt öht. Tvärtom isf eftersom jag har mkt ledig tid tillsammans med honom. Exempelvis så är jag ledig större delen av den här sommaren o han har eget företag så han styr sina tider själv så vi kan vara i landet han kommer från i flera veckor utan att jag behöver vara fast på ett sommarjobb för att dra in deg. Sexlivet påverkas också positivt eftersom jag så totalt uppskattar att ligga med nån som jag verkligen tänder på. Jag kan ligga o titta på o ta på honom i flera timmar. 😊 Det skulle aldrig hända med en kund. Jo det gör det ju ibland -- men då får jag pengar för det. 😁 De allra flesta vet ju att det är skillnad på att ligga med nån man är kär i jämfört nån som bara är ett ligg. Man kan väl kanske säga att skillnaden mellan nån man är kär i och verkligen tänder på och en kund är på det viset fast upphöjt till 100. Visst pratar jag för mig själv nu men det är vad andra sexarbetare har sagt när vi pratar om det.

Det finns ju de som tänder på att betala för det, jag har träffat några såna kunder genom åren men det är inte så vanligt i Swe åtminstone inte de som uttryckligen säger det. Några ggr har jag blivit kontaktad av personer som skrivit att tänder på att köpa horor. Såna idioter svarar jag inte ens. 🤮 Men jag drar inte till mig den sortens kunder så ofta, de som söker kontakt med mig är ute efter andra typer av träffar.

Jag tror inte att prissättningen skulle se annorlunda ut om man inte bara såg det som ett jobb. De flesta tar ungefär samma priser och det är nog inte ovanligt att sexarbetare kikar på vad andra tar betalt o så justerar man så klart priset efter vad man tycker är rimligt för extratjänster osv. Många säger att sexköpslagen driver upp priserna i Swe och kanske är det så, men de har nog inte riktigt koll på vad en escort kostar i andra länder o jämför med priser på bordeller och klubbar. Jag befinner mig just nu i ett annat europeiskt land och jag har jobbat ganska mkt här också -- både genom en agency och som frilansare -- och det är typ samma priser här. Det är faktiskt dyrare här eftersom jag är svensk. 🤷‍♀️
Senast redigerad av Sokoke.Cute 2023-08-01 kl. 08:33.
Citera
2023-08-01, 16:12
Medlem
Citat:
Du skrev ju att det skulle vara otäckt att åka båt med en främling...? Äh dåligt skämt.

Men skämt å sido, även om jag självklart förstår att det kan vara obekväma situationer där man kanske till och med känner sig hotad. (menar självklart att det en annan sak)

Får ni en liten kick av det?

Inte kanske en kick men att det känns lite äventyrligt. Som att gå runt mitt i natten i Tokyo.

Jag skulle känna så. Men även om jag förstått att det är stammisarna som är eftertraktade, skulle jag hellre vara helt utan.

Jag tror att jag skulle uppskatta livet man bygger runt jobbet mer än själva jobbet i sig. Ha ett hemligt liv som drar in lite fickpengar tycker jag låter otroligt lockande. Sen just att ha sex skulle jag se mer som ren arbetstid.

Är det något du känner igen dig i eller vill du känna dig så trygg och säker som möjligt? Jag tänker om man är inne på bdsm och sub, blir det ännu mer lockande att träffa någon för första gången på ett lite halv risky ställe bara för kicken.

Det du beskriver att befinna sig i en lite farlig situation kan jag i teorin tycka känns spännande/intressant/upphetsande, men jag vet bättre än att söka mig till sådana på riktigt, dels vet jag att det blir något annat i verkligheten, dels har jag inga självskadebeteenden som gör att jag får ut något psykologiskt av att vara i de sammanhangen. När jag jobbar vill jag ha det tryggt och kunna slappna av.

Vad gäller det du skriver om livsstilen så känner jag dock faktiskt igen mig, särskilt förr i tiden när jag pluggade och levde själv. Jag älskade känslan av att leva ett parallellt liv; lite salongsberusad lämna en hotellsvit med 25k i kontanter i väskan och ge mig ut i natten, svänga förbi Pressbyrån och köpa en wrap att äta i farten medan jag går mot tunnelbanan. Även hela marknadsföringen och socialiseringen med andra eskorter, hanteringen av kunder, merförsäljning, planering osv. Det är mycket inom fssw som jag tycker väldigt mycket om. Själva sexet är tidsmässigt en väldigt liten (men ändock en avgörande) del av jobbet och den delen är för mig också en av de tråkigare delarna av jobbet.

Jag såg att du skrev om prissättningen kopplat till den emotionella utdelningen i jobbet och jag kan bara tala för mig själv men jag får mycket stor emotionell utdelning av jobbet trots att jag inte får någon sexuell utdelning så att säga. Jag har ändå väldigt höga priser (för att vara på den svenska marknaden). Jag har även nära tjejkompisar som kan njuta av själva jobbsexet och som även de har Sveriges högsta timpriser. Så det är nog inte så att låga priser korrelerar med ett ökat välmående/ökad emotionell närvaro/ökat sexuellt utbyte. Om något tror jag snarare att det är tvärtom, men det låter jag vara osagt.
Senast redigerad av lillies 2023-08-01 kl. 16:25.
Citera
2023-08-01, 17:17
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Gud, så roligt ni skriver! Skulle jag svara på allt det här känns det som att jag smutsar ner tråden, men jag måste svara lite.

Det första var när du skrev om straps för att din kille inte gillade det. Haha vad jobbigt med en brud som verkligen tänder på det, man vet någonstans i bakhuvudet att förr eller senare...! Sen att det lätt till ett bättre sexliv. Jag trodde 100℅ att det skulle vara tvärtom. Bara, sliten efter jobbet och det sista man vill är ligga med någon.

Ja sen stämmer det med svartsjuka, skulle han veta att du gick och saknade en av kunderna eller liknande skulle det nog bli sura minen ska du se. Nej jag stoppar här annars drar det iväg.

lillies var ju klockren annars. Exakt så jag tänkte. Men eftersom jag skrev det där en lördag natt tror jag, blev det lite yrt. Nej men precis. Kikar lite runt hörnet efter snuten när man är ute och rekar 20 minuter i förtid. Nej men jag lovar att efter en vecka på jobbet skulle jag se det precis som er.

Aaa det oxå, det där med att köpare vill inbilla sig att tjejen njuter. Det är en kill grej. Killar älskar att "bre på" när dom pratar om att legat med någon. Många känner ett behov av det. Sen att gå igång på olika saker... det hade jag velat diskutera flera sidor. För man vet att har det kommit dit, då har han garanterat 4 till helt skruvade kinks han tog sig igenom för att komma dit. Man kan ju inte bara vakna en dag och bara, den där lampan är rätt het nu när jag kikar närmare. Eller det kanske var kläder lol det känner jag igen mig lite i haha som att lukta på läder.

Nej nu slutar jag! Tack så mycket för svaren.
Senast redigerad av Iwasbanned2 2023-08-01 kl. 17:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in