2023-07-24, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bilingualbvern2.0
Vad man själv upplevt? 😂😂😂 Tja..

Anekdata = anecdotal data. Din begränsade erfarenhetshorisont säger jack shit om hur världen är generellt. Det är därför som vetenskapliga studier innehåller fler är sju personer som känner varandra. Men det vet du nog. Och ändå vill du fortsätta deraila tråden hellre än att lägga ned.

Har du fler smileys?
Citera
2023-07-24, 21:52
Medlem
MongoHasses avatar
Jag hoppas på att Skugge får kontakt med Samson Biceps på något sätt. Tänk hur mycket de har gemensamt, visa när de har sex, han tränade som Bodybuilder och hon har ju superkropp. Båda är de ju filosofer och bra med språket också, hon skriver och han en filosofisk legend med djupa utläggningar i sina rolltolkningar inom svensk erotisk film. Tror faktiskt att det kunde bli något fint av dem tillsammans!
Citera
2023-07-24, 21:58
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladdare
Jag såg att hon skriver under onlyfans att folk kan få dricksa henne så tar hon nakenbilder på gymmet :/ det ligger nära tillhands att tänka på Lennart Bladhs framfart på diverse gym på Gotland där han tog nakenbilder på sig själv. Det där kan ju bli ett ofredande närsomhelst om hon ska hålla på inne på sats :/

Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Öh vad? Skugge har så vitt jag vet alltid läst i princip uteslutande modern till nutida västerländsk (anglosaxisk) litteratur, och hon läser både brett och djupt inom det fältet som jag förstår. Vad är problemet med att hon återupptäckt Acker och fått tankar kring sin läsning? (Kathy, inte Katy.)

Håll för övrigt käften om att "vara särskilt intresserad av" = autistisk.

Det ser onekligen ut som om grammofonskivan står och hoppar.

Herr Bladh hade ju sina mantisar. Porr-Skugge hauntas av litterära citat som styr vägen framåt?
Citera
2023-07-24, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det ser onekligen ut som om grammofonskivan står och hoppar.

Herr Bladh hade ju sina mantisar. Porr-Skugge hauntas av litterära citat som styr vägen framåt?

Jag vet att fb varvar motorn och längtar efter nästa LB att följa i realtid (ja, jag följde också hela den skiten), men Skugge lär knappast spåra ut på det sättet. Kom igen, LB led (så vitt jag förstår) av frontallobsdemens och förlorade fotfästet totalt. Du kan inte mena att du tycker att de två liknar varandra förutom ett intresse för sex? Ett intresse som dessutom uttrycks och beskrivs på oerhört olika sätt.
Citera
2023-07-24, 22:33
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alderia
Anekdata = anecdotal data. Din begränsade erfarenhetshorisont säger jack shit om hur världen är generellt. Det är därför som vetenskapliga studier innehåller fler är sju personer som känner varandra. Men det vet du nog. Och ändå vill du fortsätta deraila tråden hellre än att lägga ned.

Har du fler smileys?

Då får du väl skaffa ett konto på DS, som alla i tråden..
Citera
2023-07-24, 22:34
Avslutad
Hon borde be Linda Rosing om ursäkt för att ha försökt hor-shamea henne som sagt.
Citera
2023-07-24, 22:35
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken
Hon borde be Linda Rosing om ursäkt för att ha försökt hor-shamea henne som sagt.
Utan tvekan.
Citera
2023-07-24, 22:52
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gotterfunken

Den här var också lite lustig, så här i efterhand: "Blondinbellas blottade bak får Skugge att se rött".

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6nXvoz/blondinbellas-blottade-bak-far-skugge-att-se-rott

Men numera är det buttplug-bakar på offentliga platser som är melodin ...
Citera
2023-07-24, 22:54
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RollonHomie
"Lika mycket som jag vill visa upp min extremgymmade bodybuildarkropp vill kulturministern verkligen på allvar slå ett slag för crossfit som träningsform."

https://www.expressen.se/kultur/linda-skugge/kulturen-ar-som-ett-gym-alla-ar-inte-bekvama/

Linda Skugge är så långt ifrån en muskulös kropp man kan komma. Hon är undernärd, snudd på anorektisk.Har hon förlorat kontakten med verkligheten totalt?

Det är tragiskt att se, finns det verkligen ingen i hennes närhet som kan få henne att söka hjälp?

Tack, inte bara jag som ser det alltså..!!
Citera
2023-07-25, 06:47
Medlem
Kongruensbojds avatar
Serietecknaren Mats Jonssons bok Hey Princess tar upp hans mani kring denna kvinna. Jag tror han är lika galen i henne som i turn-ups på jeansen. Vilket sätter fingret på hur extremt omtalad hon var på 90-talet; alla hade en åsikt om henne och i mediekretsar var hon Gud.

Jag minns ett debattprogram för ungdomar på TV4 där ämnet en gång var flickor som lät sig nakenfotas för att om möjligt bli nästa Graaf eller Silvstedt. Skugge var rent ut sagt äcklad av en i reportaget förekommande fotograf och kommenterade hans utseende i förklenande ordalag, liksom avrådde unga tjejer från att välja denna karriärstege.

Och nu är hon alltså själv en hårdporrande medelålders kärring som fläker ut sig på nätet mot betalning.

Man vill höra Mats åsikt om detta.
Citera
2023-07-25, 06:57
Medlem
Det är mig sannerligen inte en vacker kvinna i alla fall. Linda ser ut som någonting direkt taget från 'The Walking Dead'.

Jag kan inte förstå mig på männen hon lyckats lura heller - vill man inte stoppa kuken i någonting vackert? Anorektiskt smal med manliga drag. Huvvaligen!
Citera
2023-07-25, 08:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Serietecknaren Mats Jonssons bok Hey Princess tar upp hans mani kring denna kvinna. Jag tror han är lika galen i henne som i turn-ups på jeansen. Vilket sätter fingret på hur extremt omtalad hon var på 90-talet; alla hade en åsikt om henne och i mediekretsar var hon Gud.

Jag minns ett debattprogram för ungdomar på TV4 där ämnet en gång var flickor som lät sig nakenfotas för att om möjligt bli nästa Graaf eller Silvstedt. Skugge var rent ut sagt äcklad av en i reportaget förekommande fotograf och kommenterade hans utseende i förklenande ordalag, liksom avrådde unga tjejer från att välja denna karriärstege.

Och nu är hon alltså själv en hårdporrande medelålders kärring som fläker ut sig på nätet mot betalning.

Man vill höra Mats åsikt om detta.

Tänk om folk som Mats och Skugge hade kunnat få ur sig de här sakerna i tonåren eller 20+ och inte i medelåldern.

Istället har de som vanligt vänsterns madonna hora komplex kring sex och skuld.

Man får inte vara vacker inom vänstern. Inte som vit.

Allt inom vänstern vilar på dubbeltänk, skam, och komplex. Ras. Inkomst. Kön.

Vem vill vara sån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in