2023-07-26, 21:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Nu är det inte bara Dumpen du uttalat dig om när det gäller dina värderingar.
Hur mycket familj och vänner från den normala världen skulle du ha kvar om de visste?
Visste vad? Menar du att jag inte är så förtjust i problemflickor?
Citera
2023-07-26, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Det bland annat.
Det är inte friskt hur du framställer det.
Din familj och vänner från den normala världen skulle inte gilla det du skriver här.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-26 kl. 21:15.
Citera
2023-07-26, 21:10
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:

Du har fortfarande inte definierat problemflickor. Har de koppling till maffian du pratade om?
Citera
2023-07-26, 21:11
Medlem
kansascityshuffles avatar
Citat:
Låt mig gissa. Problemflickor betyder utsatta tjejer man kan utnyttja sexuellt för dig.
Citera
2023-07-26, 21:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Det bland annat.
Det är inte friskt hur du framställer det.
Kom igen nu, vad mer? Ja, min de känner till min inställning till problemflickor. Om det kan lugna dig så händer det ibland att min fru tycker att mina åskiter om dem är för stränga. Man måste dock våga vara sträng, annars så blir det bara kedjerökande bidragstagare av dem.
Citera
2023-07-26, 21:15
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TottemHorse
Du har fortfarande inte definierat problemflickor. Har de koppling till maffian du pratade om?
Svårt att säga eftersom att du inte har definierat maffian. Jag pratade om sexbrottsmaffian, vilket är ett uttryck. Skulle vi inte anse den diskussionen avslutad förresten?
Citera
2023-07-26, 21:18
Medlem
TottemHorses avatar
Citat:
Svårt att säga eftersom att du inte har definierat maffian. Jag pratade om sexbrottsmaffian, vilket är ett uttryck. Skulle vi inte anse den diskussionen avslutad förresten?

Den diskussionen vi hade då. Det finns fler att ha. Nu handlar den om problemflickor.
Citera
2023-07-26, 21:19
Medlem
Citat:
Kom igen nu, vad mer? Ja, min de känner till min inställning till problemflickor. Om det kan lugna dig så händer det ibland att min fru tycker att mina åskiter om dem är för stränga. Man måste dock våga vara sträng, annars så blir det bara kedjerökande bidragstagare av dem.
Jag tror dig inte.
Din familj och dina normala arbetskamrater och vänner skulle inte acceptera den abnormala inställning du framför här.
Men du visar varför Dumpen behövs och det tackar jag dig för.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2023-07-26 kl. 21:21.
Citera
2023-07-26, 21:19
Medlem
Citat:
Du har fru och sitter här hela dagarna och kämpar för pedofilerna. Det låter friskt.
Citat:
Jag tror dig inte.
Din familj och dina normala arbetskamrater och vänner skulle inte acceptera den abnormala inställning du framför här.
Han vet om det. Han intalar bara sig själv det. (Försvarsmekanism)
Citera
2023-07-26, 21:23
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kansascityshuffle
Du har fru och sitter här hela dagarna och kämpar för pedofilerna. Det låter friskt.
Jag är i grunden ganska ointresserad av pedofiler faktiskt.
Citera
2023-07-26, 21:25
Medlem
Citat:
Jag är i grunden ganska ointresserad av pedofiler faktiskt.
Du är intresserad av barn men känner sig trängd av dumpen. Dumpen består av harmlösa filurer. Jag känner till ett gäng som mördat en pedofil. True story.
Citera
2023-07-26, 21:27
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Jag tror dig inte.
Men du visar varför Dumpen behövs och det tackar jag dig för.
Med tanke på att jag har erkänt att jag inte sexchattar så är det intressant att du säger att jag visar att Dumpen behövs. Ska jag tolka det som att Dumpen kämpar för problemflickornas intressen (på den vite mannens bekostnad, givetvis), och inte emot män som sexchattar med vad de tror är ungdomar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in