2021-01-02, 11:29
Medlem
ruttenfimps avatar
IUPAC: 1-[1-(3-METHYLPHENYL)CYCLOHEXYL]-PIPERIDINE HYDROCHLORIDE

ny pcp analog.

Ny substans som finns inrikes. Mycket intressant.
Kommer garanterat lgga en bestllning i slutet av mnaden, hoppas p lite mer information frn er fbare.

rapport frn reddit: https://www.reddit.com/r/researchche...some_notes_on/

forska lugnt kamrater!
Citera
2021-01-03, 07:03
Medlem
Lagt en order. terkommer nog i veckan med min sikt om den. Tidigare provat 3-ho-pcp. Descloroketamine
O-pce. Mxipr. Ketamine. Samt ett 4-5tal andra dissos.
Citera
2021-01-03, 13:52
Medlem
5hulgins avatar
Har ocks lagt en bestllning! lskar dissoalciva droger, blev lite besviken p DMXE s hoppas att denna r bttre.

Har tidigare testat MXE, Ketamin, diphedine, 3-meo-pcp, 3-ho-pcp, n20, mxp, NEK, oxo-pce, 2F-DK-Ketamin, 3-ho-pce, 3-meo-pce, o-pce, Dextromethorphan, Mematine och DMXE
Citera
2021-01-03, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 5hulgin
Har ocks lagt en bestllning! lskar dissoalciva droger, blev lite besviken p DMXE s hoppas att denna r bttre.

Har tidigare testat MXE, Ketamin, diphedine, 3-meo-pcp, 3-ho-pcp, n20, mxp, NEK, oxo-pce, 2F-DK-Ketamin, 3-ho-pce, 3-meo-pce, o-pce, Dextromethorphan, Mematine och DMXE

Jdra lista!! Fr se vem som rapporterar frst!

Tnker ej gra samma misstag som jag gjort med dissos dvs ta en dos till utan att vnta in effekten... slutar sllan bra!

S brja frsiktigt ffs nr ni forskar!

Jag ox lagt en order, f se nr den dyker upp.

Gtt att hygena som r hyggliga och hurtiga att ta in nya substanser fort som bara den 👍🏽👍🏽👍🏽
Citera
2021-01-03, 18:13
Medlem
Verkar duktigt potent denna och med lng rustid. Ta det vldigt lugnt med denna. Finns lite att lsa p reddit och denna trd: https://www.bluelight.org/xf/threads...#post-14942474
Citera
2021-01-04, 11:46
Medlem
ven jag har bestllt denna. Antar att rek innebr leverans dagen efter? Stort fan av dissociotiva sedan Lder Lasse slde rosa 250mg's DXM tabletter.

Erfarenheterna r DXM, 2FDCK, O-PCE, 3-MEO-PCE, 3-HO-PCE, 3-HO-PCP, 3F-PCP, N20. Gick ett r p O-PCE varje dag. Sista 250mg frbrukades nr det klassades och frsvann

Ser fram emot mrkret.
Citera
2021-01-04, 13:49
Medlem
5hulgins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuliusFirstPig
ven jag har bestllt denna. Antar att rek innebr leverans dagen efter?

Yes har alltid ftt mitt dagen efter.

Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420

Tnker ej gra samma misstag som jag gjort med dissos dvs ta en dos till utan att vnta in effekten... slutar sllan bra!

Haha ja har forskat i 12 r s har hunnit med en del.

Det lter som en bra plan p dom rapporter jag lst s verkar detta vara riktigt potent.
Citera
2021-01-04, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badass0420

Jag ox lagt en order, f se nr den dyker upp.

Gtt att hygena som r hyggliga och hurtiga att ta in nya substanser fort som bara den 👍🏽👍🏽👍🏽
Du gr rtt i att vara frsiktig. Det br alla vara egentligen som hller p med rcs. Mitt antal rcs jag r uppe i r ver 100-120 substanser. D r det frmst katinoner, tryptaminer,phentylaminer. Dissos och cannabinoider jag krt. Hade skert kolat fr lnge sen om jag inte vart smart nog att hantera substanserna med respekt och brjat p lgre doseringar
Citera
2021-01-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobthebear
Du gr rtt i att vara frsiktig. Det br alla vara egentligen som hller p med rcs. Mitt antal rcs jag r uppe i r ver 100-120 substanser. D r det frmst katinoner, tryptaminer,phentylaminer. Dissos och cannabinoider jag krt. Hade skert kolat fr lnge sen om jag inte vart smart nog att hantera substanserna med respekt och brjat p lgre doseringar

Solklart br alla vara lika frsiktiga som dig!

En annan stor varning fr allmnheten r bruka ffs inte benzo fre eller under pverkan av dissos. Man kanske inte vaknar efter sin underbara resa. Vid hgre doser kan vissa substanser vara obehagliga utan nn benzo vid lggdags eller comedown. Hr r det en helt annan grej att peta i sig ngot lugnande (ta detta med en nypa salt d alla vi r olika, tolerans etc.). Har man erfarenhet av bensodiazepiner s r det vldigt bekvmt att ta en efter en hrdare dissoresa!

Min subjektiva uppfattning iaf ✌️

(Ser fram emot 3mePCP)
Citera
2021-01-05, 23:49
Medlem
Har med dragit ivg en bestllning p denna efter att ha blivit rekommenderad av en vn som krt 3-Meo-PCP lnge, och sger att den ska vara liknande. Blir min frsta psych och min frsta RC s det knns lite nervigt. Vad r rek. dos p detta, r 6-7 mg en bra start?
Citera
2021-01-07, 06:46
Medlem
Ska ox lgga en order p denna, verkar spnnande! Har testat dom flesta disso, konstigt att ni tycker dmxe var dlig?

Den har jag dock inte testat sjlv n, men har lst mycket om den utrikes, och den ska vara vldigt bra och populr. Kanske ftt in en dlig batch inrikes?
Citera
2021-01-07, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Ska ox lgga en order p denna, verkar spnnande! Har testat dom flesta disso, konstigt att ni tycker dmxe var dlig?

Den har jag dock inte testat sjlv n, men har lst mycket om den utrikes, och den ska vara vldigt bra och populr. Kanske ftt in en dlig batch inrikes?

Vad fr dig att tro s?

Har liggandes i lager men valde mysa dmxe istllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in