2023-07-02, 08:48
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miseryman
Nåja.. Nu gällde det den "stackars pappan" som gjort sig skyldig till misshandel, kidnappning, vapenhot med mera (allt har berättats på LD:s blogg och instagramkonto tidigare).

Av respekt till den avlidne och anhöriga ska vi kanske inte dra igång en lång snaskig diskussion om det. Men jag kan säga att det enda jag tänkte när jag läste inlägget var att LD snarare borde ge sig själv en klapp på axeln för att hon trots allt försökte ha någon slags relation med pappan i vuxen ålder.

Så kan man tycka men hon skriver ju själv att hon önskar att de fått mer tid (tio år till eller bara tio minuter) och att hon ångrar sig. ”Förlåt pappa jag älskade ju dig”.
Citera
2023-07-02, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Så kan man tycka men hon skriver ju själv att hon önskar att de fått mer tid (tio år till eller bara tio minuter) och att hon ångrar sig. ”Förlåt pappa jag älskade ju dig”.

Men i en sån situation är det väl inte direkt konstigt eller ovanligt att ha en ambivalent relation till en förälder?
Citera
2023-07-22, 12:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Canaribird
Vilken inre värld har man om man tänker så och upplever att världen och andra människor skulle göra så? Typ tre fyra års vänskap bara för att få följare? Wow. Verkar fruktansvärt

Jadu, hur många vänner hade hon egentligen innan hon började umgås med LD? Bara sambons vänner eller? Sen så är hon väldigt dominant och otrevlig i sitt beteende, ska alltid skryta om hur duktig hon är osv osv. Otroligt narcissistiskt och inte helt omöjligt att en narcissist skulle göra något likt det jag skrev.
Citera
2023-07-22, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss.liiiii
Jadu, hur många vänner hade hon egentligen innan hon började umgås med LD? Bara sambons vänner eller? Sen så är hon väldigt dominant och otrevlig i sitt beteende, ska alltid skryta om hur duktig hon är osv osv. Otroligt narcissistiskt och inte helt omöjligt att en narcissist skulle göra något likt det jag skrev.
Jävlar vad mycket osanningar i ett och samma inlägg. Har du ens träffat henne?
Citera
2023-07-22, 22:39
Medlem
Någon som vet vilka bekanta som använder skvaller om henne som content irl? Ett gäng av hennes vänner har lajkat inlägget.
Citera
2023-07-23, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenis84
Någon som vet vilka bekanta som använder skvaller om henne som content irl? Ett gäng av hennes vänner har lajkat inlägget.
??
Citera
2023-07-23, 12:43
Medlem
Citat:
Det undrar jag också. Kan inte vara människor med många följare för då borde ju någon ha uppmärksammat det.
Citera
2023-07-23, 13:56
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Det undrar jag också. Kan inte vara människor med många följare för då borde ju någon ha uppmärksammat det.
Låter ju helt sjukt! Och hon skriver att hon försökt prata med dessa bekanta om problemet men att det inte hjälpt? Varför behåller hon kontakten då? Och vad handlar detta om? Är hon bara paranoid eller VEM är det som sprider sanning/lögner om henne för att få ”likes”?
Citera
2023-07-23, 23:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft
Låter ju helt sjukt! Och hon skriver att hon försökt prata med dessa bekanta om problemet men att det inte hjälpt? Varför behåller hon kontakten då? Och vad handlar detta om? Är hon bara paranoid eller VEM är det som sprider sanning/lögner om henne för att få ”likes”?

Likes är som guld nästan, en dag kommer hon kunna växla in alla likes hon får och köpa sig ett liv eller något.
Citera
2023-07-24, 07:19
Medlem
kaktusplastiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sopkvastensskaft

Luktar ju Cissi W lång väg
Citera
2023-07-24, 09:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Two mad queens can't play nice in the same sandbox.

Hur länge har det där tramset pågått egentligen.
Citera
2023-07-24, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusplastik

Cissi W har kommenterat inlägget med ett hjärta så hon verkar i vart fall inte känna sig träffad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in