Citat:
Ursprungligen postat av
horochhapna
Fel på alla punkter.
Bara min bil kostar 1/10 av vad ett fint hus i Stockholm kostar. Sannolikt lika mkt som din BRF. Och då är det inte en Silverado jag har som bil heller

Är inte dyra bilar någonting ni finansexperter med miljoner på kontot borde undvika? Jag menar, ni är ju så känsliga för inflationen, och att förlora pengar.
Bostadsägare är ju idioter hela högen, som lägger pengar på bostäder som inte garanterar vinst.
Men bilar? Det är bra?
Nu är det ju naturligtvis så, att du enbart köper samlarbilar som ökar i värde minst 200% varje månad, det förstår vi ju. Men ändå....och sen sitta och skryta med en bil, och vad den kostar, när man samtidigt bor i en hyresrätt?
Är det inte lite kebabvarning på det?