Citat:
Varför kan du inte bara svara på frågan jag ställt? Dina försök till avledande manövrar är bara löjliga. Freden i Stolbova 1617 handlade det om. Håller du med om att Ryssland hade kust i Östersjön innan dess eller ej? Är jag helt plötsligt svensk nu enligt dig? Inte ryss eller serb som du babblat om tidigare? Men jag är fascinerad över detta blodtörstiga hat mot Ryssland som ni liberaler i väst lyckats uppbåda. Som exempelvis den sinnessjuke liberalen Joar Forssell. Ryssland måste ha triggat igång viktiga psykologiska mekanismer hos er liberaler. Konservativa borde veta bättre än att dras med i det liberala hetsmaskineriet.
Stackars ZiggeZugerfett
Härjar vilt och svamlar på
Drar liberala skrönor stup i ett
Men allt blir så tokigt och fel ändå
Ty Zigge postar inlägg utan vett
Då får man uti skamvrån stå
Stackars ZiggeZugerfett
Härjar vilt och svamlar på
Drar liberala skrönor stup i ett
Men allt blir så tokigt och fel ändå
Ty Zigge postar inlägg utan vett
Då får man uti skamvrån stå
Och slaget vid Dössjebro 1181??
Nu är du en härmapa. Jag har delgett dig min uppfattning om Gårdarike. Du hänvisar till wiki. Möjligen att det framkommit ny forskning, men i dessa tiders propagandakrig förhåller jag mg skeptisk. Svensk extremhöger hänvisade till Karl XII, det var inte proryssar... jaha, nu är det tvärtom... konstigt tycker jag.
Du bara låtsas som om inget jag skriver ens är värt att besvara, negligerar mina fakta.
Vad bryr jag mig om et av tusen slag och fredsuppgörelser i mängden.
För övrigt anser jag att St Petersburg bör jämnas med marken och ryssen fördrivas.
Moskoviterna är ett skogsfolk. Skogsryssar.