Citat:
Ursprungligen postat av
goofer
Tack för välkomnandet!
Jag tänkte svara att jag faktiskt var med i tråden från början men jag hittade inte mina inlägg....
Tråden är ordentligt rensad och mycket kritiska inlägg är borta , jag var bla tidigare med att gå i polemik med "infolina" men alla dessa inlägg verkar borta.
Sen är det faktiskt så att man kan vara emot pedofiler och vilja bli av med dem och samtidigt kritisera dumpens swishdomstol!
Man kan vara emot dumpen och samtidigt vara emot pedofiler, men den svagsinta begåvningsreserven kan inte hålla två tankar i huvudet samtidigt, eller hur?
Det finns tydliga problem som vi vill lösa.
Barn beskyddas inte förens det är försent.
Gubbar ger sig på barn. De ser inte det som ett problem men alla andra gör det.
Sverige behöver nya lagstiftningar, men tills dessa inte finns så får vi hjälpa barnen på egen hand.
Vi vill ju att pedofilerna bestraffas. Inte barnen.
Sen när prioriterade samhället äldre före yngre?
Ska du försöka ändra på det?
Det ligger i DNA:t att beskydda barn, så de som inte vill det och ger sig på barn har defekta hjärnor som inte hör hemma i samhället. De behöver övervakas, fängslas eller vård.
För att vara tydlig. Det här handlar om barn.
Finns inget som är mer värdefullt än det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag har inte kommit med några känslor eller konspirationsteorier angående de brev som Dumpen publicerar. Att berättelserna är uppenbart skriva av Dumpen själva är inget brott, och jag har aldrig hävdat att jag tror att flera personer har varit inblandade i publiceringarna.
Det är varken logiskt eller sant.
Om det inte skulle vara sant, så vet ju du att faktumet kvarstår. Gubbar som sexchattar med barn och skickar nakenbilder. Man gör inte det.