Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Tror du bör ta dig igenom alla ljudfiler samt filmer som finns dokumenterade, samt försöka skilja mellan änglar och demoner i tråden.
Jag är ingen kompis utan en medmänniska som satt mig in i fallet och blivit oerhörd berörd över hur hatika och ryggradslösa människor kan vara.
Vidrigast av allt är den korruption som framkommer i alla led hos samhällets stöttepelare inom polis, kommun, rättsväsendet osv
Rätt ska alltid vara rätt.
Min personlighet är att alltid stå upp för dom svaga i samhället.
Har förstått att det hände mycket i fallet med poliser som byttes ut men även personer från domstolen.
Detta vet jag ingenting om utan i detta komplicerade fall med många bottnar utgår jag från vittnesmål gällande brottet.
Mitt fokus har varit på SD , HD och LW som är navet i fallet.
Det finns inga änglar bland dessa men däremot personer med några former av demoner.
Sen kan man inte bortse att alla dessa är föräldrar och den delen är knappt berörd.
Känns som det har blivit en smutsig kamp och 3 personer som inte mår bra och det slutade med att en massa barn har blivit utan föräldrar. 2 av 3 är döda och det drabbar barnen.
Hade dessa föräldrar detta i åtanke när man slogs internt i grannområdet om sex och uppmärksamhet.
Detta är en konsekvens av 3 vuxna människors beteende och det är inte bara det som står i lagboken som är avgörande eller kriminellt.
Deras beteende som inte alltid är straffbart har lett till det tråkiga resultatet.
Sen om myndigheter gjort fel eller medvetet skadad någon i rättsprocessen tar jag avstånd från detta men det tar inte vittnena hänsyn till i det jag lyssnat på.