2024-02-11, 08:53
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovrall
Fyllevideorna var bättre förr!

I övrigt vore din tes intressant att testköra mot Håkans sektmedlemmar, det kan bli som sandalen och kalebassen i Life of Brian om den skulle få fäste

För de som inte känner till Life of Brian - Sandalen och kalebassen. Enjoy https://www.youtube.com/watch?v=deDlab6vFgg&ab_channel=eidelbus

Sedan undrar jag hur många riktiga följare Herr Bergmark egentligen? Ibland undrar när man tittar på kommentarerna.......

Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Tant Håkan påstår ju även att den här tråden drivs av underättelsetjänsten.😂

Sedan är Herr Bergmark anställd av KSI som sorterar under SÄPO.......(Nu satte Ritva2 kaffet i halsen) och han borde veta om någon? En värnpliktig fänrik som är värnpliktig hela sin karriär? De måste vara rekord? Eller är det en väldigt finurlig maskirovka av det krigsvetenskapliga geniet för att lura lede fi (numera Nato hos Håkan och inte Ryssland) och som kan allt om Stridsfordon 90, sprängmedel, dykning, Nordstream, torpeder, ukrainska, försvarsmakten, ryska försvarsmakten, U-137....

Han kan ingenting om ingenting förutom det han läser på Frihetsnytt och wikipedia, så förutom att han bedrar sina följare med sina lögner men framför allt sig själv....
Senast redigerad av Oldg 2024-02-11 kl. 09:01.
Citera
2024-02-11, 09:27
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Oldg, att du törs stöta dej med Bergmark, passa så att du inte får smaka på Röjdykarens högra näve lika Carl93 lär ha fått 😂😂😂!

Tack för länken, sinnessjukt kul 😂!

ME SOOOO SCARED!!!!

Skulle inte tro det!!!!!! Han har inte den fysiken och har varit på "lyset" de gånger jag har träffat honom......... Det enda han har lyckats med är att i fyllan och villan slå ner en "suparpolare" (krogslagsmål) samt att han har slagits med en betongvägg/golv som vart 4 stycken afghaner/marockaner varav 5 skickades till sjukhus.......
Citera
2024-02-11, 10:20
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
[quote=Oldg|87333684]För de som inte känner till Life of Brian - Sandalen och kalebassen. Enjoy https://www.youtube.com/watch?v=deDlab6vFgg&ab_channel=eidelbus[quote]
Så med det ville du säga?
Varför inte producera en egen film istället?
Citat:
Ursprungligen postat av Oldg
Sedan undrar jag hur många riktiga följare Herr Bergmark egentligen? Ibland undrar när man tittar på kommentarerna.......
Hur många följare har du själv? Hur ser kommentarerna ut för din del?
Citat:
Sedan är Herr Bergmark anställd av KSI som sorterar under SÄPO.......(Nu satte Ritva2 kaffet i halsen) och han borde veta om någon? En värnpliktig fänrik som är värnpliktig hela sin karriär? De måste vara rekord? Eller är det en väldigt finurlig maskirovka av det krigsvetenskapliga geniet för att lura lede fi (numera Nato hos Håkan och inte Ryssland) och som kan allt om Stridsfordon 90, sprängmedel, dykning, Nordstream, torpeder, ukrainska, försvarsmakten, ryska försvarsmakten, U-137....

Han kan ingenting om ingenting förutom det han läser på Frihetsnytt och wikipedia, så förutom att han bedrar sina följare med sina lögner men framför allt sig själv....
Endast de närmast sörjande bryr sig. I bästa fall.
Citera
2024-02-11, 10:34
Medlem
Oldgs avatar
[quote=Bur-q-ua12|87334452][quote=Oldg|87333684]För de som inte känner till Life of Brian - Sandalen och kalebassen. Enjoy https://www.youtube.com/watch?v=deDlab6vFgg&ab_channel=eidelbus
Citat:

Vad är du vill säga? Vad är det du kommenterar egentligen? Du har ingen aning om jag har gjort filmer!
Dessutom det finns folk som inte kanske sett filmen eller glömt handlingen i den delen av filmen ! Kallas för att hjälpa andra människor! Kanske ett svårt koncept att förstå för dig eller? Dessutom varför skall jag ha följare? Jag har inget intresse av att ha det!

