Citat:
"Jag har flera gånger utmanat er att tänka konstruktivt för att hitta nya vinklar som pekar mot SE"
Ja, samtidigt som du hävdar att han har ett 100% alibi. Det går inte ihop. Eller hur?
Sedan är det väl bättre om du, Faderlig och Ursprungligen kedjar fast er på en allmän plats och drar till er massmedia så att ni kan kritisera TP och KP i stället för att skriva här?
Ja, samtidigt som du hävdar att han har ett 100% alibi. Det går inte ihop. Eller hur?
Sedan är det väl bättre om du, Faderlig och Ursprungligen kedjar fast er på en allmän plats och drar till er massmedia så att ni kan kritisera TP och KP i stället för att skriva här?
Du har tre olika sorters inlägg. Inte mer eller mindre.
1. Basic frågor till dina motståndare som de redan besvarat.
2. Frågor ut i intet om varför andra skriver i tråden. OT
3. Gnäll om hur du tystas och inte får säga vad du vill, en offerkofta som värmer gott. OT
Håll dig till ämnet, tråden handlar inte om hur skribenter diskuterar, den handlar om Stig Engström och mordet. Knip igen, gå inte konstant OT.
Får man inte tro att SE är oskyldig och ändå be er försöka ta er teori framåt? Du har svårt komma runt att jag i ett ilsket tillfälle sa att han hade 100% alibi. Hur kan du haka upp dig så?
Nu skulle jag försöka fråga dig nåt on topic, men det går inte för du driver ingen konversation om sakfrågan, det finns inget att fråga dig. Så jag får ta upp nytt.
Tror du att det fanns någon polis på mordplatsen som gjorde ett bra jobb?
Vilket alternativ passar bäst, dela ut sammanlagt 100 poäng. De som befolkade PU sista åren var var:
A. Utvalda från kompetens
B. De som sökte sig dit
C. Personer som flyttades dit av chefer
Varför kontaktade SE sin granne på lördag morgon och berättade om han var GM?