2023-07-25, 15:26
Medlem
F3ttans avatar
Är du självutnämnd psykopat?
Gissar att en psykopat ej känner sig som en psykopat.
Berätta.
2023-07-25, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sokeri
Du har ju diagnosen oavsett om den står i "dina papper" eller inte, i så fall. Men du tror att du lyckats dölja din psykopati för psykiatrin trots att de måste utrett dig ganska mycket med tanke på flera andra diagnoser?
Jag har de diagnoser som jag "vill" ha, om du förstår vad jag menar?

Och ja, det tror jag. Det är vanligt att inte ens experter inom psykopati kan se när de har en psykopat framför sig. Psykopater är inte lika uppenbara som narcissister, utan bär "normala" masker - och kan tvärtom framställa sig själva som mer empatiska, sympatiska, ödmjuka och "supersnälla" än vanligt normalt folk.
2023-07-25, 15:35
Moderator
Maviels avatar
Då trådstartaren inte har en psykopat diagnos faller premisserna för tråden. Det blir låset på.
2023-07-25, 18:43
Moderator
Maviels avatar
Efter lite diskussion med TS ger vi tråden en chans till.
2023-07-25, 19:13
Bannlyst
Har du hotat att kallblodigt mörda någon moderator någon gång på något forum?? Tråden är ju tillbaka.
2023-07-25, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hufudperson
Om någon är nyfiken på hur det är att vara psykopat så svarar jag på allt, inga frågor är för dumma!
Är sommarlovet som du tänkt dig?
2023-07-25, 19:23
Bannlyst
Här är en väldig bra fråga, har du någon "farlig" diagnos?
2023-07-25, 19:26
Medlem
Har du eller har du haft någon form av spelmani? Har du haft ekonomiska problem och lånat pengar?
2023-07-25, 19:27
Medlem
Citat:
Om någon är nyfiken på hur det är att vara psykopat så svarar jag på allt, inga frågor är för dumma!
Hade du varit en riktig psykopat. Skulle du aldrig veta om det. Mindre erkänna det..Din rackare...
2023-07-25, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Är du självutnämnd psykopat?
Gissar att en psykopat ej känner sig som en psykopat.
Berätta.
Både ja och nej. Om du läser mina tidigare svar så kan du se huruvida jag "bara" är en självutnämnd psykopat eller inte.

Nja, jag har nog aldrig riktigt känt mig som eller fattat att jag varit psykopat förrän nu på slutet som jag av diverse anledningar tvingats att läsa på om skiten *sorry för edit om du hann läsa - det hörde inte hit ;D*.
Senast redigerad av hufudperson 2023-07-25 kl. 21:41.
2023-07-25, 21:16
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Har du sett en hare någon gång?
Tror du förresten att harar kan vara psykopater och skulle du kunna se det i så fall?
2023-07-25, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NightLion
Här är en väldig bra fråga, har du någon "farlig" diagnos?
Syftar du på psykopati? Skulle det vara en "farlig" diagnos?
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Har du eller har du haft någon form av spelmani? Har du haft ekonomiska problem och lånat pengar?
Ja, ja och ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Hade du varit en riktig psykopat. Skulle du aldrig veta om det. Mindre erkänna det..Din rackare...
Okej, och hur vet du det? Är du psykopat? Blir genuint nyfiken då det är flera som skriver detta här i min tråd och jag undrar vad det grundar sig i, denna uppfattning.

Hört talats om "the mask of sanity"? Varför går psykopater runt med socialt accepterade "masker" om de nu inte begriper att de är psykopater? Varför inte bara vara sig själva i stället och "flaunt it" - precis som narcissister?
Senast redigerad av hufudperson 2023-07-25 kl. 22:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in