2023-07-28, 23:08
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Ta inte illa upp men nu är ni mer än tröga.
Jag sa väl inte att knark i sig är värre än våldtäkter på barn. Det är det inte.
Men konsekvenser och elände drabbar långt mer barn till missbrukare och deras lidande skall ni inte pissa på!

Som jag sa är det inte jämförbart. Ingen har rätt att berätta för någon annan vad någon har lidit mest av. Inte ens för människor fast i ett missbruk. Lidande är subjektivt och ska respekteras. Barn är oskyldiga och ska skyddas.
Citera
2023-07-28, 23:10
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Spela inte dummare än vad du redan är.
Du har extremt bra koll på dumpen.se.Sluta stamma. Du likställer alltså narkotika med barnvåldtäkter.
Det är inte brukarna som drabbar andra. Bara sig själva. De är redan bestraffade. Sluta ge dig på dem.

Du svarade inte mig för tionde gången så du kanske inte tog din välbehövliga paus.
Det är sällan man blir förbannad här för många stollar finns det här nen du tar nog priset som den mest enfaldiga idioten här och nu!

Hur i helvete kan du påstå att narkotikabrott bara drabbar brukaren?
Menar du att brukarnas barn inte blir drabbade?
Tusentals barn blir omhändertagna för att narkotikabrukande föräldrar inte kannta hand om sina barn.

Ta din dump och deras pundare och stoppa upp i arslet! Jävla idiot!
Citera
2023-07-28, 23:17
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Det är sällan man blir förbannad här för många stollar finns det här nen du tar nog priset som den mest enfaldiga idioten här och nu!

Hur i helvete kan du påstå att narkotikabrott bara drabbar brukaren?
Menar du att brukarnas barn inte blir drabbade?
Tusentals barn blir omhändertagna för att narkotikabrukande föräldrar inte kannta hand om sina barn.

Ta din dump och deras pundare och stoppa upp i arslet! Jävla idiot!
Fast du bryr sig inte om barn och därför så är det argumentationsfel från din sida.

Vi pratar om att förhindra barnvåldtäkter och du pratar om andras förflutna (för det är det enda du har att komma med.) Förstår du inte när det är dags att lägga av?

Som alla kan se så påstår jag inte att barn inte kan bli drabbade. Kan du citera mig där jag påstår det?
Senast redigerad av LeCastle 2023-07-28 kl. 23:20.
Citera
2023-07-28, 23:24
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Säg detta till Saras barn och alla andra barn som fått sina liv förstörda av knarkande föräldrar.

Nu skall jag ta en paus härifrån så jag slipper läsa skiten längre.

Förbannat inskränkta människor, ni har aldrig varit ute i verkligheten för utsatta barn, barn i fosterhem, barnhem, eller som själva hamnat i missbruk och död för att föräldrarna, oftast mammor hellre köper knark än mat och kläder.

Men pissa du på dessa barn och skit I dem, rädda fiktiva barn med dumpen istället förbannade imbeciller.
Många pauser idag.

Säger en sak, men menar nånting helt annat.
Om du ska prata om att bry sig om barn så kan man inte stå upp för pedofiler. Det är liksom över för din del.

- Misdirected anger.
Citera
2023-07-28, 23:26
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du är välkommen tillbaka efter din paus läs gärna mitt inlägg igen då så förstår du att min intention är att inget barn ska fara illa.

Utom dem tusentalet barn som råkar ha oturen att ha en pappa som blir uthängd av Dumpen på värsta tänkbara sätt i syfte att tjäna pengar åt Patrik och Sara. Det motsvarar antalet barn i en mindre stad.

Men någon enstaka unge har säkert sluppit bli våldtagen. Synd bara på priset.

Varför den offentliga förnedringen?
Citera
2023-07-28, 23:29
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Utom dem tusentalet barn som råkar ha oturen att ha en pappa som blir uthängd av Dumpen på värsta tänkbara sätt i syfte att tjäna pengar åt Patrik och Sara. Det motsvarar antalet barn i en mindre stad.

Fråga gäddan vad han gjorde
Citera
2023-07-28, 23:30
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:

Mansäcklen och gubbslemmen måste hängas ut på dumpen, eller vill du att dom sitter barnvakt åt ditt barn/barnbarn? Tusen barn? 🤣, 263 gäddor! Har alla tre barn? 🤣
Citera
2023-07-28, 23:32
Medlem
Citat:

De tusentals barn vars förälder (knappast tusentals va? De flesta vuxna, många har inte ungar) valt att försöka förgripa sig på en snoris menar du? Ja jävligt synd. Tänk om gäddsnubbar kunde ta beslutet att inte sätta sina barn och nära i den sistsen, vad bra va? precis som man kan bestämma sig för att inte sprida näck på stan framför ungarnas skola, sno grannens bilar hela tiden eller ladda ner övergreppsmaterial.
Citera
2023-07-28, 23:36
Medlem
LeCastles avatar
Citat:

Har alla gäddor 3-4 barn?

Vi har uppe i många barn som inte kommer bli våldtagna tack vare dumpen.

Men eftersom din dröm är att våldta barn så har du ingen sympati för barn. Vilket du också nämnt - Att du är totalt likgiltig. Så dina ord betyder ingenting.
Citera
2023-07-28, 23:36
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Fråga gäddan vad han gjorde

Offentlig förnedring är rehabilitering via kärnvapen. Du förstör målet. Och allt däromkring. De flesta gäddor har ett sexberoende och har inte våldtagit några barn. Det bästa hade varit att hjälpa dem med det och inte skada deras anhöriga mer än nödvändigt.

Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Mansäcklen och gubbslemmen måste hängas ut på dumpen, eller vill du att dom sitter barnvakt åt ditt barn/barnbarn? Tusen barn? 🤣, 263 gäddor! Har alla tre barn? 🤣

Ahh du skyltar tydligt om hur enfaldig och dum du är.

Hur många av de anhörigas barn anser du att Dumpen skadat då?
Citera
2023-07-28, 23:38
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Offentlig förnedring är rehabilitering via kärnvapen. Du förstör målet. Och allt däromkring. De flesta gäddor har ett sexberoende och har inte våldtagit några barn. Det bästa hade varit att hjälpa dem med det och inte skada deras anhöriga mer än nödvändigt.

Ahh du skyltar tydligt om hur enfaldig och dum du är.

Hur många av de anhörigas barn anser du att Dumpen skadat då?

Dumpen? Det har gäddan gjort helt själv! 😁
Citera
2023-07-28, 23:38
Medlem
Samhället är illa ute om lågbegåvade skall hänga ut andra lågbegåvade med fiktiva barn. Den ekvationen går inte ihop. Leker moralpoliser för att dra in Swish.
Finns något som heter föräldraansvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in