Citat:
Ursprungligen postat av
Stonedapes
r denna ngot att ha?
Hur str den sig mot 3-meo-pcp och 3-meo-pce? 3-meo-pcp var en underbart skev men ack s hrlig substans. Pce versionen var nstan fr stimulerande, kndes svrhanterlig och ofrutsgbar.
Forska lugnt och anvnd 0,001 vg! Vad jag frsttt r denna lika potent som sina fregngare. Ltt hnt att en blir fr skev fr sitt eget bsta...
Jag kpte hem lite frn den nya inrikesshoppen A********2.com, hr r min review:
Jag har tidigare stor erfarenhet av dissociativa, har provat:
mxe, dmxe, fxe, 3-meo-pcp, 3-meo-pce, 4-meo-pcp, ketamin, N-ethylnorketamine, diphendine samt en till pce analog jag inte kommer ihg namnet p.
Pulvret jag fick hem frn den nya shoppen hade en godisliknande doft vilket gr mig skeptisk kring dess renhet. Jag fick ven hem lite 4C-MAR vilken hade samma doft vilket r underligt, 2 olika substanser borde lukta olika...
I vilket fall provade jag frst att vaporisera en mindre mngd 3-methyl-pcp i min "crackpipe", fick en svag buss men till skillnad frn fxe, dmxe, mxe och 3-meo-pcp s var det inte en clean burn dr det vaporiserades helt utan det lmnade kvar lite brnd "residue" vilket r skumt.
Jag fick en liten buzz av att rka det och fortsatte snorta sm linor under dagen men knde inte mer n ett svagt dissociativt rus.
Jag hade lst online att denna skulle vara mer potent n 3-meo-pcp men detta var inte ngot jag upplevde av denna batchen iallafall.
Jag har haft ren 3-meo-pcp frn holland och det var mer n dubbelt s potent som detta.
Senare p kvllen mtte jag upp tv kompisar och vi bestmde oss fr att varsin fet lina av 3-me-pcp:n. Nu kickade det, vi cyklade genom staden hem till en annnan kompis dr vi fortsatte snorta mer tills vi ftt i oss alla 250 mg jag hade inhandlat.
Jag tror att denna batchen inte r superpotent d jag kommer ihg att 250 mg av 3-meo-pcp och 3-meo-pce kunde vara lnge. Dremot r det ingen tvekan att detta innehller ngon form av pcp-analog, antagligen 3-me-pcp.
Ruset i sig r ganska likt 3-meo-pcp och vldigt mjukt och verkar ha en del psykdelisk potential. Bde fr rekreationellt bruk och lkande. Hade grna provat strre doser men ska ha en liten break frn dissociativa.
Ser fram emot att lsa fler recensioner och kom ihg att vara frsiktiga, jag har stor erfarenhet av dissocativa och lskar att hla. Brja med en liten dos och fortstt uppt, du kan alltid ta mer men aldrig mindre. Denna verkade ven ha lnga ben s kan vara svrt att sova eftert.
Over and out