Citat:
Ursprungligen postat av
Sokoke.Cute
Hehe! Tänk om jag skulle skriva så till nån av mina kompisar. "Tillgänglig nu?". Öhhh...? Tillgänglig för vad? Var? Och hur nu är nu?
Och vi vet ju ens inte med vem, det vet man ju man om det är en kompis som skriver. Jag håller med dig, om jag skulle slippa allt det där jädra dravlet så skulle jag kunna sänka mina priser men nuförtiden så svarar jag inte på såna där oneliners eftersom de aldrig leder nånstans.
Det här jobbet kräver ju dessutom en viss typ av förberedelser. Mentalt (men det verkar typ ingen kund fatta -- inte ens de som är najs och ostruliga) och inte minst i badrummet. Då blir det ännu konstigaste med frågor som tillgänglig nu, vill du ses, sugen...

Ja det är helt otroligt. Sen vill man inte förklara hur mycket det är att göra pga osexigt.
Men för mig är det liksom minst en timme + restid. Behöver duscha, raka mig, fixa hår, smink, kläder, packa väskan utöver kundens behov, äta och dricka. Men framförallt förbereda mig mentalt och screena kunden. Vissa gånger mer och andra mindre. Värsta är när jag har menstruation. Har fortfarande inte fått helt koll på hur man använder sextampongerna på ett bra och smidigt sätt. Vill liksom att den är allra längst upp så att kunden inte råkar känna eller dra ut den. Det tar tid båda att få in och ut! Men shit vad mycket mer pengar man kan göra när jag upptäckte att det fanns <3 Tack till er som tipsade
Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Ja, de är också skumma! Hundra procent säker att de tror att man inte har koll på vilka man träffat och att de vill undvika screening.
Ibland när de inte vill säga vilken mejladress de använde så frågar jag var och när vi sågs någonstans, men då brukar de säga att det var så länge sen så att jag ändå inte skulle komma ihåg... Fick förresten en sån alldeles i början av min eskortkarriär, alltså någon som påstod att vi setts för flera år sedan sen... 😂
Ganska nyligen hörde någon av sig till mig, från en helt okänd mejladress, och skrev att vi sågs på hotell för något år sedan och att han vill ses framöver. Man bara "Okej, jag har haft många träffar på hotell. Vem av de är du???". Jag frågade iaf var och när vi sågs och han svarade faktiskt, och efter några fler kontrollfrågor så visade det sig att jag faktiskt har träffat honom.
Visst att man kan byta mejladress, men varför säger man inte vem man är på en gång? Det är ju väldigt optimistiskt att tro att jag kommer att förstå vem han är när han bara skriver att vi hade en härlig hotellträff för något år sedan.
Eller hur. Säg det med en gång annars känns det som att du döljer något som jag kommer få reda på förr eller senare.
Värsta är ju de som skaffar ny kik och skriver från nyreggade kikkonton. Nej jag kommer inte fatta att det var du som var Håkan1234 som jag redan träffat när du bara skriver "Hej!" eller "Hej, har vi setts?". Varför frågar du mig om vi har setts, det borde man väl ha koll på haha.
Dessutom instablockar jag nya kikkonton så ja... synd om er. Hade en kund som jag träffade återkommande men som en tid försvann helt. Sen skrev han massvis från ett nytt kikkonto. Typ "Hej, bor du kvar i ********?" och då fattade jag att vi hade setts innan. Men så ville han eller "kom inte ihåg vad hans förra kik hette"... ? Men efter många om och men kom han på det och jag kunde checka så att allt stämde. Men som du skrev Persikan, varför inte säga det från början? Hade varit mycket enklare än att jag ska leka detektiv.