2023-07-21, 04:41
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Jag tänkte det, att det är inte Harrys "röst".

Air Force One..? De är inte kloka!

Och nu är de tydligen separerade "på prov". I min erfarenhet, när folk separerar på prov, så flyttar de aldrig ihop igen...

En annan tanke: Harry ärvde 10 miljoner pund efter Diana. Det är 133 miljoner svenska kronor. Om han nu skulle satsa på en vettig, anspråkslös tjej i stället för Meghan, så skulle de kunna leva gott livet ut på den summan. Inga pengabekymmer alls, och mycket guldkant också varje år jämfört med Middle-Jones. Men med Meghan går ju inte det. Om Harry väl skulle börja nalla på arvet (han skrev i "Spare" att han inte ville göra det) medan de fortfarande är gifta, så skulle hon snart ha slösat bort allting.

Jag har försökt se allt jag kan om denna kletiga historia (allt om allt när det gäller Meghan/Harry), och denna trollkärrings slutresultat är ganska enkel - M/H har gjort sig omöjliga i både England och USA... de har gjort sig själva till en paria.

Harry försöker spela an på att hans mamma (prinsessan Diana) blev "mördad" av paparazzi... både han och Meghan har paparazzis överallt runt omkring sig... ehh... eller inte... det är ibland nån stackare som blir utpekad för att han ligger bakom dem på en scooter (typ moppe)...

Sen har det visat sig att Meghan själv tipsat media var de ska vara nånstans... gissa vilka som dyker upp?? Men ack, de är jagade av media heter det då.

The Sussexes är en sörja utan dess like... och jag är nog beroende av att höra om dem
Citera
2023-07-21, 04:45
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Det fetade ovan…

Ja, minns bara när Harry hade nån fest med gamla skolkompisar. Häxan Meghan ödelade hela festen, det skrevs i tidningarna att Meghan ”tillrättavisade, läxade upp och föreläste” hela kvällen, festen vart totalt ödelagd.

På tal om gamla fester - han, Harry alltså - skyller på sin bror William och Kate att han klädde ut sig till en nasse... det var deras fel att han klädde ut sig så och sen så hånade de honom för det när det väl blev känt...

Harry var 20 år vid tillfället, men han kunde tydligen inte använda hjärnan... så han gick med på sin storebrors påhitt... eller det är så han vill få oss att tro...

Ärligt talat -kan man inte fatta att klä ut sig till nasse när man är 20 år... då har man ingen hjärna alls!!
Citera
2023-07-21, 04:49
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollmia
Jag har försökt se allt jag kan om denna kletiga historia (allt om allt när det gäller Meghan/Harry), och denna trollkärrings slutresultat är ganska enkel - M/H har gjort sig omöjliga i både England och USA... de har gjort sig själva till en paria.

Harry försöker spela an på att hans mamma (prinsessan Diana) blev "mördad" av paparazzi... både han och Meghan har paparazzis överallt runt omkring sig... ehh... eller inte... det är ibland nån stackare som blir utpekad för att han ligger bakom dem på en scooter (typ moppe)...

Sen har det visat sig att Meghan själv tipsat media var de ska vara nånstans... gissa vilka som dyker upp?? Men ack, de är jagade av media heter det då.

The Sussexes är en sörja utan dess like... och jag är nog beroende av att höra om dem

Det fetade ovan…

Meghan är ju ett uppmärksamhetsluder av rang! Naturligtvis har hon varslat media, allt för att hamna i rampljuset‼️

Om inte Meghan är ett fnask, då FINNS inte fnask‼️
Citera
2023-07-21, 04:50
Avslutad
Citat:
Det fetade ovan…

Meghan är ju ett uppmärksamhetsluder av rang! Naturligtvis har hon varslat media, allt för att hamna i rampljuset‼️

Tillvida mycket ful, hur hon har lyckats vettetusan!
Citera
2023-07-21, 05:03
Medlem
Trollmias avatar
Citat:
Det fetade ovan…

Attention whore - är ett uttryck som perfekt passar in på Meghan.. Det roliga är - de har redan borrat sig ner till botten av vad de kan tömma ur brunnen av att Harry är kunglig och "the Spare" och att hon tydligen blev offer för "racial what-not"... frågan är - hur ska de få pengar i framtiden...?? Hur mycket pengar kan de få från de engelska skattebetalarna? Om några?

