Citat:
Ursprungligen postat av
Trepidation
Om det inte framgick så skall jag förtydliga för dig, det som är skevt är att de är väldigt noggranna med vad de väljer att publicera och visa allmänheten. Att skapa sig en helhetsbild utav deras arbete enbart utifrån vad de väljer att visa är omöjligt, frågan handlar således inte enbart om vad "gäddorna" gör eller vill göra.
Märkligt, för jag vill minnas att jag sett mycket om QX och liknande platser..
Du får minnas vad du vill. Det är inget jag har läst på ett tag.
Jag förstår att de är noggranna och de skriver väldigt också att de har valt att inte publicera visst innehåll när det sker i samband med en polisutredning. Tycker inte det finna många gäddor där det inte framgår att de vill stämma träff med ett barn eller i vissa fall en mamma och hennes barn. Sen kan de inte publicera allt då det ibland bifogas bilder eller filmer på barnövergrepp i konversationerna.
Att du vill ha mer konsekvent skrivande från deras sida är konstruktiv kritik till dem. De kanske kan skriva mer tydligt hur kontakt etablerades osv. Men jag tror hur mycket de än skriver och hur mycket de än visar blir ingen nöjd. Kritiken är att de publicerar för mycket, för lite. De blir anklagade för att ljuga och manipulera loggar, undanhålla information och massor med annat som är svårbevisat. Då förstår jag att de hellre kör sitt race på gott och ont och de som inte gillar dem behöver inte gilla dem.