2023-07-28, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Så en knarkande alkoholist med otaliga rattfyllor bakom sig sonar sitt brott och kommer ut som en bättre människa efter en vända på kåken, medan sexbrottslingar ska registreras och alla ska varnas?

Borde inte rattfyllon också komma med en varningstext?
Vad har det där med Dumpens verksamhet att göra? Tråden har spårat mer än vanligt, det kryllar av en massa bittra gubbar här.
Citera
2023-07-28, 23:40
Avstängd
Är Sara Nilsson singel?
Citera
2023-07-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Utom dem tusentalet barn som råkar ha oturen att ha en pappa som blir uthängd av Dumpen på värsta tänkbara sätt i syfte att tjäna pengar åt Patrik och Sara. Det motsvarar antalet barn i en mindre stad.

Men någon enstaka unge har säkert sluppit bli våldtagen. Synd bara på priset.

Varför den offentliga förnedringen?
Men lilla voffsingen, nu kan du inte räkna, 1000-tals!!? Var får du den siffran ifrån?

Det är synd om alla barn som har en farsa som inte håller sig inom lagens ramar, då kommer du nog upp till ditt 1000-tal, men det är inte Dumpens förtjänst.

Hur värderar du priset på ett barn som undgår våldtäkt?
Citera
2023-07-28, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Vad har det där med Dumpens verksamhet att göra? Tråden har spårat mer än vanligt, det kryllar av en massa bittra gubbar här.
Ja, vad har dina inlägg som avhandlar definitionen av "mörkertal" att göra med Dumpens verksamhet?

Sopa framför egen dörr först.
Citera
2023-07-28, 23:47
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Har alla gäddor 3-4 barn?

Vi har uppe i många barn som inte kommer bli våldtagna tack vare dumpen.

Men eftersom din dröm är att våldta barn så har du ingen sympati för barn. Vilket du också nämnt - Att du är totalt likgiltig. Så dina ord betyder ingenting.

Ja, jag gillar att våldta och jag gillar barn. Det är min last. Bland annat.

Dumpen är numera inne på bögsidor som vänder sig till vuxna. Slänger upp en falsk ålder. Ber om att inte bli angivna för att de ska bli utkastade från sidan. Sen är de drivande att få till en sexträff.

Antalet riktiga ungar som räddas måste vara begränsat... Är det någon ungjävel som ändå blir påsatt så får de skylla sig själva.
Citera
2023-07-28, 23:50
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Men lilla voffsingen, nu kan du inte räkna, 1000-tals!!? Var får du den siffran ifrån?

Det är synd om alla barn som har en farsa som inte håller sig inom lagens ramar, då kommer du nog upp till ditt 1000-tal, men det är inte Dumpens förtjänst.

Hur värderar du priset på ett barn som undgår våldtäkt?

Inget alls. Ungen är påhittad av Dumpen. Det förekommer nästan inga sådana scenarier som Dumpen hittar på. Därför gäddorna mer eller mindre unisont erkänner att de lever i celibat.

Gäddans ungar är ju verkliga i samtliga fall.

Det var en jävla massa medlidande med de anhöriga till den oskyldigt uthängde. Men hans anhöriga var ju varken mer eller mindre oskyldiga än gäddornas ungar och anhöriga.
Citera
2023-07-28, 23:53
Medlem
Citat:
Ja, jag gillar att våldta och jag gillar barn. Det är min last. Bland annat.

Dumpen är numera inne på bögsidor som vänder sig till vuxna. Slänger upp en falsk ålder. Ber om att inte bli angivna för att de ska bli utkastade från sidan. Sen är de drivande att få till en sexträff.

Antalet riktiga ungar som räddas måste vara begränsat... Är det någon ungjävel som ändå blir påsatt så får de skylla sig själva.
Vilka bögsidor är du inne på?
Hur vet du att dina kontakter är Dumpen som agerar på det viset?
Citera
2023-07-28, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Ja, vad har dina inlägg som avhandlar definitionen av "mörkertal" att göra med Dumpens verksamhet?