Netflix kommer inte förnya några säsonger, inte Spotify (Meghans pod - The Archetypes) heller om jag förstått det hela rätt. De måhända är woke asF, men förlora pengar är inte i deras intresse tror jag.
Citera
2023-07-21, 05:31
Medlem
Alonens avatar
JA, OCH VAD HADE RÖDTOTTEN HARRY…haft för chans på Megan om han varit en ”vanlig” människa, en taxichaufför, en industriarbetare etc.

Meghan hade jävlar inte ens tittat åt hans håll.

Åsså tror hon (utgår ifrån att det var hennes idé) att hon skulle få låna Presidentens plan ”Air Force One” för att åka till Elisabeths begravning…

Det verkar som om Meghan har gett ett ansikte åt STORHETSVANSINNE och HYBRIS‼️

Hon är ju så jävla ”uppfilled by herself” som man bara kan bli‼️

Vem fan tror hon att hon är❓ Sicken jävla subba hon är…

Jag tycker att hon är skitsnygg - och sexig - så inni helvete - MEN - hennes uppträdande i olika situationer är fullständigt vidrigt‼️ Hon har ju för helvete manipulerat, gaslightat, hypnotiserat stackars Harry FULLSTÄNDIGT ‼️

Hoppas bara att Harry vaknar upp, han är nog i botten en hyvens kille. Hoppas han klarar sig ur det här…
Senast redigerad av Alonen 2023-07-21 kl. 05:42.
Citera
2023-07-21, 08:17
Medlem
Jag är också helt övertygad om att M ligger bakom mycket i Spare. Angående Air Force One-storyn så spekuleras det i att paret blivit Persona non Grata även hos Bidens. Men det för att de var för engagerade i Bidens valkampanj och att det kan vara obekvämt om det kom ut nu när det är Hunter-hearings på gång. The Royal Grift har precis nu släppt ett YT-klipp där det utvecklas som är klart intressant att lyssna på.

https://youtu.be/CuotJ9WRpXM?si=QnuA1H5sxlpGbEm9
Citera
2023-07-21, 11:28
Medlem
Snapcounts avatar
Meghan McCain, dottern till den avlidne John McCain sågar paret kring fotknölarna efter att de försökte tigga till sig lift med "Airforce one" :

MEGHAN MCCAIN: It tells you everything about Harry and Meghan's grand American delusion that they thought the Bidens would let them hitch a ride on Air Force One... What a savage letdown reality must be!

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12321273/MEGHAN-MCCAIN-tells-Harry-Meghans-grand-American-delusion-thought-Bidens-let-hitch-ride-Air-Force-On e-savage-letdown-reality-be.html
Citera
2023-07-22, 09:58
Medlem
Kämpendahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Meghan McCain, dottern till den avlidne John McCain sågar paret kring fotknölarna efter att de försökte tigga till sig lift med "Airforce one" :

MEGHAN MCCAIN: It tells you everything about Harry and Meghan's grand American delusion that they thought the Bidens would let them hitch a ride on Air Force One... What a savage letdown reality must be!

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12321273/MEGHAN-MCCAIN-tells-Harry-Meghans-grand-American-delusion-thought-Bidens-let-hitch-ride-Air-Force-On e-savage-letdown-reality-be.html
Deprimerande läsning. Jag förstår egentligen ingenting av vad som rörde sig i hertigparets huvuden när de lämnade kungahuset som "arbetande medlemmar" för att bli frifräsare. Vad trodde de egentligen? Att folket skulle hylla dem och ta avstånd från kungahuset? De verkar haft en stark övertro på sig själva och det stöd de skulle få.

Om jag förstått saken rätt (någon här kanske vet?) så planerade de att behålla sina apanage? Det möttes av iskall kyla från kungahuset och prinsparet fick tjäna sina pengar själva. Det gick nog bra i början, men har nu mötts av motgångar med rivna kontrakt och intresset för paret har dalat. Lägg därtill att de nog har skyhöga kostnader för sitt liv och leverne samt avlönad personal.

Det enda sättet de lyckas dra in stora pengar på är att kasta det brittiska kungahuset under bussen. Hänga ut dem, svartmåla dem och anklaga dem för att behandla dem illa. Visst, det fungerade väl si så där ett år, men vem är nu intresserad av att Meghan upplever sig ha mött rasism i kungahuset eller att William påstås ha slagit sin lillebror? Nu måste de hitta på nya saker om kungahuset för att väcka intresse igen och det är svårt att tro att allt nu inte är uttömt.

