2023-09-03, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyrranic
Vad snackar du om? Jag svarade på din fråga om Linns barns sovtider. Jag fick själv en varning för att jag delade med mig av information till de som blivit blockerade. Skuldbelägg inte mig för detta.

På tal om den där pyjamasen. Den var sjukt sexig! Vad tror ni Linn har för storlek?
Den ser ut att ha metallbygel vilket fler och fler går ifrån pga att det påverkar lymfsystemet negativt.
Visst, fin/sexig att ha med någon, men som pyjamas väldigt obekväm 😅
Så antar att det numera finns någon som ska se den för att sova själv i den där är det nog väldigt få som gör
Citera
2023-09-03, 10:13
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Den ser ut att ha metallbygel vilket fler och fler går ifrån pga att det påverkar lymfsystemet negativt.
Visst, fin/sexig att ha med någon, men som pyjamas väldigt obekväm 😅
Så antar att det numera finns någon som ska se den för att sova själv i den där är det nog väldigt få som gör
Ah okej, det visste jag inte. Som sagt, jävligt läcker men kanske inte så bekväm då. Det kan inte vara som så att Linn vill ha den som "mysplagg" under kvällen innan sömnen utan det MÅSTE vara som så att hon har en ny kille som ska se den?
Citera
2023-09-03, 11:22
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ah okej, det visste jag inte. Som sagt, jävligt läcker men kanske inte så bekväm då. Det kan inte vara som så att Linn vill ha den som "mysplagg" under kvällen innan sömnen utan det MÅSTE vara som så att hon har en ny kille som ska se den?

Ny "mitt livskärlek" på ingång förmodligen för den ser inte speciellt bekväm ut
Citera
2023-09-03, 11:35
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ny "mitt livskärlek" på ingång förmodligen för den ser inte speciellt bekväm ut
Det skulle väl vara helt fantastiskt om Linn fick uppleva riktig kärlek igen! 🥰
Citera
2023-09-03, 12:01
Medlem
starxs avatar
Citat:

Ja den här gången kanske det är den riktiga mannen i hennes liv! Fjärde gången gillt! Kom igen nu Linn!
Citera
2023-09-03, 12:47
Medlem
Citat:
...
På tal om den där pyjamasen. Den var sjukt sexig! Vad tror ni Linn har för storlek?

XS såklart! Har du inte hängt med i svaren på alla frågestunder..? 🤪
Citera
2023-09-03, 13:18
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:

Problemet är att Linn antagligen aldrig upplevt riktig kärlek men fjärde gången gilt kanske
Citera
2023-09-03, 13:56
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Problemet är att Linn antagligen aldrig upplevt riktig kärlek men fjärde gången gilt kanske

Näää hon är bara kär i kärleken.
Citera
2023-09-03, 14:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Näää hon är bara kär i kärleken.

Exakt, det är alltid samma prat, texter och bilder om och på varje ny partner hon byter bara ut namnen. Varje gång är det "aldrig känt så här" "han har allt" och "mitt livskärlek" blir bara tomma ord och vem försöker hon övertyga sig själv eller följarna när hon hela tiden måste visa/poängtera hur kär hon är. Hade hon varit trygg i sig själv hade hon aldrig behövt hålla på såhär
Citera
2023-09-03, 14:16
Medlem
Senaste storys på insta. Det bästa jag vet, det finaste jag sett osv... Hur kan allt vara det finaste, det godaste och det bästa hela tiden. Så är det ju med majoriteten av influensers. Vet inte vad ni tycker, men har svårt att ta såna uttryck på allvar och blir inte särskilt intresserad av saker de är "besatta av".

Sedan uttrycket "mini me". Det spelar väl lite på att det är stor likhet mellan förälder och barn?
Citera
2023-09-03, 15:19
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerix81
Senaste storys på insta. Det bästa jag vet, det finaste jag sett osv... Hur kan allt vara det finaste, det godaste och det bästa hela tiden. Så är det ju med majoriteten av influensers. Vet inte vad ni tycker, men har svårt att ta såna uttryck på allvar och blir inte särskilt intresserad av saker de är "besatta av".

Sedan uttrycket "mini me". Det spelar väl lite på att det är stor likhet mellan förälder och barn?

Ja, det var lite larvigt faktiskt med att allt är bäst och godast. Dock fina presentförpackningar. Det kan inte ha blivit en billig söndagsshopping det där? Fan bara en rulle presentpapper på EKO kostar ju typ 50 kr.
Citera
2023-09-03, 16:12
Medlem
Citat:
Exakt, det är alltid samma prat, texter och bilder om och på varje ny partner hon byter bara ut namnen. Varje gång är det "aldrig känt så här" "han har allt" och "mitt livskärlek" blir bara tomma ord och vem försöker hon övertyga sig själv eller följarna när hon hela tiden måste visa/poängtera hur kär hon är. Hade hon varit trygg i sig själv hade hon aldrig behövt hålla på såhär
Jag tror att L kan vara kärleksberoende. Det är ingen definierad diagnos, men det är en känd beroendeproblematik som det finns etablerad behandling för.

Här är två intressanta källor:
https://beroendekliniken.se/processb...arleksberoende
https://www.hjarnfonden.se/2023/02/k...ter-i-hjarnan/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in