2023-07-29, 02:40
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Denna kommer frhoppningsvis att landa hos mig under kommande vecka, och kommer d att utvrderas och jmfras med flertalet dissociativa substanser, dribland MXE, DMXE, O-PCE och 3-MeO-PCP.

Vid sidan av stimulantia r dissociativa hallucinogena substanser mina favoriter och jag har tmligen hga krav. En ordentlig recension kommer att gras och denna recension kommer att baseras p rent pulver och inte frdigdoserade nssprayer eller tabletter.

Jag terkommer nr och om leveransen anlnder, och i synnerhet nr den har utvrderats!
Citera
2023-07-31, 08:23
Medlem
Hur snabbt r pslaget och hur lnge sitter det i?
Citera
2023-07-31, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Denna kommer frhoppningsvis att landa hos mig under kommande vecka, och kommer d att utvrderas och jmfras med flertalet dissociativa substanser, dribland MXE, DMXE, O-PCE och 3-MeO-PCP.

Vid sidan av stimulantia r dissociativa hallucinogena substanser mina favoriter och jag har tmligen hga krav. En ordentlig recension kommer att gras och denna recension kommer att baseras p rent pulver och inte frdigdoserade nssprayer eller tabletter.

Jag terkommer nr och om leveransen anlnder, och i synnerhet nr den har utvrderats!
Jag, med erfarenhet av 3-MeO-PCP fr tio r sedan, vill lyfta att denna, 3-Me-PCP r om mjligt nnu starkare. Jag var ofrsiktig och blev ordentligt vck i ett dissociativt rus som varade upp till ~12 dagar efter sista dosen. Denna inte s roliga bieffekt tillskriver jag att jag terdoserade denna till och frn under fyra dagar utan s mycket vila. Vill mest frska sga det att: var mer frsiktig n vad jag var!

Och ha s roligt!
Citera
2023-07-31, 23:35
Medlem
Asklepioss avatar
Personligen tycker jag den r lskigt potent. Till och med med spray s r det svrt att styra en lagom dos.
Under pverkan av 3-ME-PCP s r man s lngt borta och allt r s diffust, jttesvrt att jmfra det med ngot. Personligen gillar jag inte ruset man fr. Det knns fel p ngot stt.
Citera
2023-08-09, 05:42
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Efter att nu ha experimenterat lite grann med denna substans kan jag till stor del instmma med ovanstende inlgg den r potent, och den br (eller mste) handskas med respekt fr dess lga trskeldoser och tta doseringsvergngar mellan svagt, kontrollerbart och svrkontrollerat rus, samtidigt som den ocks r i stnd att ge ordentligt svrhanterliga knslotillstnd fr den vane i allmnhet, mjligen traumatiska upplevelser fr den ovane i synnerhet. Trots allt r dess modersubstans, PCP eller fencyklidin, vedertaget ansedd vara en tmligen otck substans vars effekter potentiellt kan frstta nyttjaren av substansen i tillstnd som innebr fara bde fr sig sjlv och fr sin omgivning, och denna analog till sin ursprungsmolekyl r onekligen inte undantaget frn den regeln.

Med dessa ord skrivna kan det tolkas som att jag inte uppskattar den, utan i stllet har fr avsikt att tala om den i negativa ordalag; emellertid r s inte fullt ut sanningen, fr jag finner den p ngot vis fascinerande just tack vare sina ytterst mrkliga effekter p medvetandet. Lite snabbt om det kroppsliga pverkar den motoriken likt i princip samtliga arylcyklohexylaminer i det avseendet att du blir ostadig och vinglig, en viss form av bedvningsknsla infinner sig men ocks en subtil om n angenm bekvmlighet och eufori. Kroppen blir avslappnad och pirrig utan att knnas helt fullkomligt frnkopplad sinnet, tminstone i de doser som jag har anvnt den. Doserna har legat p mellan fem till tio milligram per dos och som hgst har jag gjort tv pfyllningar under samma session uteslutande intranasal och inhalering i form av frngning i glaspipa eller frbrnning i cigarett har anvnts som administreringsmetod. I ngra av fallen har ocks stimulantia intagits samtidigt en av gngerna 2-MEB i ngot s nr hga doser, en av gngerna 4C-MAR, och en gng bdadera av dessa och samtliga gnger har diazepam i medicinska doser (tio till tjugo milligram intaget ngon eller ngra timmar innan pbrjat intag av 3-Me-PCP funnits med i bilden. Vrt att nmna r att jag ocks ter relativt hg dos Sertralin.

