Citat:
Ursprungligen postat av
Bahram
Jag känner att Sverige har förändrats och den förändringen omfattar också iidealen. Jag tror inte att den här nya generationen ”svenskar” gör ett skit för Sverige. Det som återstår är invandrare som i princip utgör arbetarklassen i Sverige. De är inga gäster, de bor här permanent och har avlat halvblod och grejer. Men för att mobilisera till ett krig kommer det att krävas villiga att kriga för Sverige.
Varför ska man göra det? Varför ska man inte slåss på fiendens sida så Sverige faller i sin nuvaranda regeringsform? Det ger utlänningar mer än att försvara en regering som har en arbetsmarknad av foodora folk (slavarbete på moppe) och rasism.
Varför skulle invandrare göra något för Sverige, de har ju inte ens kämpat för sina hemländer? Vad får dig att tro att den invandrade arbetarklassen skulle klara av att ligga ute i fält i flera månader, under vintertid? Det tvivlar jag på.
Jo de är gäster här. Sverige är svenskarnas land precis som Iran är iraniernas land. Halvblod med utländsk pappa hör till dennes folk, halvblod med svensk pappa är svensk.
Så du vill slåss på Rysslands sida? Om du tycker att svenskar är rasister så är de inget emot vad ryssar är. Ryssar är nästan lika rasistiska som MENA-folk.