De som kommenterar mina kommentarer bruka sköta sig men inte alla, vissa måste man "tvåla" till! Hur är det med dina egna kommenterar egentligen? Glöm inte att detta är en tråd om Håkan Bergmark. Inte mig (Åter igen)
Senast redigerad av Oldg 2024-02-11 kl. 11:04.
Citera
2024-02-11, 11:27
Medlem
Citat:
Är det bara jag eller är Öystein rejält dragen på gårdagens aftonklubb? Släpig och verkar inte riktigt hänga med i samtalet.

https://youtu.be/dMoj55VG85I

Har misstänkt att Öystein inte heller spottar i flaskan men jag tror att han börjar senare på dagen än Håkan

Det är helt klart att rönne är alkis. Han drar i sig ett par vinare per dag. Den första på förmiddagen.
Citera
2024-02-11, 11:42
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
[quote=Oldg|87334607][quote=Bur-q-ua12|87334452]
Citat:
För de som inte känner till Life of Brian - Sandalen och kalebassen. Enjoy https://www.youtube.com/watch?v=deDlab6vFgg&ab_channel=eidelbus

Vad är du vill säga? Vad är det du kommenterar egentligen? Du har ingen aning om jag har gjort filmer!
Dessutom det finns folk som inte kanske sett filmen eller glömt handlingen i den delen av filmen ! Kallas för att hjälpa andra människor! Kanske ett svårt koncept att förstå för dig eller? Dessutom varför skall jag ha följare? Jag har inget intresse av att ha det!

De som kommenterar mina kommentarer bruka sköta sig men inte alla, vissa måste man "tvåla" till! Hur är det med dina egna kommenterar egentligen? Glöm inte att detta är en tråd om Håkan Bergmark. Inte mig (Åter igen)

Noterar att du inte förmår att citera korrekt här.
Vad mer behövs att veta?
Du klandrar H. B. vitt och brett, t.ex. för att ha följare, etc. Därför är det relevant att fråga hur många följare du själv har.
Varför flyttar du fokus till en "Monty Python"-film?

På vilket sätt anser du dig hjälpa andra människor genom att dela länken ifråga?
Hur föredrar du att "tvåla till" en person? I en dusch?

Hur kunde någon rimligtvis glömma vem tråden handlar om, när tvålen, m.m. kom in i bilden?
Citera
2024-02-11, 11:53
Medlem
Oldgs avatar
[quote=Bur-q-ua12|87335398][quote=Oldg|87334607]
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12

Noterar att du inte förmår att citera korrekt här.
Vad mer behövs att veta?
Du klandrar H. B. vitt och brett, t.ex. för att ha följare, etc. Därför är det relevant att fråga hur många följare du själv har.
Varför flyttar du fokus till en "Monty Python"-film?

På vilket sätt anser du dig hjälpa andra människor genom att dela länken ifråga?
Hur föredrar du att "tvåla till" en person? I en dusch?

Hur kunde någon rimligtvis glömma vem tråden handlar om, när tvålen, m.m. kom in i bilden?

1) Varför skall jag ha följare? Det är HB vi diskuterar - ta en titt på hans följare och deras kommentarer!
2) Sedan flytta fokus? Vet du vad är en allegori är? ett konsekvent genomfört utbyte av ett egentligt budskap mot en metafor. En allegori är en berättelse eller bildframställning vars olika detaljer har en dold innebörd, som dock kan tolkas relativt entydigt.
3) Sedan det inte jag som tog upp sandalen och kalebassen först utan (sedan nedan) Utan jag länkade till den filmbiten! Hur är med att läsa tråden och citera?

Citat:
Fyllevideorna var bättre förr!

I övrigt vore din tes intressant att testköra mot Håkans sektmedlemmar, det kan bli som sandalen och kalebassen i Life of Brian om den skulle få fäste

4) 4) Om du inte förstår så enkla uttryck folkliga som att "tvåla" till någon verbalt så bör du antingen ta fördjupa dig i det svenska språket! Eller försöka låta bli alkoholhaltiga drycker när du är på social medier!
Citera
2024-02-11, 11:54
Medlem
NyaHenriksss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Det är helt klart att rönne är alkis. Han drar i sig ett par vinare per dag. Den första på förmiddagen.

