2023-07-28, 09:35
Medlem
Varför har hon placerat lampan i taket så märkligt? Den sitter en bra bit till vänster från soffbordet. Hade ju varit snyggare om den hängt över bordet. Hon som är perfektionist…
Citera
2023-07-28, 10:00
Medlem
Hade tindra gjort flätorna själv så hade det vart så sött! Men tror tyvärr att det är mamman som gjort dom
Citera
2023-07-28, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Varför har hon placerat lampan i taket så märkligt? Den sitter en bra bit till vänster från soffbordet. Hade ju varit snyggare om den hängt över bordet. Hon som är perfektionist…
Förmodligen för att det är där uttaget sitter. Ska hon flytta lampan måste hon sätta upp en krok och det är för komplicerat för powerkvinnan Linn.
Citera
2023-07-28, 10:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Minionjion
Hade tindra gjort flätorna själv så hade det vart så sött! Men tror tyvärr att det är mamman som gjort dom
Precis efter din kommentar skrev hon att hon så gärna skulle vilja lära sig göra frisyrer på tjejerna, flätor och sånt 😉.
Citera
2023-07-28, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Är det PT Pelle som har en son på 4 år som är Linns ex?

Han har en son som är 6 år,var med i unga mammor med pojkens mamma. Linn hade ihop det med honom under den tiden som hon och Marcus gick skilda vägar.
Citera
2023-07-28, 11:05
Medlem
starxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Precis efter din kommentar skrev hon att hon så gärna skulle vilja lära sig göra frisyrer på tjejerna, flätor och sånt 😉.
Hon kan ju börja med att använda kam eller borste och göra en rak bena. Förstår inte hur bakom flötet får man vara? Vet hon inte hur man borstar håret?
Citera
2023-07-28, 13:08
Medlem
Mr.Luckys avatar
Idag fick jag upp Linn på Tinder. Ej verifierad så kanske fejk, men tror ej det då det var några bilder jag inte känner igen från hennes ig. Jag är kille och bor i Örebro kan tilläggas
Citera
2023-07-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Det har inte slagit dig att vissa personer helt enkelt inte har intresset eller av andra orsaker inte orkar eller vill?

Kan du sätta upp ett nätverk inkluderande brandvägg med en Edgerouter? Kan du alla steg med polish/vaxning av en bil? Kan du göra en sous-vide-biff helt perfekt? Kan du springa 3 km på under 10 minuter? Kan du alla huvudstäder i världen?

Alla är olika, och vi är bra på olika saker. Du verkar dock lågbegåvad som inte förstår detta genom ditt trams-inlägg.
Så är det absolut att alla är bra på olika saker. Men att sätta upp en lampa ovanför ett bord är kanske lite enklare än att träna sig till något, t ex springa. Man brukar ju sätta upp likadana gardiner i ett rum också. Eller lägga på en duk rakt.
Jag undrade mest vad det är som tar emot eftersom man egentligen inte behöver lära sig något. Mäta hur långt det är från väggen till bordet fick man lära sig på mellanstadiet. Borra i slöjden på högstadiet. Läsa om pluggen och kroken har samma diameter är inte heller svårt.
Tänkte allra mest på detta eftersom Linn påtalar om och om igen att hon är perfektionist.
Tycker det rimmar illa med vad hon säger och med vad hon gör 🤷🏻‍♀️
Citera
2023-07-28, 15:39
Avslutad
Citat:
Så är det absolut att alla är bra på olika saker. Men att sätta upp en lampa ovanför ett bord är kanske lite enklare än att träna sig till något, t ex springa. Man brukar ju sätta upp likadana gardiner i ett rum också. Eller lägga på en duk rakt.
Jag undrade mest vad det är som tar emot eftersom man egentligen inte behöver lära sig något. Mäta hur långt det är från väggen till bordet fick man lära sig på mellanstadiet. Borra i slöjden på högstadiet. Läsa om pluggen och kroken har samma diameter är inte heller svårt.
Tänkte allra mest på detta eftersom Linn påtalar om och om igen att hon är perfektionist.
Tycker det rimmar illa med vad hon säger och med vad hon gör 🤷🏻‍♀️

Tv bänken.. den som har satt upp denna är uppenbarligen oxå efterbliven.. man brukar skära ut hål på baksidan utefter strömbrytarna o dylikt. Snyggt o ha tv-bänken ovanför alla dessa vägguttag på rad.. jises..
Att montera upp en taklampa är det simplaste det är sådan basic som man ska kunna.
Citera
2023-07-28, 16:46
Medlem
Citat:
Blir bara nyfiken, vad är det man inte klarar?
Inhandla borrmaskin?
Mäta?
Borra?
Handla plugg?
Plugga?
Handla skruv/ögla?
Skruva i skruven/öglan?
Handla kabellister?
Sätta upp kabellister?
Jag tror det handlar om att hon inte ens försöker. Hon tittar bara på lampan och konstaterar att det där kan jag inte. Och det är ju svårt att få ett seriöst företag att ta på sig ett sådant litet arbete, så därför händer ingenting.
Men man undrar ju varför hon inte bara frågar sin syrra eller morsa som hon verkar umgås med jämt och ständigt.
Citera
2023-07-28, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Jag tror det handlar om att hon inte ens försöker. Hon tittar bara på lampan och konstaterar att det där kan jag inte. Och det är ju svårt att få ett seriöst företag att ta på sig ett sådant litet arbete, så därför händer ingenting.
Men man undrar ju varför hon inte bara frågar sin syrra eller morsa som hon verkar umgås med jämt och ständigt.
Eller varför inte snickar-Simme löste det när lampan väl sattes upp
Citera
2023-07-28, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Eller varför inte snickar-Simme löste det när lampan väl sattes upp
Förmodligen av samma anledning som inte Linnsan löser det, dvs han tror inte att han kan.
Möjligen kanske han tror att han kan, men bryr sig inte särskilt mycket om var en lampjävel hänger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in