Citat:
Ursprungligen postat av
fido1986
Okej, jag har en kompis som kan blåsa såpbubblor. Jag tänker inte mäta kuk med dig.
Du är tydligen både datatekniker och psykolog?
Men är det är inget märkligt samband. Sara som själv blev utsatt för övergrepp som barn. Sedan knarkat och levt kriminellt hela sitt liv. Hon utsatte sina egna barn för övergrepp.
Sara har inte upplevt något annat än kaos och misär i sitt liv. Hon är enligt sina egna vänner en psykopat man ska passa sig för.
Jag tror inte ens vår fader uppe i himlen kunnat få Sara till en normal människa utifrån det läget. Du behöver inte vara någon Sigmund Freud för att förstå det... Frågan är vad för fel det är på henne?
Vilken berg- och dalbana till läsning . Allt från såpbubblor, Freud och Gud till en skrämmande detaljerad inblick i en annan människas liv fick du med. Jag märker att Sara är ett ämne du känner stor passion för att diskutera.
Det finns nog substans i en del av det du säger. Att hon upplevt kaos, själv blivit utsatt för övergrepp, haft ett missbruk. Helt enkelt en människa som inte haft det enkelt. Det är bra att du även belyser hennes kamp i det du skriver.