Ngra direkta biverkningar har jag inte upplevt vare sig under eller efter ruset, med undantaget att nedsatt rrelsemotorik och instabilitet kan sitta i ven dagen efter trots smn, mat och vila. Det r drmed inte att rekommendera att anvnda denna substans om du har viktiga renden att utrtta nstkommande dag eftersom du nstan skert kommer att vara ostadig p ftterna och ha kad fallbengenhet. Den svider ocks en hel del i nsan vid intranasal administrering, och kan tidvis vara tungrkt med avseende p att den ltt framkallar hosta.

De fascinerande effekterna som har gjort att jag p ngot vis nd har kommit att tycka att substansen r intressant och nstan farligt lockande att anvnda r inte kopplade till att hamna i drmliknande hl-tillstnd eller att resa mellan galaxer, fr denna fungerar inte alls p likadant vis som exempel MXE eller DMXE enligt min mening. Till skillnad frn dessa tv, av vilka du kan ligga i ett mrkt rum med hrlurar och instrumentalmusik och kastas mellan mrkrets dimensioner och bara acceptera att du separerats frn den verkliga vrlden och metaforiskt sett drunknat i det djupaste av ditt eget undermedvetande, r du alldeles fr rastls fr detta under pverkan av 3-Me-PCP, och srskilt om den har blandats med stimulantia, varfr effekten i stllet blir att du fr lust att upp och sysselstta dig med olika, stundtals, mycket mrkliga ting och helt och hllet glmma bort omvrlden och nstan med totalt tunnelseende fastna i ngot, samtidigt som du slngs mellan att vara medveten om att du befinner dig i ett rus och att inte vara medveten om det.

Jag hamnade i en tankeloop som kan framst som skrmmande och nstintill tragisk, och nd var det en helt fantastisk befrielse och rofylldhet som genomsyrade hela mig. Initialt lg jag i sngen, med en lampa tnd p nattduksbordet intill, och bara stirrade upp i taket helt i tystnad, helt i mellanlandet mellan den verkliga platsen och en fiktiv plats eller dimension som sg helt identisk ut med vad jag ngonstans mindes omgivningen ifrn, helt uppslukad av frgan om jag hade eller hller p att d. Denna tankeloop om jag hll p att d ledde slutligen till att jag blev till hundra procent vertygad om att jag kommer att d fre ett oklart klockslag men vl medveten om att det skulle ske om ytterst kort tid frn var p tidens axel jag befann mig just i det gonblicket.

Denna totala vertygelse franledde och gav mig en obestridlig order p ett nstan utomkroppsligt att lmna sngen, starta min dator, koppla in en USB-sticka i en av portarna och fra ver precis allting som jag sedan cirka femton r tillbaka i tiden har skrivit, antecknat, beknt och nyttjat som terapi endast fr mig sjlv fr att f ur mig ngest i de stunder som dessa texter skrevs med andra ord var jag p ett stt ytterst medveten om min bakgrund och mitt liv, och att mitt "alster", hela min livshistoria gestaltade i dessa av mig skrivna texter, var tvungna att sammanfras och sammanstllas, sparas och sedan lagrat i USB-minnet placeras ppet fr mina efterlevande att f ta del av fr att ge dem en total och ojmfrlig mjlighet att f en den djupaste sanningens inblick i hur mitt medvetande har tett sig i de allra svraste och tuffaste tider som jag har genomgtt i mitt verkliga liv. Jag lyckades till och med genomlst dagen drp i nyktert tillstnd, mkta frvnad att det var fullkomligt felfritt skrivet och ovanligt litterrt att skriva ngon form av beknnelse eller avsked att jag hade vlkomnat hdangngen och att jag var helt och hllet till freds med detta, att ingen skulle behva srja mig fr jag hade ftt absolut frid, och detta USB-minne lg p diskbnken tillsammans med en handskriven lapp med instruktioner fr i vilken ordning texterna skulle lsas p och hur de var menade att tolkas.

Hur mrkligt det n m lta sprudlade eufori genom kroppen under srskilt denna del av ruset. Jag r osker p hur lng tid jag egentligen lade p hela situationen, och normalt sett och i vanliga fall r jag extremt fascinerad av och nstan maniskt beroende av att dels veta den aktuella timmen, minuten och sekunden p dygnet, dels att ha specifika klockslag att frhlla mig till. Men denna stund av separation frn tid men inte rum franledde till en sanslst befriande knsla och jag minns att hela kroppen och sinnet p ngot vis, terigen metaforiskt, tog en makalst stor utandning och bara kom att existera med villkorsls beltenhet och ro, avslappning och frnvaro av stress. Det var en oerhrt sregen knsla och den sitter kvar fortfarande, snart en vecka sedan dess att jag upplevde den jag knner ngonstans att tankar p dden, att det kommer att komma ett specifikt klockslag d mitt namn fr sista gngen ngonsin i denna vrld och detta universum nmns, att det sista minnet som ngon ngonsin har av mig till slut kommer att upphra tillsammans med denna sista person som sjlv lmnar jordelivet.