Jag har aldrig upplevt att Rönne skulle vara påverkad under sändningarna. Han verkar alert och sluddrar inte, till skillnad mot hans parhäst.
Citera
2024-02-11, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belger12
Två mer eller mindre utvecklingsstörda, Fläskhaka och Fyllskalle sitter Och tror på allvar att det bara är en tidsfråga innan de är större än Rapport 😃
Det vore iochförsig en riktig happening, lyteskomik hela dagen..
Rapport är ju redan lyteskomik, bara efterblive LEO SOM inte fattat det 👍

Några stycken går in och lyssnar på eviga påhitt och felaktigheter. Hr Bergmark sa bl.a. att Huvudstaden i Vietnam heter Phom Penh... suck. Eller att okt i oktober betyder "10". Osv osv. Fyllan på Bornholm kan överhuvudtaget ingenting om någonting. Håller bara med den som talat innan. Lyssna på hans framställningsförmåga. Helt pinsam. Säger egentligen bara samma sak hela tiden "globalisterna" "satanisterna" "va, va, va" "i min värld..." osv. Att vissa lyssnare kallar honom "geni" är nästan overkligt otäckt.

Så till Bergmarks värsta lögn. Att han är utbildad röjdykare och varit ner till Estonia. Det är helt fel. Hur jag vet det är eftersom jag har insider information från dom aktiva från den tiden. HB påbörjade en utbildning, men slutförde den inte. Så enkelt är det. Han blev aldrig fullutbildad dykare. Det fanns f.ö. bara en handfull heltidsanställda dykare inom försvaret som hade utbildning och kompetens för att stiga ner på dom djupen. Inte 17 var vpl HB en av dom inte! Helt klarlagt. Tvärtom är försvaret och folk från den tiden heligt less på honom. Han var känd som en patologisk mytoman. Och det gäller än. Det plus grav alkoholism.

Så varför sitter ett antal och lyssnar på dom i ett tuben? För att följarna är likadana. Troligen också samtliga "knäpptryckare" vilket är en av de mest fördummande poltiska rörelser som någonsin bildats. Bättre vore att kalla dom "Beckis kvarvarande fanclub".
Citera
2024-02-11, 12:04
Medlem
[quote=Bur-q-ua12|87334452][quote=Oldg|87333684]För de som inte känner till Life of Brian - Sandalen och kalebassen. Enjoy https://www.youtube.com/watch?v=deDlab6vFgg&ab_channel=eidelbus
Citat:

Följarna är i stort sett enbart det tragiska patrasket i "knäpptryckarna". En så korkad politisk tanke att det gör nästan fysiskt ont. Men dessa individer saknar ju egen tankeförmåga och den ens enklaste förmåga till kritisk analys. Makalöst att dom klarar slå på en dator eller mobil?
Citera
2024-02-11, 17:15
Medlem
Oldgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Filmkarln
Citat:
Citat:

Följarna är i stort sett enbart det tragiska patrasket i "knäpptryckarna". En så korkad politisk tanke att det gör nästan fysiskt ont. Men dessa individer saknar ju egen tankeförmåga och den ens enklaste förmåga till kritisk analys. Makalöst att dom klarar slå på en dator eller mobil?

Det är ganska uppenbart att några av HB fanclub och den övervintrande hippien och tillika förintelseförnekaren Bejerstrand skickat in sina lärjungar för att "tala oss till rätta" eller förstöra tråden med rena idiotkommentarer!

När de inte ens kan hantera en normalspråkbild! Stavfel och meningsbyggnad är inte det viktigaste utan vad du säger! De verkar inte ens ha normal läsförståelse eller förståelse för svenska uttryck och ord.
Senast redigerad av Oldg 2024-02-11 kl. 17:33.
Citera
2024-02-13, 17:14
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Vad anser du att det var som hände på just den datorskärmen i första delen?
Ville H. B., tvärtemot sin egen utsago, faktiskt ha en ny dator i julklapp?

Tror mest att HB ville slippa det där Skype-samtalet för att han var berusad och hittade på någon historia om att han blev "saboterad"?

Ja kanske det att han behövde en ny bärbar dator, fult gjort i så fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in