2023-07-21, 01:24
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Nu har berusningen kickat igång rejält "Wanted": https://www.youtube.com/watch?v=6-3Kf9hgPDU nu vill han samarbeta med Russell Brand, Paul Joseph Watson m.fl.
Kanske en idé att inte vara såhär marinerad när man lägger ut en "kontaktannons"? Nåväl man får ge Håkan att han är en fena på amerikansk engelska och flytande tal.
Citera
2023-07-21, 10:39
Avslutad
Citat:
Nu har berusningen kickat igång rejält "Wanted": https://www.youtube.com/watch?v=6-3Kf9hgPDU nu vill han samarbeta med Russell Brand, Paul Joseph Watson m.fl.

Inte så konstigt efter ha dricka 6,3 procent öl till frukost, 10.9 st prisvärt för parkfolk.

Intron körs 2 gånger
Han kör videon med sig själv i bakgrunden direkt så hans prat hörs samtidigt med intromusiken
Undrar vad han menar med "Mig och min jordglob" och lite felstavat "kanpptryckarn.se"

Han hade en video för tre månader sedan "otack är värdens lön" där han beklaga sig över hur dyrt alla hans videoredigeringsprogram är. Har han verkligen nått dyrt program det ser ju att vara gjort med typ Microsoft gratis program Clipchamp?
Citera
2023-07-21, 12:35
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:

Haha! Vilket storhetsvansinne! Nu tror mytomanen att han ska få intervjua kända youtubers och på så sätt få miljoner prenumeranter!
Citera
2023-07-21, 12:39
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Inte så konstigt efter ha dricka 6,3 procent öl till frukost, 10.9 st prisvärt för parkfolk.

Intron körs 2 gånger
Han kör videon med sig själv i bakgrunden direkt så hans prat hörs samtidigt med intromusiken
Undrar vad han menar med "Mig och min jordglob" och lite felstavat "kanpptryckarn.se"

Han hade en video för tre månader sedan "otack är värdens lön" där han beklaga sig över hur dyrt alla hans videoredigeringsprogram är. Har han verkligen nått dyrt program det ser ju att vara gjort med typ Microsoft gratis program Clipchamp?

Den videon var inte den bästa han har gjort.

Har för mig att han kör gratisprogramvara, därför han klagar på dyra program.
Citera
2023-07-21, 12:51
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Ja vilken pajas han är Bergmark. Sitter och jämför sig med McGregor, att Östen o han kommit till samma slutsatser som översten. Problemet är bara det att de suttit och rapat upp vad andra sagt helt utan egen analys.

Han firade att han fått intervjua den store McGreger med en ölburk i handen. Jojomsensan vi köper att du visar upp vad du sitter o hinkar i dig officer Bergmark. I dag var han plötsligt värnpliktig vilket vi redan vet såklart att han ljugit tidigare om ömsom reservofficer och officer.

Han medgav dock att han var nervös vid intervjun vilket var väldigt tydligt hur han darrade på rösten hela intervjun.

Uppenbart är att detta är en fjäder i hatten inför sina följare och Östen var så i gasen av beundran att han nog gärna hade velat vara där i kajutan och sugit av fyllot.

https://swebbtube.se/w/rgsiMXsF1zmQ2Mph9DEst6

Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Haha! Vilket storhetsvansinne! Nu tror mytomanen att han ska få intervjua kända youtubers och på så sätt få miljoner prenumeranter!
Ja det visar verkligen på vilket spån han i grund och botten är. Han klarar inte av att separera en händelse som att få en intervju av MacGregor som ägnar alla vakna timmar att sitta i intervju med hög som låg att sprida sitt budskap om globalisterna. Att Russel Brand skulle samarbeta med en person med exakt 1 promille av hans följarskara är så urbota dumt att ens tänka tanken och fyllskallen lägger alltså ut ett klipp och vädjar om samarbete. Snacka om att göra bort sig fullständigt. Storhetsvansinne var namnet.
Citera
2023-07-21, 14:15
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Vad ska jag ge honom "kredd" för? Vad imponerade dig med intervjun?

Jag är främst imponerad över att han lyckades få en intervju med Douglas Abbott Macgregor som är en pensionerad amerikansk arméöverste, regeringstjänsteman och författare.

Vad har du lyckats med?
Citera
2023-07-21, 15:27
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spanarn74
Jag är främst imponerad över att han lyckades få en intervju med Douglas Abbott Macgregor som är en pensionerad amerikansk arméöverste, regeringstjänsteman och författare.

Vad har du lyckats med?

Macgregor gör intervjuer med nästan vem som helst (klicka bara på hans videor så ser du själv), till och med Klaus Bernpaintner har intervjuat honom. Så länge du har en youtube-kanal med några tusen följare så ställer han upp, han vill få ut sitt budskap.

Uppfattade det hela mer som ett "inringar program".
Citera
2023-07-21, 15:38
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Macgregor gör intervjuer med nästan vem som helst (klicka bara på hans videor så ser du själv), till och med Klaus Bernpaintner har intervjuat honom. Så länge du har en youtube-kanal med några tusen följare så ställer han upp, han vill få ut sitt budskap.

Uppfattade det hela mer som ett "inringar program".

Ett "inringar program" med 35 min per person, det blir ett långt program.

Du svarade inte på vad du har åstadkommit.
Citera
2023-07-21, 15:46
Medlem
Kiddieoxos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.

Har rubelhoran Håkan fått intervjua rubelhoran Mac Gregor får han nog samarbeta med andra rubelhoror också.
Det är inte alls omöjligt.
Citera
2023-07-21, 16:12
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ett "inringar program" med 35 min per person, det blir ett långt program.

Du svarade inte på vad du har åstadkommit.

Du vet mycket väl vad jag menade. Håll dig till diskussionen, spring inte. Nu förstår jag varför det "imponerade" någon som dig.
Citera
2023-07-21, 16:19
Medlem
sebertos avatar
Citat:

Vad har du lyckats med?
Finns en svensk kanal med 135 följare på youtube som intervjuade MacGregor för 11 dagar sedan. Imponerande eller hur! Oj vad MacGregor har stora krav eller vad fan menar du människa. Vad är det du blir imponerad av? Att ett fyllo och mytoman kan göra som i proncip vem som helst och skicka ett mail. Jäsp jäsp…
Citera
2023-07-21, 16:23
Medlem
spanarn74s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
Finns en svensk kanal med 135 följare på youtube som intervjuade MacGregor för 11 dagar sedan. Imponerande eller hur! Oj vad MacGregor har stora krav eller vad fan menar du människa. Vad är det du blir imponerad av? Att ett fyllo och mytoman kan göra som i proncip vem som helst och skicka ett mail. Jäsp jäsp…

Ok.

Då ställer jag samma fråga till dig. Vad har du åstadkommit?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in