2024-02-04, 20:08
Medlem
Jag är 40+ och är inne på min tredje seriösa relation. Fattar inte hur Linn hunnit.
Första seriösa var mellan 20-26, andra mellan 27-29 och nuvarande från 30 och är fortfarande. Mina barn kom inte till i den korta relationen, utan den första som ändå varade i många år.
Citera
2024-02-04, 20:26
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Jag är 40+ och är inne på min tredje seriösa relation. Fattar inte hur Linn hunnit.
Första seriösa var mellan 20-26, andra mellan 27-29 och nuvarande från 30 och är fortfarande. Mina barn kom inte till i den korta relationen, utan den första som ändå varade i många år.

Det är ingen människa som är normal som förstår hur Linn hunnit. Men hon har väl ljugit om preventivmedel och blivit gravid direkt, vilket ju inte alla blir heller trots att de är unga men hon hade väl bra fertilitet
Citera
2024-02-04, 21:28
Medlem
MissTrisstesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Det är ingen människa som är normal som förstår hur Linn hunnit. Men hon har väl ljugit om preventivmedel och blivit gravid direkt, vilket ju inte alla blir heller trots att de är unga men hon hade väl bra fertilitet

Att använda skydd precis när man träffat en ny partner och innan man lärt känna varandra är väl en självklarhet. Inte minst för att skydda sig mot könsjukdomar som verkligen kan ställa till det i framtiden.
Citera
2024-02-04, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess
Att använda skydd precis när man träffat en ny partner och innan man lärt känna varandra är väl en självklarhet. Inte minst för att skydda sig mot könsjukdomar som verkligen kan ställa till det i framtiden.

Hon har ju svarat i någon frågestund att hon inte använder preventivmedel 🤣 som jag tolkade det svaret då var att hon aldrig använder det, svaret kom när hon var singel.
Citera
2024-02-04, 21:53
Citat:
Ursprungligen postat av MissTrisstess

Oj vad det inte är en självklarhet för väldigt många. Tror Linn skrotar skyddet ganska fort, eller ja uppenbarligen med tanke på barnen. Frågan är om hennes partners varit medvetna eller inte om det…
Citera
2024-02-04, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Hon har ju svarat i någon frågestund att hon inte använder preventivmedel 🤣 som jag tolkade det svaret då var att hon aldrig använder det, svaret kom när hon var singel.

Nä hon använder väl det där bullshitet natural cycles där man ska ta sin temp för att veta. Det som också extremt många tjejer världen över stämt skiten ur för att de blivit gravida…
Citera
2024-02-04, 22:14
Medlem
Undra vad Linn tycker om Lias hoodie 🤣
Citera
2024-02-04, 22:36
Är Mosås eller vad det heter nått fint område i Örebro eller varför tjatar hon så mycket om hur viktigt det är att hon bor just där? I så fall tycker jag det är oerhört pinsamt. Som folk som måste säga att de bor på Östermalm istället för att bara säga innerstan när ingen ens frågar eller taggar just exakt Östermalm i varenda post på Instagram istället för bara Stockholm, Stockholm
Senast redigerad av Bais977 2024-02-04 kl. 22:41.
Citera
2024-02-04, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hemma97322
Undra vad Linn tycker om Lias hoodie 🤣

Vad är det för hoodie?
Citera
2024-02-04, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bais977
Är Mosås eller vad det heter nått fint område i Örebro eller varför tjatar hon så mycket om hur viktigt det är att hon bor just där? I så fall tycker jag det är oerhört pinsamt. Som folk som måste säga att de bor på Östermalm istället för att bara säga innerstan när ingen ens frågar eller taggar just exakt Östermalm i varenda post på Instagram istället för bara Stockholm, Stockholm
Fint och fint… det ligger strax efter Marieberg köpcentrum. Typ ett villaområde på landet. Inga affärer eller så, kanske nån pizzeria. Finare än vivalla men inte finare än brickeberg (obs! Inte Brickebacken)
Citera
2024-02-04, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jojojoo01
Vad är det för hoodie?
Det står
I’ll give you a blowjob
And you fuck me in the ass

Lia fick köpa en extra till Viggo skriver hon (hennes bror?)
Citera
2024-02-04, 23:54
Medlem
Katciu88s avatar
Kul att Linnsan läser här, hej hej!

Jag skulle säga att det är flera saker kring barnen som ställer till det. Dels är det mycket med 3 barn. Men det är mindre avskräckande än de två andra faktorerna; att hon fick dem med 3 olika och på så pass kort tid.

Ta tillbaka simme, det är ditt bästa alternativ Linnsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in