Citat:
Jag tänkte det, att det är inte Harrys "röst".
Air Force One..?
De är inte kloka!
Och nu är de tydligen separerade "på prov". I min erfarenhet, när folk separerar på prov, så flyttar de aldrig ihop igen...
En annan tanke: Harry ärvde 10 miljoner pund efter Diana. Det är 133 miljoner svenska kronor. Om han nu skulle satsa på en vettig, anspråkslös tjej i stället för Meghan, så skulle de kunna leva gott livet ut på den summan. Inga pengabekymmer alls, och mycket guldkant också varje år jämfört med Middle-Jones. Men med Meghan går ju inte det. Om Harry väl skulle börja nalla på arvet (han skrev i "Spare" att han inte ville göra det) medan de fortfarande är gifta, så skulle hon snart ha slösat bort allting.
Air Force One..?
De är inte kloka!Och nu är de tydligen separerade "på prov". I min erfarenhet, när folk separerar på prov, så flyttar de aldrig ihop igen...
En annan tanke: Harry ärvde 10 miljoner pund efter Diana. Det är 133 miljoner svenska kronor. Om han nu skulle satsa på en vettig, anspråkslös tjej i stället för Meghan, så skulle de kunna leva gott livet ut på den summan. Inga pengabekymmer alls, och mycket guldkant också varje år jämfört med Middle-Jones. Men med Meghan går ju inte det. Om Harry väl skulle börja nalla på arvet (han skrev i "Spare" att han inte ville göra det) medan de fortfarande är gifta, så skulle hon snart ha slösat bort allting.
Jag har försökt se allt jag kan om denna kletiga historia (allt om allt när det gäller Meghan/Harry), och denna trollkärrings slutresultat är ganska enkel - M/H har gjort sig omöjliga i både England och USA... de har gjort sig själva till en paria.
Harry försöker spela an på att hans mamma (prinsessan Diana) blev "mördad" av paparazzi... både han och Meghan har paparazzis överallt runt omkring sig... ehh... eller inte... det är ibland nån stackare som blir utpekad för att han ligger bakom dem på en scooter (typ moppe)...
Sen har det visat sig att Meghan själv tipsat media var de ska vara nånstans... gissa vilka som dyker upp?? Men ack, de är jagade av media heter det då.
The Sussexes är en sörja utan dess like... och jag är nog beroende av att höra om dem