2023-07-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModerEva
Är Linn dyslektiker eller bara slarvig?

Hon är dyslektiker, och hon fick A på alla ämnen i skolan säger hon. Jag är tveksam att hennes svenska gett henne ett MVG (eller A heter det kanske nu?)
Citera
2023-07-25, 13:27
Medlem
Blev faktiskt nyfiken på hennes 20 tips mot illamående vid graviditet.
Trodde jag skulle få generella tips, armband mot åksjuka, receptfria läkemedel osv Men nej, hon berättade bara 20 olika saker hon kunde äta under sin graviditet, varav återupprepning med hallon och persika..
Citera
2023-07-25, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Hon är dyslektiker, och hon fick A på alla ämnen i skolan säger hon. Jag är tveksam att hennes svenska gett henne ett MVG (eller A heter det kanske nu?)
Hon säger att hon har dyslexi men är nog en hel del slarv som gömmer sig bakom diagnosen. Med tanke på hur mycket hon ljuger så kan vi ju inte veta
Citera
2023-07-25, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Hon säger att hon har dyslexi men är nog en hel del slarv som gömmer sig bakom diagnosen. Med tanke på hur mycket hon ljuger så kan vi ju inte veta

Sant, så mycket osanning som hon slänger ur sig hade jag inte blivit förvånad om även dyslexin inte stämmer.
Citera
2023-07-25, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zorri93
Tror ni att man blir blockad om man frågar om hon skaffade tinder eller inte ? 🥴

Extremt stor chans. hon skulle bara förneka och säga någon gjort fakeprofil om henne ändå
Citera
2023-07-25, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nilssonnosslin
Sant, så mycket osanning som hon slänger ur sig hade jag inte blivit förvånad om även dyslexin inte stämmer.
Lite som att hon ska vara ”perfektionist” och därför inte visat upp sitt hem på två år. Har nog snarare att göra med att hon tvärtom är slarvig och inte har något att visa upp helt enkelt
Citera
2023-07-25, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Melins har en ledig 3rok.
Behrn har tre lediga 2rok.
Husherren har över tjugo lediga lägenheter i olika storlekar.
Att lägenheterna är lediga innebär ju bara att de ska byta hyresgäst, inte att de står tomma. Det finns förmodligen en uppsjö av folk som har längre kötid än Simon.
Citera
2023-07-25, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honeybun
S har ju ändå rätt till en hel del av bohaget enligt sambolagen, om han inte var så dum att han skrev på nåt pappret och frånskrev sig sina rättigheter. Hoppas verkligen han han kollar upp sina rättigheter och inte bara ger Linn allt. Även om hon betalt allt så det de köpt till det gemensamma bohaget ska delas på vid en separation.
Linn skrev i en frågestund för knappt två år sedan att de hade skrivit samboavtal. Så Simme kan nog glömma att få något.
Citera
2023-07-25, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Föredrar att lära känna en människa på djupet?? Med undantag för de människor hon skaffar barn med menar hon?
Hon föredrar att lära känna människor på djupet och poängterar att det tar sin lilla tid, ändå flyttar hon ihop och får barn med killar några månader efter att dom först träffats. Hon vill att alla runt om henne ska må bra men introducerar nya fadersfigurer för barnen vartannat år. För att inte tala om det där inre lugnet. Självinsikt verkar inte vara hennes starkaste sida.
Citera
2023-07-25, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313

Citera
2023-07-25, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Att lägenheterna är lediga innebär ju bara att de ska byta hyresgäst, inte att de står tomma. Det finns förmodligen en uppsjö av folk som har längre kötid än Simon.
Ingen av de hyresvärdarna har köer vad jag förstått. Någon av alla de som husherren har borde han ju kunna få.
Däremot kanske de inte står tomma idag, men inom 3 månader som är bruklig uppsägningstid.
Däremot behöver han väl visa på inkomst och inga betalningsanmärkningar, eller ha någon som går i borgen?
Citera
2023-07-25, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arboristjavisst
Ungefär en minut på blocket tog det mig att hitta förstahandskontrakt på en ledig 60 kvadrat i Mosås med fullt rimlig hyra. Nu menar jag såklart inte att man nödvändigtvis får första lägenheten man hittar, vad jag menar är att lägenheter finns. Lägger man manken till lär man definitivt kunna hitta något. Simon borde väl dessutom kunna få hjälp med boende via hockeyklubben med tanke på att dom ändå spelar i Hockeyettan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in