Citat:
Ursprungligen postat av
LeCastle
VPN är inte 100% hållbart. Det finns många människor som inte sköter internet- och datorhygienen. Krävs bara ett litet misstag för att spåra. Nätfiskare är extremt skickliga och jag har en nära vän som jobbar med det. Jag är själv utbildad datatekniker och har kontakt med en person som är med i Anonymous. De kan göra allt och de har avslöjat pedofilringar.
Det finns VPN-tjänster där det är svårt att komma åt. Just att de inte sparar loggar ja.
Det krävs lång utredning med anhöriga och du är en ingen psykolog. Du är en ensam liten pajas som tror att ditt billiga snack ska göra nån påverkan förutom att du bara hoppas på det.
Här försöker du få fram att Sara är empatistörd och det är inget annat än självprojicering.
Okej, jag har en kompis som kan blåsa såpbubblor. Jag tänker inte mäta kuk med dig.
Du är tydligen både datatekniker och psykolog?
Men är det är inget märkligt samband. Sara som själv blev utsatt för övergrepp som barn. Sedan knarkat och levt kriminellt hela sitt liv. Hon utsatte sina egna barn för övergrepp.
Sara har inte upplevt något annat än kaos och misär i sitt liv. Hon är enligt sina egna vänner en psykopat man ska passa sig för.
Jag tror inte ens vår fader uppe i himlen kunnat få Sara till en normal människa utifrån det läget. Du behöver inte vara någon Sigmund Freud för att förstå det... Frågan är vad för fel det är på henne?
Edit.
På fråga i PM. Sara har mig veterligen INTE begått sexuella övergrepp på sina barn. Hon har misskött dem till den grad att barnen blivit omhändertagna. Jag anser att det är ett övergrepp, inget barn mår bra av det. Minst ett av hennes barn är dessutom dömd för egna brott.