2023-07-26, 21:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du har fortfarande inte definierat problemflickor. Har de koppling till maffian du pratade om?
Svårt att säga eftersom att du inte har definierat maffian. Jag pratade om sexbrottsmaffian, vilket är ett uttryck. Skulle vi inte anse den diskussionen avslutad förresten?
Citera
2023-07-26, 21:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Svårt att säga eftersom att du inte har definierat maffian. Jag pratade om sexbrottsmaffian, vilket är ett uttryck. Skulle vi inte anse den diskussionen avslutad förresten?

Den diskussionen vi hade då. Det finns fler att ha. Nu handlar den om problemflickor.
Citera
2023-07-26, 21:19
Medlem
Citat:
Kom igen nu, vad mer? Ja, min de känner till min inställning till problemflickor. Om det kan lugna dig så händer det ibland att min fru tycker att mina åskiter om dem är för stränga. Man måste dock våga vara sträng, annars så blir det bara kedjerökande bidragstagare av dem.
Jag tror dig inte.
Din familj och dina normala arbetskamrater och vänner skulle inte acceptera den abnormala inställning du framför här.
Men du visar varför Dumpen behövs och det tackar jag dig för.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-26 kl. 21:21.
Citera
2023-07-26, 21:19
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Kom igen nu, vad mer? Ja, min de känner till min inställning till problemflickor. Om det kan lugna dig så händer det ibland att min fru tycker att mina åskiter om dem är för stränga. Man måste dock våga vara sträng, annars så blir det bara kedjerökande bidragstagare av dem.
Du har fru och sitter här hela dagarna och kämpar för pedofilerna. Det låter friskt.
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag tror dig inte.
Din familj och dina normala arbetskamrater och vänner skulle inte acceptera den abnormala inställning du framför här.
Han vet om det. Han intalar bara sig själv det. (Försvarsmekanism)
Citera
2023-07-26, 21:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Du har fru och sitter här hela dagarna och kämpar för pedofilerna. Det låter friskt.
Jag är i grunden ganska ointresserad av pedofiler faktiskt.
Citera
2023-07-26, 21:25
Medlem
Citat:
Jag är i grunden ganska ointresserad av pedofiler faktiskt.
Du är intresserad av barn men känner sig trängd av dumpen. Dumpen består av harmlösa filurer. Jag känner till ett gäng som mördat en pedofil. True story.
Citera
2023-07-26, 21:27
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Jag tror dig inte.
Men du visar varför Dumpen behövs och det tackar jag dig för.
Med tanke på att jag har erkänt att jag inte sexchattar så är det intressant att du säger att jag visar att Dumpen behövs. Ska jag tolka det som att Dumpen kämpar för problemflickornas intressen (på den vite mannens bekostnad, givetvis), och inte emot män som sexchattar med vad de tror är ungdomar?
Citera
2023-07-26, 21:28
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Jag har aldrig hört sexbrottsmaffian förut.
Jag gogglade på uttrycket och det enda som kom upp var 2 inlägg från dej.
Citera
2023-07-26, 21:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du är intresserad av barn men känner sig trängd av dumpen. Dumpen består av harmlösa filurer. Jag känner till ett gäng som mördat en pedofil. True story.
Du får gärna komma med någon slags belägg för att jag skulle vara intresserad av barn (eller baaaarn för den delen).
Citera
2023-07-26, 21:31
Medlem
Citat:
Du får gärna komma med någon slags belägg för att jag skulle vara intresserad av barn (eller baaaarn för den delen).
Du lägger ner din själ på att smutskasta dumpen och försköna pedofilers vidriga beteenden. Du föddes på jordklotet som människa, har du inte lärt dig hur vi fungerar?
Förstår du att du för in människor i ett negativt känslotillstånd?
Citera
2023-07-26, 21:43
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Du lägger ner din själ på att smutskasta dumpen och försköna pedofilers vidriga beteenden. Du föddes på jordklotet som människa, har du inte lärt dig hur vi fungerar?
Förstår du att du för in människor i ett negativt känslotillstånd?
Skulle det vara något slags belägg för att jag gillar barn?

Med 1107 inlägg så ligger jag på plats 8 bland skribenterna i den här tråden. Mitt första inlägg skrevs den 9/3 2022, alltså för 504 dagar sedan. Det blir 2,2 inlägg om dagen, så att säga att jag lägger ner min själ på att smutskasta Dumpen (hur förresten?) stämmer helt enkelt inte.

För mig är det helt uppenbart att människor som är känslostyrda blir lite upprörda när någon resonerar logiskt. Vad vill du ha sagt?
Senast redigerad av Gynekologstol 2023-07-26 kl. 21:46.
Citera
2023-07-26, 21:48
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Med 1107 inlägg så ligger jag på plats 8 bland skribenterna i den här tråden. Mitt första inlägg skrevs den 9/3 2022, alltså för 504 dagar sedan. Det blir 2,2 inlägg om dagen, så att säga att jag lägger ner min själ på att smutskasta Dumpen (hur förresten?) stämmer helt enkelt inte.

För mig är det helt uppenbart att människor som är känslostyrda blir lite upprörda när någon resonerar logiskt. Vad vill du ha sagt?

Där grundade du ett argument i fakta. Du kan när du vill (och det gynnar ditt argument).

Eftersöker fortfarande din definition av problemflickor och maffian
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in