Sprungna ur dessa skeva och oerhrt spirituellt omskakande tillstnd som arylcyklohexylaminer har frmgan att stadkomma r tvivelslst den strsta anledningen till att jag av hela mitt medvetande och hjrta r s sanslst fascinerad av den dissociativa vrlden. 3-Me-PCP m ha varit annorlunda n MXE, DMXE, O-PCE, ketamin, 3-HO-PCP med flera, och kanske r det just hur annorlunda den var som p djupet kom att imponera p mig.

Insikter och frstelse fr existentiella vilsenheter kan oemotsgligt uppns genom att anvnda psykedelia och den typ av hallucinogener, men i kontrast till detta r arylcyklohexylaminerna om mjligt ytterligare en niv ver dessa betrffande frmgan att mta det djupaste mrker, att kunna knna dden, att det liv du en gng har levt numera r ver, och sedan till fullo uppn acceptans fr det. Det r oerhrt fascinerande i min mening, ven om jag r vl medveten om att mnga skarpt ogillar dessa effekter. Och jag kan ha en frstelse fr det, eftersom jag tror att det krvs att man ven normalt sett har en viss instllning till dd och medvetandefrlust som inte alla kanske har.

Det kan komma att flja ytterligare fler inlgg om denna substans framver, fr jag r inte klar med den nnu. Jag har fr avsikt att ta en avsevrt strre dos framver n vad jag hittills har gjort, och det om ngot kommer att bli spnnande att genomg fr att se vad som kommer att hnda.

Ta hand om er och allt bst!
Citera
2023-08-09, 05:45
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
Hur snabbt r pslaget och hur lnge sitter det i?

Fr intranasal administrering mrks effekterna redan inom tio minuter, och har uppntt full effekt efter omkring 20 minuter. Vid rkning sker det nstintill omedelbart.

Den totala aktiva ruslngden r inte mycket lngre n kanske fyra till fem timmar, men eftereffekter i form av frsmrad motorik och stabilitet sitter i betydligt lngre enligt min mening rkna med tminstone ett halvt dygn efter att effekterna har lagt sig s pass mycket att du upplever att ruset r ver. Men detta r bara baserat p mina erfarenheter.
Citera
2023-08-10, 19:37
Medlem
Jormapormas avatar
Vart hittar man detta?
Citera
2023-08-12, 00:49
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jormaporma
Vart hittar man detta?

Sk p substansens namn p Google och skrolla en bit ned tills du ser en hemsida som brjar med bokstaven A.

Vidare rder jag n en gng till frsiktighet nr denna konsumeras, fr den r potent. Men jag gillar den, p ett mrkligt stt, men likvl t det positiva hllet. Den r olik MXE och DMXE d den inte r lika sederande och svande, och inte heller lika avdomnande, fastn detta till trots r starkt pverkande p kognitionen.
Citera
2023-08-18, 21:40
Medlem
Stonedapess avatar
r denna ngot att ha?

Hur str den sig mot 3-meo-pcp och 3-meo-pce? 3-meo-pcp var en underbart skev men ack s hrlig substans. Pce versionen var nstan fr stimulerande, kndes svrhanterlig och ofrutsgbar.
Forska lugnt och anvnd 0,001 vg! Vad jag frsttt r denna lika potent som sina fregngare. Ltt hnt att en blir fr skev fr sitt eget bsta...
Citera
2023-08-19, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedapes
r denna ngot att ha?

Hur str den sig mot 3-meo-pcp och 3-meo-pce? 3-meo-pcp var en underbart skev men ack s hrlig substans. Pce versionen var nstan fr stimulerande, kndes svrhanterlig och ofrutsgbar.
Forska lugnt och anvnd 0,001 vg! Vad jag frsttt r denna lika potent som sina fregngare. Ltt hnt att en blir fr skev fr sitt eget bsta...

Jag kpte hem lite frn den nya inrikesshoppen A********2.com, hr r min review:

Jag har tidigare stor erfarenhet av dissociativa, har provat:
mxe, dmxe, fxe, 3-meo-pcp, 3-meo-pce, 4-meo-pcp, ketamin, N-ethylnorketamine, diphendine samt en till pce analog jag inte kommer ihg namnet p.

Pulvret jag fick hem frn den nya shoppen hade en godisliknande doft vilket gr mig skeptisk kring dess renhet. Jag fick ven hem lite 4C-MAR vilken hade samma doft vilket r underligt, 2 olika substanser borde lukta olika...

I vilket fall provade jag frst att vaporisera en mindre mngd 3-methyl-pcp i min "crackpipe", fick en svag buss men till skillnad frn fxe, dmxe, mxe och 3-meo-pcp s var det inte en clean burn dr det vaporiserades helt utan det lmnade kvar lite brnd "residue" vilket r skumt.

