2023-07-24, 19:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Miseryman
Cissi W har kommenterat inlägget med ett hjärta så hon verkar i vart fall inte känna sig träffad.

Aha. Så då är det Paula eller Sinoes eller någon annan av de identitetsstörda.

Rosa apor folket är bra, alla mentalpatienter i samma grupp, helt inavlade. Hoppas de blir gasade.

CW har vuxit upp säger hon, bra att hon inte blandar sig i trams, hon är på probation i vuxenvärlden.
Citera
2023-07-24, 20:36
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Skriver å en väns vägnar.

Blev uthängd och totalt kravallblockerad av LD + flera följare pga ett inlägg ang en hund som skällde hysteriskt på alla nhebrar och svaret var ej rasistiskt utan bara "hunden gillar inte mörkhyade män pga den är adopterad och har förmodligen blivit slagen och sparkad av vissa personer tidigare. hunden ogillar därför mörkhyade män och den mörkhyade är således hudfärgshandikappad." då han verkligen gillar hundar men fick inte klappa just denna hund. "Du vet om att du är uthängd på insta nu?", ironiskt nog fick samma vän "Tjena, snyggt skägg" på tinder av LD någon vecka senare.

Jag som djurvän kan intyga att katter och hundar inte gillar när du stirrar på dem och visar tänderna då det kan uppfattas som hotfullt, och om du har mörk hy så gör kontrasten mellan hud och tänder kanske dig en björntjänst. Djur är inte dumma, människor är.

Sen undrar jag varför blått hår orsakar extrem övervikt hos vissa individer men det är ett ämne för en annan tråd.
Citera
2023-07-24, 21:18
Medlem
MinKilleHarTjejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillFuckingMurray
Skriver å en väns vägnar.

Blev uthängd och totalt kravallblockerad av LD + flera följare pga ett inlägg ang en hund som skällde hysteriskt på alla nhebrar och svaret var ej rasistiskt utan bara "hunden gillar inte mörkhyade män pga den är adopterad och har förmodligen blivit slagen och sparkad av vissa personer tidigare. hunden ogillar därför mörkhyade män och den mörkhyade är således hudfärgshandikappad." då han verkligen gillar hundar men fick inte klappa just denna hund. "Du vet om att du är uthängd på insta nu?", ironiskt nog fick samma vän "Tjena, snyggt skägg" på tinder av LD någon vecka senare.

Jag som djurvän kan intyga att katter och hundar inte gillar när du stirrar på dem och visar tänderna då det kan uppfattas som hotfullt, och om du har mörk hy så gör kontrasten mellan hud och tänder kanske dig en björntjänst. Djur är inte dumma, människor är.

Sen undrar jag varför blått hår orsakar extrem övervikt hos vissa individer men det är ett ämne för en annan tråd.

Haha va??
Citera
2023-07-25, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenis84
Någon som vet vilka bekanta som använder skvaller om henne som content irl? Ett gäng av hennes vänner har lajkat inlägget.

Flera i den här tråden har ju berättat om skvaller de hört direkt från LD’s man och kretsen kring honom, kanske de kan skina ljus på detta?
Citera
2023-07-26, 14:55
Medlem
Det LD missar är att om man berättar saker för sina fem närmaste, så har dessa fem egna andra fem närmaste som de berättar för och dessa fem har fem andra närmaste osv. Saker sprider sig, även om man bara berättar för sina närmaste. En eller max två kan man berätta saker man inte vill ska sprida sig.

Eftersom LD:s man enligt uppgift i denna tråd har ”dejtat halva Stockholm” så är det heller inte svårt räkna ut att saker sprider sig.

Sen att LD själv har åsikter om allt och alla som hon gärna rantar om exakt hela tiden verkar ju vara en helt annan grej, folk får bara inte prata om henne. Men hon får prata och tycka hur mycket som helst om andra.
Citera
2023-07-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Det LD missar är att om man berättar saker för sina fem närmaste, så har dessa fem egna andra fem närmaste som de berättar för och dessa fem har fem andra närmaste osv. Saker sprider sig, även om man bara berättar för sina närmaste. En eller max två kan man berätta saker man inte vill ska sprida sig.

Eftersom LD:s man enligt uppgift i denna tråd har ”dejtat halva Stockholm” så är det heller inte svårt räkna ut att saker sprider sig.

Sen att LD själv har åsikter om allt och alla som hon gärna rantar om exakt hela tiden verkar ju vara en helt annan grej, folk får bara inte prata om henne. Men hon får prata och tycka hur mycket som helst om andra.

Har LD skrivit ut eller berättat om folks privatliv? Det har jag missat isåfall.
Citera
2023-07-27, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ladydumber
Har LD skrivit ut eller berättat om folks privatliv? Det har jag missat isåfall.

Det här handlade väl om saker som sagts IRL.
Citera
2023-07-27, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klockaren99
Det här handlade väl om saker som sagts IRL.

Ja och då undrar jag på vilket sätt ”ld tycker saker om folk hela tiden på nätet” har med saken att göra. Jaha ld kritiserar offentliga personers offentliga ageranden samt tycker det ena och det andra om saker så då är det rimligt och förståeligt att personer i hennes närhet sprider känsliga delar ur hennes privatliv?
Citera
2023-07-27, 13:24
Medlem
Citat:
Ja och då undrar jag på vilket sätt ”ld tycker saker om folk hela tiden på nätet” har med saken att göra. Jaha ld kritiserar offentliga personers offentliga ageranden samt tycker det ena och det andra om saker så då är det rimligt och förståeligt att personer i hennes närhet sprider känsliga delar ur hennes privatliv?
Jag tycker helt ärligt att detta låter helt sinnessjukt. Vem gör ens så?? Och hur har hon ens fått nys om detta? Har snacket gått varvet runt eller vad är det som hänt? Så många frågor kring detta!
Citera
2023-07-28, 12:40
Medlem
Citat:

Det handlar ju om saker IRL enligt henne själv, inte saker hon delat på nätet.
Jag har inte sagt det är rimligt att personer i hennes närhet sprider känsliga delar ur hennes privatliv. Jag menar att ju fler man berättar för desto mer sprider det sig, även om man tycker att de ex fem man berättar för är nära. De i sin tur har fem nära, som har fem nära osv.

Världen vet vad trenne veta.
Citera
2023-08-02, 13:16
Medlem
Ju mer jag tänker, desto mer känns det som Fayme? Har inte sett dom umgås på länge och Lady Dahmer skrev att hon ”alltid har varit en privat person innan Fayme kom och förändrade det” för ett tag sen.
Citera
2023-08-03, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trosrosa
Ju mer jag tänker, desto mer känns det som Fayme? Har inte sett dom umgås på länge och Lady Dahmer skrev att hon ”alltid har varit en privat person innan Fayme kom och förändrade det” för ett tag sen.

Jag tror också att det är F. Det va länge sedan jag såg att dom umgicks (kan ju ha naturliga själ givetvis) och vad jag kunde se så kommenterade LD ingenting på inlägget när F's dotter fyllde år. Såg att dom fortfarande följer varandra dock. Men.... Jag tror F känner sig jävligt stolt över att LD är/har varit hennes vän men att hon inte skulle tveka en sekund på att snacka skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in