Sopa framför egen dörr först.
Du menar när det diskuterades statistiken som Sara tagit upp i anslutning till diskussionen kring varför Dumpen behövs? Är kopplingen för svår för dig? Är inläggen om detta återkommande och maniskt spammiga? Nä precis...
Citera
2023-07-28, 23:57
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Vilka bögsidor är du inne på?
Hur vet du att dina kontakter är Dumpen som agerar på det viset?

Inga alls. Jag tänder på småflickor.

Läser bara Dumpens egna chattar, och så har det ju varit andra bögar här inne som berättat om reglerna på sidorna.

Fiskarna ber om att inte bli angivna i chatten med gäddorna - För att modsen på bögsidorna slänger ut ungar när de upptäcks. Precis som här på flashback. Det förekommer säkert ungar här också. Men inte i någon omfattning och det är ett dåligt ställe att leta efter ungar på.
Citera
2023-07-29, 00:02
Medlem
Citat:
Inget alls. Ungen är påhittad av Dumpen. Det förekommer nästan inga sådana scenarier som Dumpen hittar på. Därför gäddorna mer eller mindre unisont erkänner att de lever i celibat.

Gäddans ungar är ju verkliga i samtliga fall.

Det var en jävla massa medlidande med de anhöriga till den oskyldigt uthängde. Men hans anhöriga var ju varken mer eller mindre oskyldiga än gäddornas ungar och anhöriga.
Nu verkar du vara väldigt förvirrad och rörig.
För det första så blir ingen en gädda förrän de vill ge sig på barn i sexuellt syfte.
När de är en gädda så drabbar de barn och även barnets anhöriga.
Detta får konsekvenser som är livslånga.

Gäddans barn och gäddans anhöriga drabbas naturligtvis också av konsekvenser härrörande till gäddans beteende. Det är enbart gäddans ansvar.
Citera
2023-07-29, 00:10
Medlem
Citat:
Inga alls. Jag tänder på småflickor.

Läser bara Dumpens egna chattar, och så har det ju varit andra bögar här inne som berättat om reglerna på sidorna.

Fiskarna ber om att inte bli angivna i chatten med gäddorna - För att modsen på bögsidorna slänger ut ungar när de upptäcks. Precis som här på flashback. Det förekommer säkert ungar här också. Men inte i någon omfattning och det är ett dåligt ställe att leta efter ungar på.
Jag hoppas att du inte har barn eller anhöriga som vill tro gott om dig. Det skulle göra dem så illa att få vetskap om din inställning.
Ingen vill nära ett monster vid sin barm.
Citera
2023-07-29, 01:31
Medlem
Ankan-mannens avatar
Jag ger er ett uppdrag, ni som kan statistik. Då barn som ligger som underåriga och som berättar det för andra och tar sitt liv därefter, ska enligt uppgift ske 26 ggr oftare än de som inte ligger som underårig eller inte berättar om det.
Ett försök till ekvation, sedan är det bara putta i siffror i det.

Antal barn i Sverige;; som inte legat som underårig;; och tagit sitt liv;; * 1
__________________________________________________ ______
Antal underåriga barn som legat;; och tagit sitt liv därefter;; * 26

Denna ekvation borde ge svaret hur vanligt det är att barn ligger som underåriga. eller tänker jag fel.

Antal barn i Sverige;; som inte legat som underårig;;---------------------och tagit sitt liv;; * 1
__________________________________________________ _______Gånger ___________________________
Antal underåriga barn som legat;;------------------------------------ och tagit sitt liv därefter;; * 26

Gissar att jag tänker fel. Men när man nu diskuterar sittror så måste man ha alla siffror och hur många som ligger som underårig saknas, konstigt nog, för det går absolut beräknas, men jag vet inte riktigt hur.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-07-29 kl. 01:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in