2023-07-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Den lilla detaljen att du svarat mig behöver vi inte nämna? Långa meddelanden med massor av påhopp som inte stämmer?

Jag försöker hålla tråden on topic och har därför försökt nå dig genom meddelande så att du slutar smutskasta mig här (of topic) men du klarar uppenbarligen verkligen inte av att hålla dig till att diskutera Linn.

On topic. Linn är aktiv på instagram igen. Så fort barnen kom hem. Hon skulle behöva jobba på sitt content när hon inte har barnen
Problemet är att Linns content är hennes barn. Hade det inte varit för barnen och den udda familjesituationen så hade hon knappast haft den karriär hon har idag. Medan många influencers väljer att sluta exponera barnen när dom kommer upp lite i åldern, alternativt inte exponera dom alls, så är Linns flöde i princip bara barnen. Barnen får ställa upp fotograferingar hos professionella fotografer, blir i princip dagligen fotograferade och får sin vardag delad med helt okända människor. Det må vara Linns konton, men pengarna drar barnen in. Nästan att se som modern tids barnarbete.
Citera
2023-07-28, 17:09
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Den lilla detaljen att du svarat mig behöver vi inte nämna? Långa meddelanden med massor av påhopp som inte stämmer?

Jag försöker hålla tråden on topic och har därför försökt nå dig genom meddelande så att du slutar smutskasta mig här (of topic) men du klarar uppenbarligen verkligen inte av att hålla dig till att diskutera Linn.

On topic. Linn är aktiv på instagram igen. Så fort barnen kom hem. Hon skulle behöva jobba på sitt content när hon inte har barnen

Linn är ingen utanför barnen, ingen följer direkt Linn som person, visst en liten bråkdel, men majoriteten följer hennes för barnen och en del följer väl för de vill följa cirkusen.
Citera
2023-07-28, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Unnar sig lite damer i Stockholm

Det behöver han så det unnar vi honom ✌️
Citera
2023-07-28, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Förmodligen av samma anledning som inte Linnsan löser det, dvs han tror inte att han kan.
Möjligen kanske han tror att han kan, men bryr sig inte särskilt mycket om var en lampjävel hänger.
Då hade han ju kunnat fråga sin fröken på snackarskolan. Ändå det minsta man kan göra för att göra sig förtjänt av sin veckopeng
Citera
2023-07-28, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Problemet är att Linns content är hennes barn. Hade det inte varit för barnen och den udda familjesituationen så hade hon knappast haft den karriär hon har idag. Medan många influencers väljer att sluta exponera barnen när dom kommer upp lite i åldern, alternativt inte exponera dom alls, så är Linns flöde i princip bara barnen. Barnen får ställa upp fotograferingar hos professionella fotografer, blir i princip dagligen fotograferade och får sin vardag delad med helt okända människor. Det må vara Linns konton, men pengarna drar barnen in. Nästan att se som modern tids barnarbete.
Det räcker med den udda familjesituationen. Det är den som är underhållande. Hon hade inte behövt blanda in barnen alls.
Citera
2023-07-28, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Linn är ingen utanför barnen, ingen följer direkt Linn som person, visst en liten bråkdel, men majoriteten följer hennes för barnen och en del följer väl för de vill följa cirkusen.
Jag är övertygad om att minst 95% av de som följer henne gör det pga cirkusen.
Varför skulle någon följa henne pga barnen? Det är ju inget speciellt med hennes barn, inget som väcker något intresse. De har ingen ovanlig charm, de är inte särskilt roliga, inget speciellt alls. Helt vanliga mainstream-ungar som ingen i deras omgivning kommer komma ihåg om fem år.
Citera
2023-07-28, 17:20
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Jag är övertygad om att minst 95% av de som följer henne gör det pga cirkusen.
Varför skulle någon följa henne pga barnen? Det är ju inget speciellt med hennes barn, inget som väcker något intresse. De har ingen ovanlig charm, de är inte särskilt roliga, inget speciellt alls. Helt vanliga mainstream-ungar som ingen i deras omgivning kommer komma ihåg om fem år.

Nä men många började väl följa henne o barnen efter unga föräldrar, sen har det väl löpt på så, men ja 95% av de som följt henne de senaste åren följer nog pga cirkusen.

Linn är totalt personlighetslös, finns INGET roligt med henne alls, är samma sak som händer vecka ut och vecka in. Förutom kanske nån utflykt till Skara på sommaren.

Hennes kids är det inget speciellt med heller, man får se en bild på dom då o då, liksom fattar inte hur hon kan ha 101k följare.
Citera
2023-07-28, 17:27
Medlem
Citat:
Det räcker med den udda familjesituationen. Det är den som är underhållande. Hon hade inte behövt blanda in barnen alls.
Nej där håller jag med dig, jag var nog lite otydlig. Vad jag menar är att folk intresseras av Linns familjesituation, vilket Linn dagligen visar upp genom att exponera barnen och dela med sig av vad familjen har för sig. Hade Linn istället haft fokus på mode, och valt att hålla barn och familj utanför sociala medier, så tror jag intresset hade varit betydligt svalare. Folk följer för att Linn ger dom precis vad dom vill se, och utan barnen hade det inte varit så mycket familj att tala om.
Citera
2023-07-28, 17:38
Medlem
XtraXs avatar
Dåligt med uppdateringar från Träning o kost, undra hur det går.
Citera
2023-07-28, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Nej där håller jag med dig, jag var nog lite otydlig. Vad jag menar är att folk intresseras av Linns familjesituation, vilket Linn dagligen visar upp genom att exponera barnen och dela med sig av vad familjen har för sig. Hade Linn istället haft fokus på mode, och valt att hålla barn och familj utanför sociala medier, så tror jag intresset hade varit betydligt svalare. Folk följer för att Linn ger dom precis vad dom vill se, och utan barnen hade det inte varit så mycket familj att tala om.
Ja, visst behövs barnen för att det ska bli den kaosiga familjesituation som är Linns signum. Men hon skulle inte behöva visa upp dem. Hon skulle kunna kalla dem för Knatte, Fnatte och Tjatte och ersätta barnbilderna med tecknade bilder eller åtminstone blurra barnens ansikten. Kaoset skulle finnas där ändå, vilket är det viktiga för följarantalet.
Citera
2023-07-28, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Dåligt med uppdateringar från Träning o kost, undra hur det går.
Kunde de inte ens ha kostat på sig att skriva ut ordet och? Ser extremt oseriöst ut att skriva o istället för och.
Citera
2023-07-28, 18:00
Medlem
Hur många likes/kommentarer är normalt för ett sånt här "familje"-konto med drygt 100k följare?

Hennes senaste 20 inlägg, om man räknar med de 2 "pinnade"överst, har ett snitt på ca 3800 likes och 94 kommentarer.
Det är då knappt 4% som trycker gilla och max 0,1% som kommenterar. Om man räknar med att varje person bara kommenterar en gång var.

Det måste ju vara många följare som finns kvar av slentrian men som bara scrollar förbi?

Edit: Jag tycker det verkar vara lite engagemang ifrån följarna förutom ständiga frågor om vart hon köpt allehanda kläder, möbler och prydnader.
Ja och så "Du är bästa mamman som finns", får inte glömma dom.
Senast redigerad av the-wanker 2023-07-28 kl. 18:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in