Jag fick en liten buzz av att rka det och fortsatte snorta sm linor under dagen men knde inte mer n ett svagt dissociativt rus.

Jag hade lst online att denna skulle vara mer potent n 3-meo-pcp men detta var inte ngot jag upplevde av denna batchen iallafall.

Jag har haft ren 3-meo-pcp frn holland och det var mer n dubbelt s potent som detta.

Senare p kvllen mtte jag upp tv kompisar och vi bestmde oss fr att varsin fet lina av 3-me-pcp:n. Nu kickade det, vi cyklade genom staden hem till en annnan kompis dr vi fortsatte snorta mer tills vi ftt i oss alla 250 mg jag hade inhandlat.

Jag tror att denna batchen inte r superpotent d jag kommer ihg att 250 mg av 3-meo-pcp och 3-meo-pce kunde vara lnge. Dremot r det ingen tvekan att detta innehller ngon form av pcp-analog, antagligen 3-me-pcp.

Ruset i sig r ganska likt 3-meo-pcp och vldigt mjukt och verkar ha en del psykdelisk potential. Bde fr rekreationellt bruk och lkande. Hade grna provat strre doser men ska ha en liten break frn dissociativa.

Ser fram emot att lsa fler recensioner och kom ihg att vara frsiktiga, jag har stor erfarenhet av dissocativa och lskar att hla. Brja med en liten dos och fortstt uppt, du kan alltid ta mer men aldrig mindre. Denna verkade ven ha lnga ben s kan vara svrt att sova eftert.

Over and out
Citera
2023-08-19, 09:28
Medlem
Stonedapess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduvemejag
Jag kpte hem lite frn den nya inrikesshoppen A********2.com, hr r min review:

Jag har tidigare stor erfarenhet av dissociativa, har provat:
mxe, dmxe, fxe, 3-meo-pcp, 3-meo-pce, 4-meo-pcp, ketamin, N-ethylnorketamine, diphendine samt en till pce analog jag inte kommer ihg namnet p.

Pulvret jag fick hem frn den nya shoppen hade en godisliknande doft vilket gr mig skeptisk kring dess renhet. Jag fick ven hem lite 4C-MAR vilken hade samma doft vilket r underligt, 2 olika substanser borde lukta olika...

I vilket fall provade jag frst att vaporisera en mindre mngd 3-methyl-pcp i min "crackpipe", fick en svag buss men till skillnad frn fxe, dmxe, mxe och 3-meo-pcp s var det inte en clean burn dr det vaporiserades helt utan det lmnade kvar lite brnd "residue" vilket r skumt.

Jag fick en liten buzz av att rka det och fortsatte snorta sm linor under dagen men knde inte mer n ett svagt dissociativt rus.

Jag hade lst online att denna skulle vara mer potent n 3-meo-pcp men detta var inte ngot jag upplevde av denna batchen iallafall.

Jag har haft ren 3-meo-pcp frn holland och det var mer n dubbelt s potent som detta.

Senare p kvllen mtte jag upp tv kompisar och vi bestmde oss fr att varsin fet lina av 3-me-pcp:n. Nu kickade det, vi cyklade genom staden hem till en annnan kompis dr vi fortsatte snorta mer tills vi ftt i oss alla 250 mg jag hade inhandlat.

Jag tror att denna batchen inte r superpotent d jag kommer ihg att 250 mg av 3-meo-pcp och 3-meo-pce kunde vara lnge. Dremot r det ingen tvekan att detta innehller ngon form av pcp-analog, antagligen 3-me-pcp.

Ruset i sig r ganska likt 3-meo-pcp och vldigt mjukt och verkar ha en del psykdelisk potential. Bde fr rekreationellt bruk och lkande. Hade grna provat strre doser men ska ha en liten break frn dissociativa.

Ser fram emot att lsa fler recensioner och kom ihg att vara frsiktiga, jag har stor erfarenhet av dissocativa och lskar att hla. Brja med en liten dos och fortstt uppt, du kan alltid ta mer men aldrig mindre. Denna verkade ven ha lnga ben s kan vara svrt att sova eftert.

Over and out

Tack fr din rapport!
Tror jag hoppar denna tillsvidare, iaf denna batch.
Citera
2023-10-06, 16:58
Medlem
Jormapormas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EchoesOfSilence
Sk p substansens namn p Google och skrolla en bit ned tills du ser en hemsida som brjar med bokstaven A.

Vidare rder jag n en gng till frsiktighet nr denna konsumeras, fr den r potent. Men jag gillar den, p ett mrkligt stt, men likvl t det positiva hllet. Den r olik MXE och DMXE d den inte r lika sederande och svande, och inte heller lika avdomnande, fastn detta till trots r starkt pverkande p kognitionen.

Tack!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in