2023-07-17, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Semlan3
Men folk köper det. Eller folk har skrivit i kommentarerna att han har dm. På riktigt?!

Ja se folk.. gemene person vill ha en Quick fix och är villiga att lägga pengarna på vad som helst, bara det funkar tillfälligt och snabbt. Sen om det är rimligt eller faktiskt hållbart i längden är mindre viktigt tydligen 😅
Citera
2023-07-17, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Du skojar hoppas jag. Detta ”vi” betyder ju att Simon och kunden ”klienten” arbetets tillsammans fram ett träningsschema/kostschema som passar utefter klientens behov och dens förutsättningarna. Han kan ju inte bara skicka ut ett o samma stycke till alla. Han har nog inte räknat ut ännu hur han ska gå runt eller arbeta med denna nya affären..

”vi börjar där - (du o jag)

Jag syftar på ”vi tar fram”. Inte ”vi börjar där”.

Men du kan mycket väl ha rätt (även om det i ”vi tar fram” normalt inte borde vara kunden som åsyftas)
Citera
2023-07-17, 23:40
Medlem
Kan konstatera att Simon gör detta själv. Kostnad får man tydligen inget svar på.

Men jag är ärligt skeptisk. Jag tror inte att han skrivit meddelandet jag fick tillbaka själv. Det är alldeles för välformulerat för att han skall ha skrivit det
Citera
2023-07-17, 23:45
Medlem
geek12s avatar
Haha storyn när de badar på natten.

Kolla hur hon går, seriöst? Hon har ju noll motorik alls, ser så klumpigt o vingligt ut när hon går…
Citera
2023-07-17, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Kolla hur hon går, seriöst? Hon har ju noll motorik alls, ser så klumpigt o vingligt ut när hon går…

Badar killarna näck?
Citera
2023-07-18, 00:02
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Kan konstatera att Simon gör detta själv. Kostnad får man tydligen inget svar på.

Men jag är ärligt skeptisk. Jag tror inte att han skrivit meddelandet jag fick tillbaka själv. Det är alldeles för välformulerat för att han skall ha skrivit det

Hur var det skrivet då?
Citera
2023-07-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Hhahahha

Linn har superlängtat att göra slut med Simon så hon kan springa hemifrån stup i kvarten och leka tonåring umgås med polare. Sånt hon sa att hon inte hade nytta av, att göra saker utan barnen
Citera
2023-07-18, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hur var det skrivet då?

Välformulerat, tydligt. Inga syftningsfel. Inga stavfel.
Helt enkelt alldeles för bra skrivet för att vara han.
Jag kommer inte lägga ut svaret här. Den som är mer intresserad är ju fri att själva skicka ett meddelande till honom
Citera
2023-07-18, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12

Förutom att jag håller med dig ang. hennes gångstil så undrar jag vad i helvete dom håller på med? Är dom 12 år gamla som håller varandra i handen och går ut i vattnet och lägger upp på insta? Min skämskudde är inte tillräckligt stor
Citera
2023-07-18, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Förutom att jag håller med dig ang. hennes gångstil så undrar jag vad i helvete dom håller på med? Är dom 12 år gamla som håller varandra i handen och går ut i vattnet och lägger upp på insta? Min skämskudde är inte tillräckligt stor
Eller dom kanske håller i varandra så hon inte snubblar på hövdingfötterna 🤔
Citera
2023-07-18, 00:41
Medlem
Kommer han andreaass bli nya spermadonatorn tro....han är kompis med Fanny och hennes kille också, kan det bli bättre, parmiddagar med syrran!
Citera
2023-07-18, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313

Om jag inte minns fel har det varit exakt samma sak varje gång hon varit singel och sedan när hon träffat någon. Hon beskriver hur pirrig hon blir och hur hon är såååå kär, likt en tonåring. (Som nu då) Ingen annan har fått henne att känna såhär, denna gång är det verkligen äkta!! Vi kan skämmas tillsammans men tyvärr är detta ju bara början, vi vet hur detta kommer fortsätta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in