Men vi får se. Kanske finns det en framtid för Harry att spela in dokumentärer för Netflix och ett intresse för Meghan som nu bygger upp sitt eget varumärke? Relationen med Harrys familj verkar de ha förstört för lång tid framöver i alla fall. Var det värt det?
Citera
2023-07-22, 22:54
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kämpendahl
Deprimerande läsning. Jag förstår egentligen ingenting av vad som rörde sig i hertigparets huvuden när de lämnade kungahuset som "arbetande medlemmar" för att bli frifräsare. Vad trodde de egentligen? Att folket skulle hylla dem och ta avstånd från kungahuset? De verkar haft en stark övertro på sig själva och det stöd de skulle få.

Om jag förstått saken rätt (någon här kanske vet?) så planerade de att behålla sina apanage? Det möttes av iskall kyla från kungahuset och prinsparet fick tjäna sina pengar själva. Det gick nog bra i början, men har nu mötts av motgångar med rivna kontrakt och intresset för paret har dalat. Lägg därtill att de nog har skyhöga kostnader för sitt liv och leverne samt avlönad personal.

Det enda sättet de lyckas dra in stora pengar på är att kasta det brittiska kungahuset under bussen. Hänga ut dem, svartmåla dem och anklaga dem för att behandla dem illa. Visst, det fungerade väl si så där ett år, men vem är nu intresserad av att Meghan upplever sig ha mött rasism i kungahuset eller att William påstås ha slagit sin lillebror? Nu måste de hitta på nya saker om kungahuset för att väcka intresse igen och det är svårt att tro att allt nu inte är uttömt.

Men vi får se. Kanske finns det en framtid för Harry att spela in dokumentärer för Netflix och ett intresse för Meghan som nu bygger upp sitt eget varumärke? Relationen med Harrys familj verkar de ha förstört för lång tid framöver i alla fall. Var det värt det?

Tror nog att det mynnar ner till att de båda ville olika saker.

Harry ville nog mera väck ifrån rampljuset, och trodde att Meghan var hans själsvän i detta. Att Harry gick på denna "förförelses-fint"..., ja..han var säkerligen desperat för att känna [i]något !![/I. ]Meghan dock.., såg på Harry som inträdesbiljetten till det "riktigt fina" livet. Där man kan t.o.m bomma lift på "Airforce one".

Bli någon betydelsefull, precis det som Harry sade sig villa dra sig väck ifrån.

Det verkar skurra mellan paret igen, börjar bli mycket rök...

Harry og Meghan skal angivelig «ha tid fra hverandre». En kilde sier prins Harry skal reise til stedet han føler seg «mest som seg selv». New York Post skriver at hertugen og hertuginnen av Sussex «skal ha tid fra hverandre» for å helbrede og gjenoppbygge forholdet sitt.

– De prøver å finne ut hva som traff dem. Harry passer ikke inn i Meghans Hollywood-verden, forteller en kilde, og legger til at Harry håper å «finne seg selv».

https://www.abcnyheter.no/nyheter/kultur/2023/07/22/195936557/harry-og-meghan-skal-angivelig-ha-tid-fra-hverandre

Sist, men inte minst : De fina i Hollywood förefaller ju börja rata paret, och då tror jag de har svårast för Meghan. De har sett igenom henne. Vedrörande apanaget.., så om jag inte minns fel så var den stora stötestenen att Harry ville att kungahuset skulle stå för parets säkerhetsdetalj i Usa, för gott typ. Och det är en stor post..
Senast redigerad av Snapcount 2023-07-22 kl. 22:58.
Citera
2023-07-24, 08:51
Medlem
Det går inte så bra nu. Världens kändiselit och företag väljer sida. Vill man stå på den blivande kungens sida eller vill man stå på "the fucking grifters" sida. Vad är bäst för den egna imagen? Lätt val.

Harkles är Persona non Grata.

Sen undrar jag över den här Markus Andersson som hon varit nära vän med sen tiden i Toronto och Suits. Har de ett förhållande? Jag får starka såna vibbar att det är Markus och MM som är paret och att Harry är deras verktyg för att klättra uppåt. Ja, det är bara en känsla som sagt.

Hertigparet har iaf en väldigt välanvänd hashtag; #unsussexful nu på sociala medier.
Citera
2023-07-26, 01:33
Medlem
goseigens avatar
Det finns i reklam tydliga skillnader som tycks säga att Meghan strävar.

https://www.youtube.com/watch?v=_RO5xhqvxT0

I denna video kan man se en yngre Meghan med fräknar.

https://www.youtube.com/watch?v=Wv4Wc2Nz8I4

Båda dessa skulle jag säga är sorgliga, alltså personer.
Senast redigerad av goseigen 2023-07-26 kl. 01:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in